edge Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Den drakta ser bare bedre og bedre ut for hver gang man ser den. Ser enda bedre ut når den er signert av John Barnes, som min.. On another note: Rodgers ser ikke ut som han er vant til å smile for kamera. Makan til anstrengt smil.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Den drakta ser bare bedre og bedre ut for hver gang man ser den. Enig, men det er bare fordi jeg er vant til hvor stygg den er. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Sett united sine nye? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Et annets lags drakter gjør da ikke Liverpool sine hverken fine eller stygge? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Har vell ikke sakt det, sier bare at Uniteds nye drakter er forferdelig grusom. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Uten AON så er det noe jeg kunne spilt tennis i. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg liker de nye draktene jeg, peneste jeg har sett de siste 15-20 årene. Angående United sine drakter så er de de styggeste draktene jeg har sett i Storbritannia på de tretti pluss årene jeg har fulgt med fotball derfra 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Uten AON så er det noe jeg kunne spilt tennis i. Du overrasker meg stadig. Jeg synes dere kom heldigere ut enn oss, men den er ikke spesielt fin. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 - Jeg tror alle spillere vil fortelle deg at de gjerne vil spille på den måten. Spørsmålet er, ønsker alle spillerne å arbeide så hardt som det skal til? Det er hardt arbeid. For meg dreier mye av vårt spill om å presse hardt. Forutsatt at dette er korrekt oversatt og gjengitt, så gleder det meg. Uten tvil, dersom vi skal få til den offensive angrepsfotballen som vi gjorde i Swansea, da må vi få inn forsterkninger. Jeg antar at Rodgers har fått lovnader om transfermidler, med sånne uttalelser. - Min jobb til neste år er å prøve å få vekk noe av det presset. Jeg skal ta det presset. Spillerne skal bare kunne gå ut å konsentrere seg om å prestere, og hvis det skjer da vil de gjøre det åtte eller ni ganger av ti på grunn av deres talent. Jeg er spent på sommeren og neste sesong. Jeg håper inderlig at Rodgers får handlingsrom for å gjennomføre det han har tenkt til, og at laget vil opptre på en sånn måte at vi kan konkurrere om 4. plassen igjen neste år. Det er ganske mye å forlange, da vi trossalt kom på en elendig 8. plass i år, men Liverpool hører hjemme der oppe - og det vet Rodgers. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Svingte innom Saras telt og plukket opp drakten i dag. Fantastisk! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Møtte han fyren her igår, og knipset noen bilder av ham i den nye drakta. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Tjukkasen Barnes. Liverpool kunne trengt en spiller som han. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Elsker den nye drakten. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Elsker John Barnes, favorittspiller fra "før min tid", sammen med Rush og Kenny. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=AJyOMOjilGY&feature=g-u-u Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Telegraaf melder at Kuyt er klar for Fenerbache nå, og at det vil bli offentliggjort etter EM. Synes det er helt greit at han går nå, bare å takke for all jobbing og vikitge mål i perioden han har hatt hos oss. Flott at han fikk en tittel i sin siste sesong også, ekstremt fortjent. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Påståes at Fenerbache allerede har bekreftet signeringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Takk for flott innsats og lykke til videre, Kuyt. Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Er meget glad for denne overgangen for både Kuyt og Liverpool sin del. Kuyt er blitt en liten Liverpool legende, takk for god innsats! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå