cmyrland Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal hente spillere fra Swansea uansett. Rodgers selv sier jo at de ikke er spesielt gode spiller-for-spiller, men måten de spiller på gjør dem gode sammen. Jeg mener at om vi skal opp i tetstriden igjen må vi ha spillere som er -bedre- enn det Swansea har, slik at de igjen kan prestere enda bedre sammen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Jaja, dere kan ikke ha flaks med både hjemme- og bortedrakten. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 @Fourth_Official: Gylfi Sigurdsson has told the press he won't be signing for Swansea, but hints at a move to Liverpool #LFC Da anser jeg han som kjøpt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Fourth Official? Meh. Sa jeg før jeg så dette: http://www.liverpool.no/nyheter/sigurdsson-pner-for-liverpool.aspx Endret 5. juni 2012 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Aurelio solgt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Hvor står det? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Han gikk vel til Gremio på free transfer for en stund tilbake? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Var det jeg mente å ha lest på en eller annen side, men ikke at han var solgt. Trodde kanskje det hadde skjedd noe annet som jeg ikke hadde fått med meg. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Han er hvertfall kontraktløs nå i sommer, så et salg er usansynlig. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 han gikk vederlagsfritt til gremio ja. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 han kommer sikkert til å storspille å komme tilbake på landslaget i Gremio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Blir nok stukket av en veps og blir ute i 5 uker med skade tenker jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Honda hadde vært dritbra. Ikke sett veldig mange kamper av fyren, men hører jo nesten utelukkende positive ting om ham. Ser ikke for meg at han er oppskrytt heller. Asiater er sjelden det. Du får hva du betaler for. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Så vi burde med andre ord slå til mens han fortsatt er i CSKA Moscow og før han blir for dyr og for vanskelig å trekke til oss? Har ikke sett han i aksjon egentlig, bare noen Youtube klipp. Men ut i fra det jeg har sett, informasjon om spilleren som hvilke posisjoner han kan spille og statestikk så syns jeg nå Honda virker som en spiller som ville passet inn og har potensiale til å kunne bli en viktig brikke i angrepsspillet til Liverpool. Også var det dette med det asiatiske markedet da. Tror vi kunne dratt god nytte av han der også. Så fra et buisness standpunkt så virker Honda for meg som en spiller som vil gi deg valuta for pengene både på og utenfor banen. Endret 6. juni 2012 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Regnet med de fleste fulgte med sist VM jeg. Honda var jo en fryd å se på- Han er akkurat noe vi trenger. Endret 6. juni 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Regnet med de fleste fulgte med sist VM jeg. Honda var jo en fryd å se på- Han er akkurat noe vi trenger. Honda har ikke vært like god siden det gitt. Er fortsatt en kvalitetsspiller, men har hatt en dalende formkurve i lang tid nå. Muligens er et klubbskifte akkurat det han trenger slik at han kan tenne på alle pluggene igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Er noe speiselt og spille i russisk liga også da. Man blir jo lei ved å spille over lengre tid i Russland. Lange reisedager(ekstremt) dårlig klima(til tider ekstremt) osv. Helt klart man over tid vil dale da. Uannsett hvor han kommer så tror jeg han vil blomstre. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Regnet med de fleste fulgte med sist VM jeg. Honda var jo en fryd å se på- Han er akkurat noe vi trenger. Honda har ikke vært like god siden det gitt. Er fortsatt en kvalitetsspiller, men har hatt en dalende formkurve i lang tid nå. Muligens er et klubbskifte akkurat det han trenger slik at han kan tenne på alle pluggene igjen. Kan vel ha noe med at han spiller i CSKA Moskva også? Gode spillere blir ofte begrenset av laget de har rundt seg. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Ser det går rykter om at Liverpool er interessert i Adam Johnson fra Manchester City og at de vil prøve seg med et bud på £16m. Men skal en først splashe slike summer på en midtbanespiller, er ikke da Honda et bedre valg? Nesten så jeg tror det ville vært lettere å lokke til oss Honda enn Johnson fra et nøytralt ståsted. Og som tidligere nevnt, så ser jeg på Honda som en god investering. Skulle han floppe fotballmessig, vil han fortsatt ha tilført klubben merverdi utenfor banen. Mer enn f.eks Johnson vil. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Helt enig. Ser ikke hva Johnson skal tilføre laget som Honda ikke kan, annet enn at han ikke går på utlendingkvote i Europa ("hahaha").. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå