Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Har dere virkelig lyst på en uerfaren og risikabel manager som bare sverger til en taktikk og formasjon uansett hvor dårlig det går? Ønsker virkelig mannen alt godt, men vet ikke om Liverpool er klubben for han.

You talking about Dalglish? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sparker de en ny manager går det imot liverpool tradisjonene om å gi managere tid. Da vil protestene komme fra supporterklubbene.

Bullshit! Går det dårlig, vil supporterne også bytte ut manageren. Se bare på Hodgson. Hvor mange supportere var villig til å gi ham tid?

Heh bare les hva folk sier om FSG du.

Hodgson var et spesielt tilfelle da han fulgte etter Rafa som mange elsket og han ble sett på som representanten til de forhatte forrige eierne. Det hjalp ikke at han oppførte seg som en idiot på pressekonferanser heller.

Selv med så mye som talte imot ham var det ganske så mange som mente woy burde fått mer tid også. Hadde ikke de fått en legende som Kenny til å steppe inn ville protestene sikkert vært større.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Laudrup skal være veldig keen på å ta over Liverpool har jeg lest, samt De Boer skal være neste navn på lista til FSG.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser at Liverpoolblogg.no poster følgende:

"Unhappy Fernando Torres has handed in a transfer request, according to reports."

er dette bare et "tenkt" scenario eller er det fakta?

Torres-intervju etter finalen.

http://www.guillemba...20at%20Chelsea.

Kan fort se for meg at Torres drar fra Chelsea, men kan ikke se for meg at han kommer tilbake til Liverpool. Han har alltid ønsket å prøve seg i Italia, tipper han ender opp der

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Store forskjeller på tallene ja, men det der er bare idiotiske utvalg av bilder.

Poenget var vel at hele Liverpool var fyllt opp til randen med folk, mens i London var det stort sett folk på Stamford Bridge(?).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...