Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, Agger er kanskje harry, men han er det på en herlig måte. Min personlige favoritt på laget, en av få de vinnertypene vi har igjen. Skriker og gnåler på treninger når folk underpresterer, og blir oppriktig fornærmet i intervjuer når folk spør han om han kunne tenkt seg å spille for en annen klubb.

 

Syns forøvrig han var blant de beste midstopperne under EM, selv om han kanskje ikke fikk så mye oppmerksomhet som han fortjente ved å spille sammen med overhypa Kjær. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting til overs for tattiser, men kaller ikke dem som har dem harry av den grunn, Godt ikke alle er like, smaken er som baken, delt.

 

Men en ting er sikkert, ville likt å sett Jørgen gått opp til Agger og kalt ham Harry.

 

Jeg sa aldri at tatoveringer i seg selv var harry, men jeg synes tatoveringene til Agger er harry, og jeg synes det er lite kledelig å dekke kroppen sin med blekk. Jeg synes også hårsveisvalget (bildet) sier sitt, men som sagt det er bare min mening. Jeg er for øvrig glad for mangfold, men det betyr ikke at jeg ikke har lov til å synes at Agger er harry.

 

Jeg hadde for øvrig ikke hatt noe problem med å si at jeg synes Agger var harry, hvis han hadde spurt meg. Men jeg pleier ikke å gå opp til alle og enhver og fortelle dem hva jeg synes om dem, så du har delvis rett der. Pleier du det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva forventer folk at Agger skulle gjort? Banket livskiten ut av Jørgen?

 

Han er harry, ikke idiot. Og han er ikke så knallhard som dere vil ha det til. Relativt kompromissløs fotballspiller, men vedder mye på at fyren er ikke noe tøffere enn "the average guy" sånn utenom banen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
At det rettes så mye fokus på om Agger er harry eller ikke fra andre lags supportere tar jeg som positivt. Det betyr at dere frykter oss før kommende sesong.

 

Selvsagt. Alltid redd for at de få storlaga som er igjen også skal bli pengehorer på City/Chelsea nivå.

Lenke til kommentar

Harry? Helkroppstattiser, skjegg og en fluffy variant av hitlersveis er jo det som er på moten nå. Har absolutt ingenting i mot tattiser, synes egentlig det er jævlig kult, men sånn som fotballspillerne driver på nå er jo nesten på grensa til latterlig. Lurer på om Meireles, Agger og Sktrl hadde internkonkurranse på hvem som hadde størst tattis.. Er jo snart slik at om en spiller -ikke- har tildekket minst en arm med tattiser så er han the odd one out.

Lenke til kommentar

Aggers innsats under EM er det for øvrig kun Liverpool-fansen som synes var noe særlig. Synes selv han gjorde mange rare valg og var ofte ute av posisjon. Mange TV-folk som kommenterte dette, særlig på SVT, hvor det tydeligvis er kompetansen og ikke tidligere stoffmisbruk som avgjør om man er verdig i et TV-studio eller ikke. Phew, lang setning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...