Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører(leser) mer og mer (fra usæriøse og særiøse hold) at Carroll kan bli lånt ut denne sesongen. Men det er kun snakk om lån. BR ønsker å se om Carroll kan passe inn i et 4-3-3 system som Liverpool skal bruke fremover.

 

Brendan Rodgers about Carroll "Sometimes a player going out on loan,in general, not just Andy can benefit the club in long term"

 

Vi får se.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Noen skriver også at vi "bare" har £20M i spillerpenger. Kanskje BR ser på muligheten for å "ofre" Carroll for å få mer penger i kassa?

 

Kan jo forsåvidt skjønne de som mener at Carroll kanskje ikke passer helt inn i filosofien som Rodgers har, desverre.

 

Vet svært lite om Borini da jeg nesten ikke ser italiensk fotball. Er han noe særlig?

Lenke til kommentar

Clint Dempsey? Hva? Ikke akkurat en spiller jeg ønsker meg til Liverpool og jeg trodde også han var fullstendig i strid mot transferpolicyen til FSG siden han er 29.

Hadde heller sett at de kjøpte spillere hvertfall under 27 og helst under 25 også.

 

Må da finnes unge spillere til den summen som en må betale for Dempsey som kan styrke Liverpool like mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...