Muggkaare Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Joe Cole vil returnere til LFC etter låneoppholdet i Lille. Lille har lyst å beholde han, men Cole vil selv ikkje forlenge. "Det var kjekt å få erfaring fra en annen liga" skal han ha sagt... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2ZFV-LLb2Yo&sns=fb http://www.youtube.com/watch?v=-hYF6Qsk92I&feature=relmfu 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Joe Cole vil returnere til LFC etter låneoppholdet i Lille. Lille har lyst å beholde han, men Cole vil selv ikkje forlenge. "Det var kjekt å få erfaring fra en annen liga" skal han ha sagt... West Ham er visst nok interessert i han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Det var nok bare tøv ifølge West Ham-formann David Gold Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Håper det skjer noe på managerfronten snart, lei av å vente, men føler også at jeg er litt lei av alt styret (sesongen, sparkingen av Kenny etc.), muligens det bare er en forsvarsmekanisme for å ikke bli skuffet igjen, har som regel alltid sett positivt på ting, men er noen ting som skurrer litt for øyeblikket. Forhåpentligvis kommer ting snart på plass og jeg håper vi får se konturene av noe som kan skape entusiasme, glød og positivitet blant supporterene igjen. Flere viktige stillinger som skal besettes. AVB er fortsatt mitt klare førstevalg som manager. YNWA Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 FSG har kanskje ikke for mye fotballkompetanse, men de har solid erfaring med å drive en sportsklubb. Det er ikke noen random rike jalleeiere som skal leke seg. Stoler på at de ordner opp og først og fremst ser viktigheten i å raskt hente inn en solid erstatter for Kenny. Jo før, jo bedre. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Som sagt før er jeg positiv til at de virker å gjennomgå markedet grundig. Er dog ikke spesielt imponert over at navn som AVB, Martinez og Capello dukker opp om hverandre, veldig forskjellige typer med forskjellige stiler. Virker ikke som det er staket ut noen klar kurs enda. Har også vært stille rundt DoF-stillingen en stund, noe som imo. bør være på plass før manageren kommer. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Leser på liverpool.no at Martin Kelly er tatt med i landslagstroppen mot Norge. Hvis han får spilletid blir dette hans første landskamp for England. Et stort talent med en stor fremtid foran seg! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 http://www.koptalk.co.uk/201205224502/Liverpool-FC-News/louis-van-gaals-odds-slashed-to-become-next-liverpool-boss.html Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) **RUMOUR** AVB set to be named LFC manager tomorrow. 5 year contract. lol. Endret 22. mai 2012 av edge 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Risikabelt, men håper han lykkes. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 This Is Anfield @thisisanfield "Louis van Gaal has emerged as a leading contender to become Liverpool’s first sporting director." -- The Guardian. #LFC Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Hva tenker folk om at AVB er storfavoritten? Med tanke på at han fått kritikk for hvordan han håndterte flere av spillerne. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg er som sagt positiv til AVB, og han er mitt klare førstevalg blant de som linkes mest, og som jeg ser på som realistiske. Tror uansett han vil passe langt bedre inn i Liverpool enn han gjorde i Chelsea, og er ikke bekymret for at det skal bli lignende "tilstander" her, da både spillergruppe, eierstruktur og klubben som helhet er ganske annerledes. Jeg håper AVB blir ansatt og får tillitt og backing fra hele klubben over tid, skjer det, er det noe jeg har veldig tro på i såfall. Artikkel om AVB og hans stil, hvorfor det gikk galt i Chelsea, og hvorfor han vil lykkes i Liverpool: http://katecohensoccer.wordpress.com/2012/05/21/why-andre-villas-boas-will-be-a-success-at-liverpool%E2%80%8F/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Tror han gjøre det godt i LFC. Litt færre horespillere som skal være sjefer der. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ja, det var det som var årsaken til alle problemene ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Er overbevist om at hovedproblemet for avb var at han ikke fikk med seg flere av de sterke personlighetene. De spilte besynderlig bra i kampen etter han fikk sparken. Dessuten fikk, som vanlig i Chelsea, overhodet ikke den tiden man trenger for å bygge noe vettugt. 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Siste linjen har du rett i, men har du tenkt over hvorfor han ikke fikk med seg de sterke personlighetene? Lukaku har gått ut nå i senere tid og sagt at han ble behandlet som dritt av AVB, og aldri kommer til å tilgi han. Tror AVB sliter veldig med å behandle enkeltspillere. Kanskje spesielt å motivere de som sliter eller ikke får spille. At de spilte bedre har med at de endret formasjoner og taktikker med engang som passet laget mye bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Sånne utsagn viser bare hva spillerne står for. Har spillerne på forrige lag sagt det samme? At de spilte bedre har med at storsjefene viste innsats. Tenk å holde på sånn med klubben sin.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå