Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde ha kapasitet til å avgjøre etter straffen til tross for ubrukelig dømming. Dog ikke lett når Chelsea legger seg bakpå, de har ikke akkurat det dårligste forsvaret i verden. Heldigvis taper United og vi har en hengekamp, så det er ikke så ille alikevel selv om det er bittert at dommeren skal la seg lure av Maloudas spillopper.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Ja, Chelsea la seg bakpå og var tydelig fornøyd med uavgjort, satte til og med inn en forsvarsspiller til i sluttminuttene. Da er det ikke lett å trenge gjennom og score et mål, spesielt ikke hvis du i tillegg er frustrert og sliten.

 

Det er ikke mange gangene jeg skylder på dommeren altså, men i dag skal han idioten få lov til å ta skylden for at det gikk som det gikk.

Lenke til kommentar

Men avgjørelsen er jo tatt osv....

 

La oss se på det positive! Vi er bunnsolide defensivt knapt en feil Agger, carra, finnan og Arbeloa gjorde vel ca 0 feil og viste storhet!!

 

Arbeloa på backen de siste kampene hva betyr dette for riise når våre vinger er klar for spill?? Hmm...

 

Uansett.. Sentralt på midten er vi kanskje verdens beste?? Med ALonso gerrard og maschm sissoko i bak hånd??

 

OG kuyt Torres spiller jo bra sammen allerede.

 

Dette er definitivt et lag som kan hevde seg!!

Lenke til kommentar

Riise må gjøre noe med fintene sine. Det holder ikke med å sparke ballen forbi motspiller og gamble på at han er rask nok til å løpe forbi. Riise burde forøvrig også utnyttet den gedigne muligheten han fikk i forkant av scoringen til Torres langt, langt bedre. Men utenom det er han absolutt lovende, gir aldri opp.

Lenke til kommentar

Så på pressekonferansen med Rafa jeg også, lett og se at han var skuffet.

 

Faen vi skulle vunnet i dag. Spesielt etter Babel sitt skudd som gikk i nettveggen,

dæven da trodde jeg vi hadde avgjort det.

 

Men nå må vi bare se fremover mot en vanskelig bortekamp mot Sunderland.

Lenke til kommentar

Da blir det å bære Liverpool-drakta med stolthet på første skoledag i morgen, til tross for skuffelsen!

 

picture1ez3.jpg

Det gule kortet som kom opp ett minutter etter at Styles hadde gitt kort til Terry. Jeg greier ikke å skjønne hva det er han tenker på...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Nå var det Chelsea vi spilte mot. Så ikke akkurat tilfeldig hvordan dommeren var.

Jeg kan nevne flere usportslige eksempler folka fra London har gjort i kamper mot oss, men men.

 

Vi må se på positive som var igår. At Torres scoret sitt første mål var viktig for ham. At vi spilte ut Chelsea til tider, ingen kan komme å si at vi er et defansivt lag.

Lenke til kommentar

Deilig og se at Rob Styles får en smekk på pungen, og blir vraket til neste helg. Forhåpentligvis får ikke den idioten lov til å ødelegge flere slike storoppgjør, og regelrett rane et lag for flere poeng. Ser forøvrig at Graham Poll kritiserer Styles, det er kanskje bare meg, men han er vel kanskje ikke den som skal snakke så veeeeldig høyt? :wee:

Lenke til kommentar

Ja, det er bra. Det er også bra at dommerstanden har innrømmet at straffesparket var en tabbe som aldri skulle ha skjedd, men det gir oss likevel bare en mager trøst ettersom vi fortsatt har tapt to poeng. Og kortfadesen hans skal jeg ikke gå inn på, men det ligger en veldig fin YouTube-link i en av nyhetene på liverpool.no som viser alt for de som ikke har sett det/ikke fikk det skikkelig med seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og kortfadesen hans skal jeg ikke gå inn på, men det ligger en veldig fin YouTube-link i en av nyhetene på liverpool.no som viser alt for de som ikke har sett det/ikke fikk det skikkelig med seg.

9321254[/snapback]

 

Link? Jeg finner den ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...