Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Shelvey har skrevet under ny kontrakt dere. Ikke 100% solgt på gutten, men fra et estestisk syn så hjelper han på Liverpooltroppen.

 

Sterling, Agger og Skrtel skal være de neste som signerer ny kontrakt hos Liverpool.

 

 

Angående nye kjøp så er jeg veldig pro Borini. Men også veldig anti-Demsey. Han er gammel, har en elendig målrate. We can do better.(Frank Strandli)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shelvey har skrevet under ny kontrakt dere. Ikke 100% solgt på gutten, men fra et estestisk syn så hjelper han på Liverpooltroppen.

 

Ja, det er akkurat det vi trenger. Flere folk med kort/lite/ikkeno hår og masse tattiser.

 

Kompis av meg (ikke LFC-supporter) uttalte at det var ganske vanskelig å se Liverpool spille hvis Shelvey, Skrtel og Meireles var på banen samtidig.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

BR snakker ut om at han vil satse på ungdommen i Liverpool. Han har jo god erfaring med å trene unge spillere og ønsker å benytte liverpoolgutta(bl.a Suso og Sterling) fremover. Hvem vet, kanskje Pacheco faktisk får prøve seg i Liverpool han også, hvem hadde trodd??

 

BR: ''Dersom spillerne er gode nok, er de gamle nok. Jeg har likt det jeg har sett fra et par av de unge spillerne vi har hatt med oss på trening de siste dagene. De vil være med oss på Melwood denne uken også''

 

Dette er en flott nyhet for Liverpool, etter flere år med marginalt bruk av kidza(Hodgson og Kenny var svært ille på dette punktet) så kan det enedelig se lyst ut for unggutta i Liverpool.

Liker Rodgers bare mer og mer jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Suso har vel vært en av Spanias beste i U19-EM, så at han får noen A-kamper i år slik som Sterling fikk i fjor, ser jeg på som helt naturlig. Pacheco ja, han har jeg vel egentlig gitt opp, men OM han får sjansen og OM han slår til så er det nydelige nyheter.

 

Also:

 

BR: "- Jeg har hatt en god samtale med Luis (Suarez, obv) på telefon, og han virket som en veldig fin fyr. Han elsker byen og lidenskapen her. Vi har sendt mange meldinger, og han sendte meg en melding den første morgenen hvor han ønsket meg lykke til."

 

:love:

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...