Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Snipp snapp snute, så var Em-eventyret for Liverpoolspillerene ute. (Reina er tilskuer og underholdningen i pausen). Storfornøyd med Gerrard, Agger, Johnson og Carroll. Henderson fikk innhopp i to kamper uten å røre ballen, det i seg selv er spesielt. Og tipper Downing fikk kjøpt med seg masse billig sprit og suvenirer.

Alt i alt kurrant EM for ''våre menn''

Lenke til kommentar

Rart han ikke begynte med Caroll, han tok alt han var i nærheten av.

Bare synd han ikke fikk innlegg fra siden slik at han kunne ha scoret mål.

Rooney var som Welbeck, anonym mesteparten av kampen.

Jeg hadde håpet at Rooney og Caroll startet samtidig også kunne Welbeck komme inn siste halvtimen med farten sin når mammaguttene var trøtte.

Men ja ja, de kom lenger en jeg trodde :)

Lenke til kommentar

So, this Sigurdsson saga just took another twist. According to Ben Smith(BBC) and Duncan Jenkins [both very reliable and got a lot of stuff right in the past] Sigurdsson will be signing for LFC, and now reports from Germany(via BILD) and Neil Jones from the Liverpool Echo saying he's likely to be off to Spurs.

Lenke til kommentar

I følge .no vil Tottenhotene doble lønnen hans.

Litt stilig at jeg har vert på den 4 beste PL kampen noen sinne, i henhold til den kåringen. Den var riktig nok magisk, men det kunne vert enda bedre under en annen setting. Som at vi faktisk hadde noe reellt å spille for.

Lenke til kommentar

Det synes jeg Maxi rett og slett fortjener. Digg sang har han også.

Og som min kjenning i Liverpool sa da jeg nevnte jeg likte chanten, "He has never run down any wing mate" Han var ikke særlig posetiv. Da Maxi scoret hatrick i et par kamper på rad, sendte jeg en melding til ham, "He runs sometimes mate".

:D

Lenke til kommentar

Det synes jeg Maxi rett og slett fortjener. Digg sang har han også.

Og som min kjenning i Liverpool sa da jeg nevnte jeg likte chanten, "He has never run down any wing mate" Han var ikke særlig posetiv. Da Maxi scoret hatrick i et par kamper på rad, sendte jeg en melding til ham, "He runs sometimes mate".

:D

Maxi-Ramsey.gif

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er sommer og em(snart OL) da er det greit å ha det på labbert nivå. Regner med det blir mer fart på sakene rundt august. Jeg for min del har flyttet ned til Trondheim sentrum, og regner med å skaffe meg fast plass på Three lions ved sesongstart.

Er litt engstelig angående ''alle'' transfermålene faller gjennom(ifølge ulike rykter), og frykter litt at vi ender opp med minimalt forsterkning. Selv om jeg vet at det er meget tidlig enda, og at vi har masse av midler til bruk. Pluss ny manager og ny spillefilosofi så er jeg bekymret.

Men var jo snakk om at Liverpool skulle vente til etter em får de skulle handle anyways, Ny skjorte blir det regardless, men tror det blir uten navn denne gangen.

''D bli da,sjø!''

Lenke til kommentar

Er helt vanlig at det blir lite aktivitet nå på sommeren. Har vel vært sånn i alle år, og i.o.m at det er EM så skjer det fint lite på transfersiden også. Rodgers vil nok ikke gjøre noen kjøp før han faktisk får sett litt hva han har å jobbe med. Noe som egentlig er helt forståelig. Spillerne skal møte på Melwood neste uke utifra det jeg har hørt. Så fra og med neste uke og utover er det langt mer sannsynlig at ting kan skje med mtp spillerkjøp og eventuelle salg.

Leser at vi har £30M til spillerkjøp. Tviler på at det er så enkelt. Ser heller for meg at vi har noe nærheten av den summen som forventes å brukes, men får vi muligheten på et godt kjøp eller noe i den duren vil det frigis mer midler. Forøvrig fint å se at Kuyt er på plass i Tyrkia. En mann som ikke hadde passet i Rodgers sitt system i det hele tatt. Håper han gjør det bra der Fenerbache.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...