Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av lederene i Wigan er ute å snakker:

 

- Når Liverpool ba om Wigans tillatelse til å snakke med Roberto var vi velvillige, og vi trodde de ønsket seg Roberto som manager. Men nå viser det seg at de vurderer ganske mange alternativer, sier Whelan til ESPN.

- Det faktum at Brendan Rodgers har takket nei til å prate med Liverpool etter at de tok kontakt med Swansea bør føre til at Roberto innser at han er bedre tjent med å bli i Wigan. Jeg har en mistanke om at Liverpool ikke vet hva de holder på med. Det er i alle fall åpenbart at de på dette tidspunkt ikke vet hvem de ønsker seg som ny manager.

 

Samtidig som jeg er glad for at vi vurderer flere alternativer, og søker markedet, er jeg enig i argumentene som kommer frem her. I tillegg til at jeg ikke har lyst på Martinez selvsagt.

Lenke til kommentar

Henger meg på den, Termo. Liker Martinez godt, selv om jeg ikke tror han passer for oss. Ser Brendan Rodgers takket nei til å snakke med FSG. Skjønner han godt hvis det Scruffy linker til er sant. Ville heller ikke vært manager i en sånn situasjon.

Lenke til kommentar

http://ipad.dagblade...nitez/21663494/

Ikke feil i mine øyne..

 

Galskap.

 

Store mengder av fansen er rasende nå som kenny fikk fyken. Skulle det gå dårlig med rafa i sjefstolen igjen.. Og han får fyken så blir det "yanks out!". Hvis de er litt oppegående så ser de ikke på han som et altranativ.

 

Det blir nok like mye yanks out hvis de erstatter Kenny med en som Martinez. Med mindre den nye managern er mislikt før han begynner (slik som woy) blir det nok også opprør om vi sparker enda en manager i løpet av kort tid. Slik det ser ut nå er Rafa en av få med et godt nok rykte til å overta for Kenny uten at fansen blir misfornøyd.

Lenke til kommentar

Rafa er en topp manager, men jeg tror desverre ikke han ville fungert under måten eierne vil at klubben skal styres sportslig. Derfor er mitt førstevalg Villas Boas av tilgjengelige managere.

 

Uansett hvordan den neste manager gjør det, så blir det for dumt å rope yanks out dersom han gjør det dårlig. Eierne har vist at de tar tøffe avgjørelser når det trengs, og de har så langt bare vært en positiv faktor for klubben. Skal hvertfall mye mer til for at jeg skal ønske dem bort. Men selvsagt en ripe i lakken for dem også om den neste manager ikke lykkes. Jeg har troen, neste manager skal støttes fra første stund uansett hvem det er.

Lenke til kommentar

Boas fikk sparken i Chelsea fordi han ikke fikk det til der, til tross for at de har en bredere stall enn Liverpool. Hvorfor skal han være riktig mann for Liverpool?

 

Benitez gjorde mye rart i Liverpool før han fikk fyken, og fikk det ikke til i Inter. Hvorfor skal han være riktig mann for Liverpool?

 

Martinez har derimot fått Wigan til å spille bra til tross for begrensede midler og tynn stall. Hvorfor er ikke han riktig mann for Liverpool?

Lenke til kommentar

Rafa er en topp manager, men jeg tror desverre ikke han ville fungert under måten eierne vil at klubben skal styres sportslig. Derfor er mitt førstevalg Villas Boas av tilgjengelige managere.

¨

 

Jeg tror også at rafa sier nei takk om han får tilbudet med tanke på hvordan klubben skal bli organisert. Har stor tro på at han vil gjøre det bra da om han skulle komme tilbake.

 

Uansett hvordan den neste manager gjør det, så blir det for dumt å rope yanks out dersom han gjør det dårlig. Eierne har vist at de tar tøffe avgjørelser når det trengs, og de har så langt bare vært en positiv faktor for klubben.

Jeg vet ikke om du følger med på andre liverpool forum, men det er allerede svært mange som er misfornøyde med FSG. Sparker de en ny manager går det imot liverpool tradisjonene om å gi managere tid. Da vil protestene komme fra supporterklubbene.

Lenke til kommentar

Martinez har derimot fått Wigan til å spille bra til tross for begrensede midler og tynn stall. Hvorfor er ikke han riktig mann for Liverpool?

 

Martinez bragd er å overleve i PL med begrensede midler. Det er den samme situasjonen som de andre bunnklubbene befinner seg i og kan ikke sammenliknes med det å drive en toppklubb som har ambisjoner. kan godt hende at martinez blir en bra manager, men de fleste ønsker nok at han har litt mer erfaring fra en klubb med litt høyere ambisjoner enn wigan først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sparker de en ny manager går det imot liverpool tradisjonene om å gi managere tid. Da vil protestene komme fra supporterklubbene.

Bullshit! Går det dårlig, vil supporterne også bytte ut manageren. Se bare på Hodgson. Hvor mange supportere var villig til å gi ham tid? Kenny er imidlertid legende i klubben, så i dette tilfellet var det mange som var innstilt på å gi ham litt mer tid. Men det var heller aldri noe ramaskrik da han gikk. Ramaskriket kommer først litt ut i sesongen hvis vi fortsatt gjør det dårlig i ligaen - da mener selvsagt "alle" at vi skulle beholdt Kenny...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...