AKIversen Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 the ever reliable duncan jenkins says the search for the new lfc manager is over. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Vi kan jo kose oss med litt rykter som 99% sikkert bare er bull$#!T Richard Askam of BBC Have very good info Liverpool closing in on deal with Brendan Rodgers Mye som sier at det skal bli han nå. Han sitter akkurat nå i et møte med Swansea chairman i følge Sky. Rodgers sa først nei til å snakke med FSG, noe som gjør meg litt mer skeptisk enn hva jeg ønsker å være. På en annen side kan det være at han ikke ville gjøre noe uten å tenke igjennom det. Ikke hoppe om bord på LFC-skuta før han visste hva som skulle skje videre. Noe som er forståelig. Eller at Huw Jenkins ikke ville la han snakke med Liverpool. Jeg har mer tro på Brendan Rodgers enn Martinez for å si det sånn, selv om jeg liker begge. En ting er sikkert, Rodgers vil garantert ende opp i en storklubb før eller senere. Og fotballen han har fått Swansea til å spille er fantastisk. Mye bedre enn hva vi har spilt på år og dag. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Han later som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Som alle tøffinger gjør. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Kult, jeg har omtrent samme hår som han. Begynner å røyke asap. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Ufattelig at vi betalte rett under £70M for de der tre. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Ser ut som tre narkiser. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Vet ikke hva slags narkiser du henger med, men de narkisene jeg henger med ligner slettes ikke på Downing. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke Henderson eller, spør du meg. Carroll drimot.. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Masse rykter om Rogers nå (heller han en Martinez), men må vel vente med champisen til man får høre det fra offentlig sektor Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Hadde egentlig regnet med at de klarte å få inn noe større enn Rodgers og RM men... Hadde foretrukket AVB,han har vertfall noe å vise til,dog ikke i England Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=33179&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Tar faktisk meg selv i å være litt entusiastisk nå. Rodgers kan være en riktig løsning for oss nå. Mitt største ankerpunkt pdd. er det at han i utgangspunktet sa nei. Nå går det i midlertid rykter om at en del av dette bare har vært spill for galleriet, og da er jeg straks også mer positiv. Vil heller ha Rodgers en Martinez fordi jeg føler Rodgers har en langt klarere filosofi, som jeg føler kan passe Liverpool bra. Swansea var også jevnt over langt bedre enn Wigan denne sesongen i mine øyne. Er alt i alt positiv til Rodgers, og hvis han fikser så vi kan bytte Adam med Allen så blir det bra. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Blir Rodgers manager, så er det opp til ham å overbevise meg om at han er rett mann for jobben. Skal gi ham en sesong før jeg feller dommen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Vet ikke helt hva jeg skal si. Ambivalent. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Simon Clancy @SiClancy Brendan Rodgers is the new Liverpool manager. £4-5 million compensation on a 3 year deal. From @BenSmithBBC Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg må innrømme at jeg ikke kjenner spesielt godt til Rodgers eller Martinez utover tabellplasseringene med sine respektive lag. Jeg er likevel overrasket over at disse to relativt umeritterte trenerne er de som blir sterkest linket, og jeg lurer litt på hvor det ble av Villas Boas. Boas har i det minste noen pokaler i skapet allerede, men det spørs om de er skeptiske til spillerhånderingen hans etter at han mistet garderoben så fort i Chelsea? Jeg håper ihvertfall at den kroppen som blir valgt som manager for LFC har gitt et knakende godt intervju, med grundig presentasjon av sine ideer og verdier, og at FSG har vurdert disse grundig opp mot Liverpools kriterier, og ikke bare gjort en ren økonomisk vurdering. Jeg ser at flere av dere sier at Rodgers har en tydeligere filosofi enn Martinez, og det synes jeg er bra. Vi trenger en manager som vet hva han vil og får spillerne til å lytte. Vi må ha en som tør å ta grep, men ikke er helt Roy Keane eller Arild Stavrum heller. Rodgers har jo imponert med Swansea, så hvis det blir ham håper jeg inderlig at han er klar for presset han blir utsatt for. Hodgson knakk jo som en tørr kvist.. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Flott gjort av eierne! Det var Rodgers jeg håpet de skulle ansette da Dalglish ble sparket og jeg tror han kan gjøre store ting med Liverpool i årene som kommer! YNWA! Lenke til kommentar
magb Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 snipp.. Swansea har spilt en type fotball som minner veldig om slik Bacelona spiller. "svake" Swansea har stort sett hatt høyere ball possesion enn sine motstandere, selv mot lag som Manchester United og de andre topplagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå