Smågal Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Tja, Johnson har jo allerede bevist at han kan takle PL osv. Meget spennende spiller. Johnson over Honda for min del i hvert fall. edit: Det skal sies at jeg har sett meget lite av Honda. Endret 7. juni 2012 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er ikke Honda en sentral midtbanespiller? I så fall så ser jeg ikke at han kan sammenlignes med Adam Johnson. Vil ha begge jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Får vi Honda åpner det seg en ny sponsormulighet. Da kan den nye stadionen hete Honda Burger King Kenny Warrior Stadium. 4 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 "His current position is as a deep-lying playmaker, but he can equally play as an attacking midfielder or second striker." For meg er angripende spillere egentlig ett fett, samma om de spiller på høyre, venstre eller sentralt. Downing skulle jo være den rene venstrevingen vi har savnet i alle år.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 For meg er det en relativt stor forskjell på en innover ving ala Johnson og en dypt spillende playmaker. Så vi er forskjellig der. Anyways, er lysten på begge, og de ville hevet laget enormt mye begge to. I Rodgers sitt system kunne de begge funnet sine roller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Egentlig hadde vi en ordentlig venstreving i Riera. Men før ham igjen var det vel... Barnes? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Der er vi vel enige. Men fjoråret mettet meg litt på overprisede britiske spillere håper egentlig ikke på noen £15m+-spillere i år, med mindre det er spillere som har bevist sine ferdigheter på høyt internasjonalt nivå over en viss tid. Egentlig hadde vi en ordentlig venstreving i Riera. Men før ham igjen var det vel... Barnes? ;D We had Steve Heighway on the wing.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Egentlig hadde vi en ordentlig venstreving i Riera. Men før ham igjen var det vel... Barnes? Hadde da Kewell. (og speedy ) Endret 7. juni 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kewell var like mye ving som Gerrard, Henderson og Meireles. Speedy burde holdt seg til løping. Tror han kunne gjort det skarpt på 400 meter i OL Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kewell var jævlig digg når han ikke var skadet. Ække uten grunn jeg har han bak på drakten lizzom. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Frekkere hestehale enn Andy Carroll også. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kom august du skjønne milde, la meg fotballen få tilbake!! 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kewell var konge ja, men var jo mer skada enn Agger, Kelly, Johnson og Gerrard til sammen. Han må jo ha vært genetisk manipulert til å være maks skadeutsatt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Går nå rykter om at preseason starter på mandag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Idag starter Em for ''våre'' menn. Lykke til Agger, Kelly, Downing, Carroll, Johnson, Reina og Gerrard! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Etter sesongens prestasjoner så er han lett å glemme. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Etter sesongens prestasjoner så er han lett å glemme. Ja, han har vært litt usynlig for å si det sånn. Men spilte han ikke veldig bra i nest siste kamp? Husker ikke motstander, bare at han blant annet traff på alle pasningene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Han har all muligheter til å prestere fremover, han meget ung enda. Hadde flere kurante kamper denne sesongen, og hadde en god periode. Men alt i alt ble det for veikt og ubalansert sesong. Vi får se hva denne sesongen bringer, tipper at han blir for det første bedre brukt, og for det andre mindre brukt(fikk ALTFOR mye spilletid sist sesong) Så tiden får vise, per dags dato er jeg på vippefronten angående vår unge Henderson. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Så vidt jeg husker spilte Hendo kun en god kamp for oss denne sesongen, og det var når han vikarierte som høyreback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå