Varmo Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Ben Smith @BenSmithBBC Off camera, Rodgers said #LFC fans would find one potential new player 'incredibly exciting' - 'they'll love him' Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Michael Owen hadde vært uhyre komisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Sikkert Clint Demsey. Vi får se. Endret 9. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Det må jo være Messi! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Er garantert Christian Poulsen. Nei, fan. Woy er jo borte. Keisuke Honda hadde vært lekkert. Endret 9. juli 2012 av Jefe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 BBC Sport @BBCSport Roma forward Fabio Borini is expected to become Brendan Rodgers' first signing as Liverpool manager #bbcfootball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Sies at Borini blir hentet for 9mill. Samt muligens at vi henter Cristian Tello på lån. Vi får se. Endret 9. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Hører(leser) mer og mer (fra usæriøse og særiøse hold) at Carroll kan bli lånt ut denne sesongen. Men det er kun snakk om lån. BR ønsker å se om Carroll kan passe inn i et 4-3-3 system som Liverpool skal bruke fremover. Brendan Rodgers about Carroll "Sometimes a player going out on loan,in general, not just Andy can benefit the club in long term" Vi får se. Endret 9. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Tony Barrett writing in the TIMES that LFC are considering selling Andy Carroll as 'now would be a good time to cut their losses'. Vi får se. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Noen skriver også at vi "bare" har £20M i spillerpenger. Kanskje BR ser på muligheten for å "ofre" Carroll for å få mer penger i kassa? Kan jo forsåvidt skjønne de som mener at Carroll kanskje ikke passer helt inn i filosofien som Rodgers har, desverre. Vet svært lite om Borini da jeg nesten ikke ser italiensk fotball. Er han noe særlig? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Ikke sett ham jeg heller, men Wikipedia rapporterer at han var kaptein for U19-laget til Chelsea før han dro til Italia, og en gang scoret 5 mål i en kamp. Jøss. *klyper meg i armen* /sarkasme Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Slapp av, BR skal jo gjøre oss til det nye Barcelona, så han vet sikkert hva han gjør! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Clint Dempsey? Hva? Ikke akkurat en spiller jeg ønsker meg til Liverpool og jeg trodde også han var fullstendig i strid mot transferpolicyen til FSG siden han er 29. Hadde heller sett at de kjøpte spillere hvertfall under 27 og helst under 25 også. Må da finnes unge spillere til den summen som en må betale for Dempsey som kan styrke Liverpool like mye? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Som Fabio Borini. Dempsey føler jeg ville vært et Roy-kjøp, ikke et Rodgers-kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Shelvey har skrevet under ny kontrakt dere. Ikke 100% solgt på gutten, men fra et estestisk syn så hjelper han på Liverpooltroppen. Sterling, Agger og Skrtel skal være de neste som signerer ny kontrakt hos Liverpool. Angående nye kjøp så er jeg veldig pro Borini. Men også veldig anti-Demsey. Han er gammel, har en elendig målrate. We can do better.(Frank Strandli) Endret 10. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Kommer Borini skal jeg ønske han velkommen, men er i utgangspunktet ikke helt overbevist. Spinkle italienere i PL har jeg ikke altfor stor tro på. Også har han en forferdelig irriterende måte å feire mål på: spise hånda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå