Superparanoid Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 RAN! Ran er straffbart, er det ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Toska kunne ikke gjort dette bedre,,MAKAN! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Fittedommer kaller vi slikt! Ikke at jeg liker å bruke slike bemerkninger, men nå er jeg så irritert og frustrert. Men vi må takke oss selv også, hvorfor kan vi ikke avgjøre en jævla fotballkamp for en gangs skyld? Hva faen er galt med å score 2 eller 3 mål? HVOR FAEN ER NETTET, GUTTER?! Jaja, vi eier Man Utd i år, men ligagull blir det ikke slik vi holder på. Og Styles ... Don't get me started. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jepp, gratulerer til Robert Styles. Han får prisen for den største idioten på banen i dag. Jævlig synd at kampen skal bli avgjort av en idiotisk avgjørelse. Ellers var det meget positivt i dag, vi spilte bra, og hadde mange lekre angrep synes jeg. Spesielt i 1.omgang, i 2. omgang dabba det litt av, men synes ikke vi spilte dårlig da heller. Deilig at Torres scorte! Elsker fyren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Da ble kampen avgjort på en uheldig måte. Synd. Fikk ikke Essien to gule kort også? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg trodde også at Essien fikk to gule. Imponert over Arbeloa i dag Ikke imponert over Styles Endret 19. august 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Altså, Torres fikk jo frisparket og han kan ikke ha fått kort heller siden Styles ikke så eller stod mot ham. De to eneste andre spillerne i nærheten var Essien og Ben Haim - begge hadde gult fra før. Jeg skjønner ingenting! Styles driter seg ut i dag, greier ikke engang å vise hvem han gir kort til. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nei fy faen!! Dette er så ufattelig at jeg klikker!! At det går an å møte et så jævli destruktivt lag er helt vanvittig!! Liverpool overkjører de jo helt! Å Chelsea og Drogba er så arrogant at jeg måtte på dassen å brekke meg! Og dommer må jo helt seriøst vært født både blind og døv! No må jeg ha meg en knert ! Dette kommer jeg faen ikke over på evig lenge! *Helvette så forbanna!* Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Fikk ikke Essien to gule kort også? 9316184[/snapback] Det fikk ikke jeg med meg, men det skulle søren ikke forundre meg. Chelsea, flakselaget over alle! Ååååååå jeg er så forbanna! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dette er dagen der Chelsea rykket forbi United på hatlisten. Chelsea må være det laget med de minst sympatiske spillerne i verden. Skulle tro det var et krav for å få kontrakt. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Da ble kampen avgjort på en uheldig måte. Synd. Fikk ikke Essien to gule kort også? 9316184[/snapback] Ifølge VGLive fikk disse gult kort: Liverpool: Kuyt, Pennant, Gerrard, Carragher Chelsea: Essien, A.Cole, Ben Haim, Lampard, Terry Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gruer meg allerede til neste kamp mot det helvetes møkkalaget, blir like irritert hver gang vi spiller mot de. Enig med wh1te, Chelsea er herved foran United på hatlista. Gud så irritert jeg blir. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Da ble kampen avgjort på en uheldig måte. Synd. Fikk ikke Essien to gule kort også? 9316184[/snapback] Ifølge VGLive fikk disse gult kort: Liverpool: Kuyt, Pennant, Gerrard, Carragher Chelsea: Essien, A.Cole, Ben Haim, Lampard, Terry 9316216[/snapback] Må ikke se på VG. Reprisen viste helt klart at Styles viftet med kortet i været, ved siden stod Essien og Ben Haim (som Styles så mot da han ga kortet) jogget tilbake i feltet. Det er jo nødt til å være en av dem som fikk det. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 jepp. som hewitt sier, det stod to spillere ved dommeren da han ga kortet, begge hadde gult fra før av. kanskje det var et lurekort Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så ikke 2.omgang, så jeg har ikke sett noe som helst. Men ser ikke bort fra at Styles kan ha glemt det ut. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Nå HATER jeg chelski over ALLE LAG PÅ DENNE JORD! ja, må ta meg morfin nå! *edit! Trur jeg har blitt forelska i Torres Endret 19. august 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Synd at en så stor festkveld skal bli ødelagt på en slik måte. Pennant, spiller utrolig bra for tiden, og vi spiller til tider stor fotball, men målene, agian? Babel, skal si det er kraft i den lille skrotten! Men mye positivt å hente fra denne kampen, selv om det gikk som det gikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Babel, skal si det er kraft i den lille skrotten!9316277[/snapback] Babel er 185 og sikkert over 80 kg. Vil ikke akkurat kalle ham liten. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Joda, men det er vanskelig å se alt det positive i en kamp når dommeren presterer å ødelegge kampen. Han tok fra oss to poeng, og ga Chelsea ett! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 185 og 80 kilo er pr definisjon en liten skotte . Iallefall om vi har sett for mye braveheart . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå