Jefe Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Var Henderson borti ballen etter han kom inn? Så average at det er vondt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Snipp snapp snute, så var Em-eventyret for Liverpoolspillerene ute. (Reina er tilskuer og underholdningen i pausen). Storfornøyd med Gerrard, Agger, Johnson og Carroll. Henderson fikk innhopp i to kamper uten å røre ballen, det i seg selv er spesielt. Og tipper Downing fikk kjøpt med seg masse billig sprit og suvenirer. Alt i alt kurrant EM for ''våre menn'' Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Var Henderson borti ballen etter han kom inn? Så average at det er vondt. Var ganske usynlig, ja. Men Rooney gjorde samme nytten i 120 min, så tar det ikke så tungt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Rart han ikke begynte med Caroll, han tok alt han var i nærheten av. Bare synd han ikke fikk innlegg fra siden slik at han kunne ha scoret mål. Rooney var som Welbeck, anonym mesteparten av kampen. Jeg hadde håpet at Rooney og Caroll startet samtidig også kunne Welbeck komme inn siste halvtimen med farten sin når mammaguttene var trøtte. Men ja ja, de kom lenger en jeg trodde Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 So, this Sigurdsson saga just took another twist. According to Ben Smith(BBC) and Duncan Jenkins [both very reliable and got a lot of stuff right in the past] Sigurdsson will be signing for LFC, and now reports from Germany(via BILD) and Neil Jones from the Liverpool Echo saying he's likely to be off to Spurs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Hoffenheim har gitt frist til ut Juni-måned for salg av Gylfi, så går han ikke til noen før den 30. så blir'n i tyskland. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 I følge .no vil Tottenhotene doble lønnen hans. Litt stilig at jeg har vert på den 4 beste PL kampen noen sinne, i henhold til den kåringen. Den var riktig nok magisk, men det kunne vert enda bedre under en annen setting. Som at vi faktisk hadde noe reellt å spille for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Ønsker han lykke til i tottenham. Endret 30. juni 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Maxi ser ut til å få en sesong til i Liverpool da BR liker hans spillestil. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Liker'e! Maxi fikk slett ikke vist se fra sin beste side under Kenny (det vil si - han gjorde det, men ble spilt for lite). Tror han kan tilføre både rutine og flair som passer BR. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Det synes jeg Maxi rett og slett fortjener. Digg sang har han også. Og som min kjenning i Liverpool sa da jeg nevnte jeg likte chanten, "He has never run down any wing mate" Han var ikke særlig posetiv. Da Maxi scoret hatrick i et par kamper på rad, sendte jeg en melding til ham, "He runs sometimes mate". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Hehe, las ''og som min kjerring i liverpool sa''. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Det synes jeg Maxi rett og slett fortjener. Digg sang har han også. Og som min kjenning i Liverpool sa da jeg nevnte jeg likte chanten, "He has never run down any wing mate" Han var ikke særlig posetiv. Da Maxi scoret hatrick i et par kamper på rad, sendte jeg en melding til ham, "He runs sometimes mate". 4 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Hvordan er engasjementet deres for tiden? Jeg må innrømme at mitt er på det laveste siden jeg ble hardcore supporter, noe som er ganske trist..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Er sommer og em(snart OL) da er det greit å ha det på labbert nivå. Regner med det blir mer fart på sakene rundt august. Jeg for min del har flyttet ned til Trondheim sentrum, og regner med å skaffe meg fast plass på Three lions ved sesongstart. Er litt engstelig angående ''alle'' transfermålene faller gjennom(ifølge ulike rykter), og frykter litt at vi ender opp med minimalt forsterkning. Selv om jeg vet at det er meget tidlig enda, og at vi har masse av midler til bruk. Pluss ny manager og ny spillefilosofi så er jeg bekymret. Men var jo snakk om at Liverpool skulle vente til etter em får de skulle handle anyways, Ny skjorte blir det regardless, men tror det blir uten navn denne gangen. ''D bli da,sjø!'' Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Høres bra ut Danielt, puben er halve morroa med å følge laget sitt. Jeg har fått utrolig mange Liverpool bekjente på denne måten. Vi er en stor familie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Dabbet ekstremt av de siste sesongene pga bodde langt utti dragvoll(et godt stykke unda sentrum) så blir godt å møte crewet oftere. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Jau, du får si fra hvilke kamper du har tenkt å¨ta turen. Ellers har jeg PL-kanalene og bor sentralt og er relativt snill. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 LFC forumtreff på three lions? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Er helt vanlig at det blir lite aktivitet nå på sommeren. Har vel vært sånn i alle år, og i.o.m at det er EM så skjer det fint lite på transfersiden også. Rodgers vil nok ikke gjøre noen kjøp før han faktisk får sett litt hva han har å jobbe med. Noe som egentlig er helt forståelig. Spillerne skal møte på Melwood neste uke utifra det jeg har hørt. Så fra og med neste uke og utover er det langt mer sannsynlig at ting kan skje med mtp spillerkjøp og eventuelle salg. Leser at vi har £30M til spillerkjøp. Tviler på at det er så enkelt. Ser heller for meg at vi har noe nærheten av den summen som forventes å brukes, men får vi muligheten på et godt kjøp eller noe i den duren vil det frigis mer midler. Forøvrig fint å se at Kuyt er på plass i Tyrkia. En mann som ikke hadde passet i Rodgers sitt system i det hele tatt. Håper han gjør det bra der Fenerbache. Endret 30. juni 2012 av Jefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå