Slystr Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Artikkel om AVB og hans stil, hvorfor det gikk galt i Chelsea, og hvorfor han vil lykkes i Liverpool: http://katecohensocc...rpool%E2%80%8F/ Kjempe artikkel. Her tror jeg det ligger mye sannhet. Spesielt moro å lese at dagens Liverpool tropp er mye lik den han tok over i Porto. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Vet ikke hva spillere på det forrige laget har sagt. Men hva mener du Lukaku står for? Nei, de spilte bedre fordi de ikke brukte en formasjon og taktikker som var selvmord i forhold til spillerne. For eksempel det å stå så høyt med forsvarslinja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det er helt det samme å trene Porto med Hulk og Falcao i en vesentlig dårligere liga førså komme til PL. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Ikke veldig grundig artikkel, men jeg ser helt klart poengene her. I LFC har man heller ikke primadonna-spillere som motarbeider treneren. Gerrard, Carragher og Reina er alltid de første til å gå ut i media og ta på seg ansvar når laget ikke presterer. De har også i ettertid omtalt Hodgie som en fin fyr og god trener, og at de er lei seg for at det ikke funket for ham i klubben. Jeg tror og håper egentlig at AVB ender opp hos oss, men jeg tror han må være villig til å ofre litt av taktikkstoltheten sin om han skal bli en suksess i England. Man skal ha en helt klar grunnfilosofi, men det er klart at endringer må gjøres når man spiller mot City, United eller Arsenal som har så mange x-faktor-spillere. Samme hva: La i det minste den nye manageren få fullføre kontrakten sin før han dømmes. Jeg tror fremdeles vi hadde gjort det langt bedre neste år med Kenny, men det får vi aldri vite nå. Selv er jeg på nippet til å miste interessen. Orker ikke flere trenerbytter, middelmådighet og rot. Håper våre nye amerikanske eiere faktisk er alt det de sa de var da de tok over, og at vi ikke går inn i en ny G&H-periode.. Endret 23. mai 2012 av cmyrland Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Det er en stor risiko å ansette AVB, men han er vel av de bedre av de vi har blitt linket med. Jeg er mer bekymret for hvordan det skal gå dersom Van Gaal blir DOF. Van Gaal er en veldig sterk personlighet og vil nok lett kunne overkjøre AVB. Kan se for meg at vi får en stor konflikt der etter en viss tid. Det virker forøvrig litt merkelig at vi ikke ser ut til å vurdere de mer erfarne managerne som nå er ledige. Endret 23. mai 2012 av Reg2000 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Mye snakk om Louis van Gaal som DoF nå ja. Jeg er ganske skeptisk, føler isåfall det er en signering som kan slå begge veier, og i mine øyne er det skummelt å ta en såpass stor risk på DoF-stillingen som i hovedsak skal stå for kontinuitet og stabilitet. I beste fall kan det vise seg å bli knall, men i værste fall kan det det bli Riv Ruskende van Gaalt (hehehehehehe) dette uavhengig av hvilken manager som ansettes. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) van Gaal er jo et stort navn i fotball, så den største fordelen med ham er at han kan trekke til seg en del spillere et lag i vår tabellposisjon ellers hadde slitt med å få tak i. Videre har han erfraring fra Spania, Tyskland og Nederland og mest sannsynligvis kjenner han til speidere og vet hvilke spillere som er lønnsome å hente. Videre kan han alltids steppe inn som caretaker om manageren ikke klarer å oppnå de målene som stilles til ham. Ellers har han også en meget bra merittliste, hvor han har vunnet 3 ganger i Eredevise (1994, 1995 og 1996) med Ajax og en gang med AZ (2009). Videre har han vunnet Bundesligaen en gang (2010) og La Liga to ganger med Barca (1998 og 1999). Han har også vunnet i CL, og 3 lokale cuper. Jeg tror det vil lønne seg å hente ham, til tross for at han er en eksentrisk type som krangler lett. AVB hadde problemer med å holde garderoben i Chelsea, og van Gaal kan hjelpe ham med dette... så lenge han ikke viser ballene sine til spillerene (http://soccernet.esp...s-balls?cc=5739) Endret 23. mai 2012 av Suburbian Hero Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ryan Babel If Frank De Boer gonna be LFC Manager.. You have 2 understand LFC will win the League up coming summer !!!! #YNWA Er ikke helt sikker på Boer, men Babel er og forblir herlig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg vil hvertfall mye heller ha AvB/van Gaal enn Martinez. Større sjanse for at Martinez blir en "ny Hodgson" spør du meg. Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Enig, Martinez er ikke noe å satse på. For lite erfaring, noe van Gaal har plenty av. Det holder med han, ikke ansett AVB. Sector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Van Gaal skal ha blitt tilbudt jobben som sportsdirektør. Men muligheten for at han heller tar over managerjobben er også til stedet. Mens AVB sjanser har minsket Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Fabio Aurelio signed for Gremio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Fabio Aurelio har signert for Gremio. Lykke til og tusen takk for alt! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 En brasilianer mindre i PL, deilig Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Adjø til Aurelio ja! Synd alle våre beste backer i PL har slitt så med skader (Rob Jones, Markus Babbel, Heggem...) Var alltid veldig god i de få periodene han gikk skadefri og fikk spille fast, 08/09 spesielt. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Finfin fot, men det var når den ikke var skadet. Tusen takk for frisparket i 4-1 kampen mot United på Old Trafford, det var verdt alle kostnadene for Aurelio alene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Målet mot Chelsea, og indirekte frisparket mot Pompey rangeres høyrest her. Ingen nyhet at jeg likte spilleren, men når man blir skadet av en toåring blir det vanskelig. Lykke til i Brazil, Aurelio og takk for alt. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Veit ikkje om denne har blitt posta her før, men passer fint å poste den no iallfall: http://www.dailymoti...mories-hd_sport Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=sngZC0jOeos&feature=g-u-u Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Desverre er det ingenting ved en evt. ansettelse av Martinez som fyller meg med forventinger. Deppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå