Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 LFC forumtreff på three lions? Ja! Og så tar vi på oss Liverpool-trøye sånn at vi kan skilne hverandre fra den gemene hop. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Og alle må ha på seg navneskilt med d.no nicket sitt! Og alle må ha på seg navneskilt med d.no nicket sitt! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Eventuelt bestille seg ny Liverpool-trøye med d.no-nicket som navn bakpå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Khenir 7 // Ewing 14? Cheesy! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Mulig jeg drøyer draktkjøp til vinduet er stengt, tar kanskje turen over også og kjøper der. Lucas og Agger som er aktuelle trykk i år, samt Skrtel, men han har jeg hatt tidligere. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ble blank drakt på meg i år. Får se an om det blir bortedrakt. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Mulig jeg drøyer draktkjøp til vinduet er stengt, tar kanskje turen over også og kjøper der. Lucas og Agger som er aktuelle trykk i år, samt Skrtel, men han har jeg hatt tidligere. kanskje litt risky og trykke skrtel på? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Er jo derfor man drøyer til vinduet er stengt Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Håper virkelig Lucas kommer tilbake like bra som før han ble skadet. Et stort tap for oss da han ble skadet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=1mazMkSOc4E 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hoffenheim har gitt frist til ut Juni-måned for salg av Gylfi, så går han ikke til noen før den 30. så blir'n i tyskland. Hva skjer her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Sillyseason. Same shit every year. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg elsker Pepe Reina. Det er jo nesten det morsomste med at Spania vinner mesterskap, å se feiringsvideoen etterpå der Pepe gjør no' sprell. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) -Jeg ser frem til å hente inn forhåpentligvis tre eller fire spillere som virkelig kan ha innvirkning på troppen, uttaler Brendan Rodgers til TalkSport. - Jeg har en herlig spillergruppe her for øyeblikket. - Jeg leser hver dag om spillere som blir linket hit. Uheldigvis, spesielt for supporterne, er det en vanskelig tid fordi man har agenter som linker spillere til Liverpool bare fordi det er flott for dem å bli satt i forbindelse med en slik institusjon av en klubb. I virkeligheten er det bare noen veldig få spillere som kan komme å utgjøre en forskjell hos Liverpool. Kilde Endret 3. juli 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=uAId5k4XHTA&feature=related 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Den vil jeg se, men har no ikke internett til å gjøre en dritt her ombord. Hva handler den om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå