Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Cole er vel ikke en sentral midtbanespiller, han er jo mer en ving/angriper.

Cole har sagt at han ikke helt klarer å spille langs kantene lenger og vil spille sentralt.

Adam kan godt forsvinne men det er vel ingen indikasjoner på det foreløpig.

Om spearing forsvinner vil vi helt sikkert erstatte ham med en annen spiller som kan steppe inn for Lucas om han blir skadet.

Ja det er mulig at vi sender Shelvey på lån, men hvor lenge skal vi holde på ham når vi ikke vil bruke ham (og hvor lenge vil han fortsette å vente på sin sjanse?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok også litt vanskelig å spekulere i hvordan det kommer til å ende med spillere som Adam, Shelvey, Aquilani, Cole og Henderson på grunn av at vi ikke vet hvordan Rodgers vil bruke dem. Noen blir kanskje solgt, andre kommer kanskje til å overraske stort under en ny sjef.

Lenke til kommentar

Cole har sagt at han ikke helt klarer å spille langs kantene lenger og vil spille sentralt.

Hvis det stemmer tror jeg den beste måten vi kan bruke han på er i en 4-2-3-1 sånn ca. slik:

Gerrard - Lucas

Suarez - Cole - Bellamy

Carroll

Alt virker uansett så usikkert nå at det er vanskelig å spå noe som helst.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en følelse av at vi aldri har sett det beste fra de spillerene vi har per dags dato, altså som et lag, i form. Derfor synes jeg også at det er vanskelig å si hvem som bør ut.

Noen goes without saying, men sånn generelt.

Sist vi var i form var vell like etter Jul, når Kenny tok over, det er en stund siden. Jeg føler vi virklig trenger et solid alternativ til Gerrard, samt en god ving. Vi er nok ikke i nærheten av 08/09 sessongen neste år desverre, vi begynner på nytt, igjenn.

Surialistisk å se semifinaler i CL osv, hvor det kryr av X-Liverpool spillere på flere lag, syns det sier en god del.

Lenke til kommentar

ingen tvil om at Kuyt måtte ut å han har jo forsvunnet.når det gjelder Maxi syns jeg han hadde fortjent fler muligheter under KD.Scoret jo ofte selv om han ikke var den mest framtredene på banen,syns han kan fortsette ut kontrakten sin,dvs. ut neste sesong.

Stewart Downing må ut etter min mening,helt håpløs første sesong i Liverpool.

Andy Carroll,begynte å få det til mot slutten å jeg mener han har noe i seg.

Samme med Jordan Henderson,men han bør ikke brukes som ving men som midtbane

Mener Charlie Adam bør få en sesong til,men høyere opp på banen,der han har en mer offansiv rolle og ikke har mulighet til å lage hodeløse taklinger nærme vår egen 16meter.

Jay Spearing,usikker,grei backup for lucas men ikke noe super god backup.

Joe Cole,ble alt for tidlig skippet bort av både hodgson og KD dessverre,ble aldri varm.fortjener en siste mulighet,gjorde seg ikke bort i Lille.

Aquilani,absolutt en sjanse til,ble tidilg skippet ut han også,er vel i det hele tatt usikker på om han vill tilbake til liverpool,mye tyder på det

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Joseph Musker

Gylfi Sigurdsson will be an #LFC player when the transfer window opens in July, Swansea have admitted defeat in the race to sign him.

Vad tycks?

Han er en god backup for Gerrard, men ikke helt den spillertypen jeg synes vi trenger mest på midtbanen.

Lenke til kommentar

Gylfi er vel høyrekant? Jeg vil si at han er et meget spennende kjøp. Ung, og langt mer interessant som spiller enn Kuyt som akkurat ble solgt. Ser ikke for meg at han blir fast neste sesong med det første. Satser på at det kommer noen soleklare forsterkninger i første 11'ern. Vi har en ganske grei benk, det er de som starter som må på et litt høyere nivå. Skal ikke se bort i fra at Aquilani kan bli veldig bra om han får og vil prøve seg i PL igjen. Litt redd for skadeproblemene hans, og at det kanskje vil ødelegge for ham. Cole er for meg også ikke noen 100% starter. La heller de yngre sleppe til først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...