Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoff, det mangler et ord i signaturen din. Evt er det et ord for mye.

 

Nå er jeg ikke med. Er fyllesyk.

 

Du får se på det på mandag ;)

 

Overhengende fare for fyllesyke da også gitt.

 

Alkis much? Oh yes.

 

Joltus er for øvrig spot on.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Å... Dyslektiker. Shit.

 

Skulle vært en strek der da for å markere sitat.

 

"Her lukter det kvinnfolk" - Den blinde mannen som gikk forbi fiskebutikken.

 

Eg mener bestemt at å legge til "sa" som eg regner med er det som "mangler" gjør hele greia dårlig.

 

Hvordan er regelen? Setninger skal kun adskilles med punktum hvis de ikke har noe med hverandre å gjøre?

Lenke til kommentar

Litt inside fra de siste dagene på Melwood:

 

Paul Rogers:

 

*** Was lucky enough to spend last 5 days at Melwood working with @FoxSoccer on their six-part @LFC series. Here's 5 things I learnt this week..

 

1. Lucas so happy to be back in full training, he's like a kid at Xmas. On exercise bike with Carra, Carra said he's 1 of our best players

 

2. Joe Coles is one of the most popular players amongst staff at Melwood - particularly canteen ladies. Always says hello to everyone.

 

3. New training regime is very different to recent years. All about very quick passing on mini-pitches with goalkeepers fully involved

 

4. The last man at Melwood on Friday @ 7.15pm when I left was the boss. He was first in @7.30am. His Fox interview was like hearing Shankly

 

5. Having been present for every minute of the @foxsoccer filming of the series so far, it's going to be absolutely amazing viewing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

3. New training regime is very different to recent years. All about very quick passing on mini-pitches with goalkeepers fully involved

 

4. The last man at Melwood on Friday @ 7.15pm when I left was the boss. He was first in @7.30am. His Fox interview was like hearing Shankly

 

Begynner virkelig å glede meg til neste sesong! Ser ut som at Rodgers virkelig begynner å ta tak i spillerne og innføre filosofien sin. Hvis laget klarer å spille slik Swansea gjorde i fjor tror/håper jeg han kan bli en legende i klubben.

 

 

Utrolig fin finte, håper han får spilletid til sesongen. Håper egentlig alle de store talentene våre får noen innhopp, Sterling, Robinson, Wilson osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...