Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det skjer noe på managerfronten snart, lei av å vente, men føler også at jeg er litt lei av alt styret (sesongen, sparkingen av Kenny etc.), muligens det bare er en forsvarsmekanisme for å ikke bli skuffet igjen, har som regel alltid sett positivt på ting, men er noen ting som skurrer litt for øyeblikket.

 

Forhåpentligvis kommer ting snart på plass og jeg håper vi får se konturene av noe som kan skape entusiasme, glød og positivitet blant supporterene igjen. Flere viktige stillinger som skal besettes. AVB er fortsatt mitt klare førstevalg som manager.

 

YNWA

Lenke til kommentar

FSG har kanskje ikke for mye fotballkompetanse, men de har solid erfaring med å drive en sportsklubb. Det er ikke noen random rike jalleeiere som skal leke seg. Stoler på at de ordner opp og først og fremst ser viktigheten i å raskt hente inn en solid erstatter for Kenny. Jo før, jo bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som sagt før er jeg positiv til at de virker å gjennomgå markedet grundig. Er dog ikke spesielt imponert over at navn som AVB, Martinez og Capello dukker opp om hverandre, veldig forskjellige typer med forskjellige stiler. Virker ikke som det er staket ut noen klar kurs enda. Har også vært stille rundt DoF-stillingen en stund, noe som imo. bør være på plass før manageren kommer.

Lenke til kommentar

Jeg er som sagt positiv til AVB, og han er mitt klare førstevalg blant de som linkes mest, og som jeg ser på som realistiske. Tror uansett han vil passe langt bedre inn i Liverpool enn han gjorde i Chelsea, og er ikke bekymret for at det skal bli lignende "tilstander" her, da både spillergruppe, eierstruktur og klubben som helhet er ganske annerledes. Jeg håper AVB blir ansatt og får tillitt og backing fra hele klubben over tid, skjer det, er det noe jeg har veldig tro på i såfall.

 

Artikkel om AVB og hans stil, hvorfor det gikk galt i Chelsea, og hvorfor han vil lykkes i Liverpool:

 

http://katecohensoccer.wordpress.com/2012/05/21/why-andre-villas-boas-will-be-a-success-at-liverpool%E2%80%8F/

Lenke til kommentar

Er overbevist om at hovedproblemet for avb var at han ikke fikk med seg flere av de sterke personlighetene.

 

De spilte besynderlig bra i kampen etter han fikk sparken.

 

Dessuten fikk, som vanlig i Chelsea, overhodet ikke den tiden man trenger for å bygge noe vettugt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Siste linjen har du rett i, men har du tenkt over hvorfor han ikke fikk med seg de sterke personlighetene? Lukaku har gått ut nå i senere tid og sagt at han ble behandlet som dritt av AVB, og aldri kommer til å tilgi han. Tror AVB sliter veldig med å behandle enkeltspillere. Kanskje spesielt å motivere de som sliter eller ikke får spille. At de spilte bedre har med at de endret formasjoner og taktikker med engang som passet laget mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...