Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MVP?

 

Virker som om Gerrard spiller ennå bedre med Parker på midten. Akkurat den komponeringen er veldig bra på England.

 

Helt klart. Parker er mer fotrapp enn noen andre av våre sentrale midtbanespillere. Dekker et større område slik at Gerrard får mindre å styre med defensivt.

Lenke til kommentar

Gerrard begynner å se ut som en kandidat til MVP i EM(om England, mot formodning, skulle ta seg langt). Synes og at Johnson har sett utrolig bra ut. Viser hvorfor han fortsatt er førstevalg på høyrebacken.

At Gerrard har vært ekstremt god er jeg fullstendig enig i, men at Johnson har sett bra ut forstår jeg overhodet ikke. Jeg skjønner ikke hva han gjør verken på Liverpool eller landslaget. Hadde muligens ikke sin verste dag i dag, men i de to første kampene var han den spilleren som irriterte mest. Treig, giddalaus, opphever offside gang på gang - rett og slett en møkkaspiller!

 

Sier ikke at Liverpool aldri kommer til å komme tilbake, det både tror og håper jeg. Men sånn som det er nå så er dere ikke med på å konkurrere om de største titlene. Det trodde jeg det var stor enighet om her.

Tull og tøys! Neste sesong blir det gull og glitter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Johnson en møkkaspiller faktisk, TULL(!) fra din side. Har vært SOLID i lang tid nå uten noen av de "typiske" blemmene folk sier han gjør. Alle er så forbanna negativt innstilt til Johnson at jeg undrer litt på hvor det kommer fra. Selvsagt forsvarer han plassen sin både på Liverpool og landslaget lett, hvem skal være en reell utfordrer uansett? Kelly er i hvert fall ikke i nærheten enda, om noen er av den oppfatning.

 

Faen så irritert jeg hørest ut nå da. :)

 

Gerrard ja, storspiller så langt. Jævlig digg, get innnnnnnnnnn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt enig Smågal. Johnson får mye ufortjent kritikk som ikke har mye rot i virkeligheten. Har vært solid gjennom sesongen for PL, og synes også han gjør på landslaget forsvarer plassen. Undervurderes av en del, men det trenger egentlig ikke være negativt heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har alltid vært stor fan av Skrtel, og han hadde en kjempesesong i år. Håper han blir, men om City byr 20M som det går rykter om, så skjønner jeg godt at det vurderes. God, men ikke uerstattelig. Agger er også langt viktigere for resten av laget (han har jo allerede gått ut og sagt at han vil skrive ny kontrakt).

 

For "riktig" pris (rundt 20M) og med en bra erstatter inn (går rykter om Papadopoulos for 10-15M) så synes jeg på en måte det er greit. Da tror jeg vi har potensiale til å komme styrket ut av det, samtidig som vi sitter igjen med penger. Har også forståelse for om Skrtel vil tilbake i CL, slett ingen garanti for at vi er der neste år (selv om det er lov å håpe), og det er nå han er på høyden. Vil ikke se på han som noen penge-/gloryhunter om han går hvertfall.

Lenke til kommentar

Johnson en møkkaspiller faktisk, TULL(!) fra din side. Har vært SOLID i lang tid nå uten noen av de "typiske" blemmene folk sier han gjør. Alle er så forbanna negativt innstilt til Johnson at jeg undrer litt på hvor det kommer fra. Selvsagt forsvarer han plassen sin både på Liverpool og landslaget lett, hvem skal være en reell utfordrer uansett? Kelly er i hvert fall ikke i nærheten enda, om noen er av den oppfatning.

 

Faen så irritert jeg hørest ut nå da. :)

 

Gerrard ja, storspiller så langt. Jævlig digg, get innnnnnnnnnn.

 

Problemet med Glen Johnson er bunnivået hans og det gjelder forøvrig generelt for laget. Liverpool kan spille så uforståelig dårlig noen ganger. Der er Man UJtd bedre dessverre.

Lenke til kommentar

Vel, det er en stund siden de sentrale midtbanespillerne i Liverpool het Gerrard, Alonso, Mascherano, Sissoko og Lucas Leiva (med Harry Kewell og Luis Garcia i parentes), og ikke Gerrard, Lucas, Adam, Henderson og Spearing... Bunnivået blir helt klart dårligere siden andrevalgene våre såvidt hadde tatt en plass i startelleveren til Blackburn, mens andrevalgene til Man Utd hadde sklidd rett inn på nesten hvilket som helst PL-lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...