Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Malouda blir felt bakfra. Jeg mener det er straffe. Jeg har et naivt lag, som ikke takler stygt eller er voldelige. Og som ikke stuper, eller faller lett, sier Chelsea-trener José Mourinho.

 

Liverpool-trener Rafael Benitez fnyser imidlertid av disse påstandene.

 

- Hvis det er tilfellet, er jeg Lille Rødhette. Det har vært for mange situasjoner med Chelsea de siste tre årene, uten at jeg skal nevne navn, sier Benitez.

 

Saken i VG

 

Hahaha, jeg ler meg ihjel :D

Lenke til kommentar
- Malouda blir felt bakfra. Jeg mener det er straffe. Jeg har et naivt lag, som ikke takler stygt eller er voldelige. Og som ikke stuper, eller faller lett, sier Chelsea-trener José Mourinho.

 

Liverpool-trener Rafael Benitez fnyser imidlertid av disse påstandene.

 

- Hvis det er tilfellet, er jeg Lille Rødhette. Det har vært for mange situasjoner med Chelsea de siste tre årene, uten at jeg skal nevne navn, sier Benitez.

 

Saken i VG

 

Hahaha, jeg ler meg ihjel :D

9323715[/snapback]

Genialt. Mourinho overgår seg selv etter hver eneste kamp altså. Bra Rafa svarer med humor, alle ler jo bare av "The Special One" uansett, det ender til slutt opp med at ingen gidder og ta noe seriøst når han åpner kjeften, jeg gjør hvertfall ikke det.

 

Legger ut et par bilder fra den ene oppturen i går.

9323781[/snapback]

Haha, det øverste bildet var fantastisk! Se på alle ansiktsutrykkene til folka. :wee: Hadde vært gull om noen hadde funnet det eller et som er tatt rett etter scoringa og feiringa som det er litt høyere oppløsning på. Da går det rett inn som wallpaper. :D

Lenke til kommentar
- Hvis det er tilfellet, er jeg Lille Rødhette. Det har vært for mange situasjoner med Chelsea de siste tre årene, uten at jeg skal nevne navn, sier Benitez.

 

Saken i VG

 

Hahaha, jeg ler meg ihjel :D

9323715[/snapback]

:!: Mourinho, med sine mindtricks... Skulle gjerne sett ham som en ond sith i en Star Wars film...

 

Men Benitez har rett, Chelsea filmer jo dritmye + andre ting. Lehman mot Drogba-situasjonen er den råeste da... :love:

 

Legger ut et par bilder fra den ene oppturen i går.

Se på Chelsea-supporteren på venstre side av bilde.

9323781[/snapback]

:!:

 

Det beste er japsen som tar bildet, uforstyrret av at det var en Liverpool spiller som scoret, og han står midt blant skuffede Chelsea supportere. :!:

 

Nightkeeper:

Det der er jo nærmest sant :ph34r:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...