Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Rafa står mye av det samme som Kenny. Glad i spillere fra egen nasjonalitet(Rafa bare Spanjoler, Kenny bare engelskmenn) Pussige formasjoner, elendig pre-seasontaktikk og ikke helt patent på transfermarkedet(Rafa hadde flere bom enn treff imo)

 

Liker begge, men de er ikke det Liverpool trenger akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En myndighetsperson som Pep eller AVB er heller ikke utenklige.

 

Guardiola har tatt seg et friår.

 

Spørs hvor mye han blir tilbudt i lønn det. :tease:

 

Nei det har nok Barca allerede prøvd på, og vi kan ikke matche dem.

 

Jeg hadde gjerne sett Rafa tilbake men tror ikke han vil få sjansen.

 

Nå har FSG kvittet seg med omtrent alle som vet noe om fotball i liverpool, så jeg lurer litt på hvem de kommer til å rådføre seg med angående en ny manager. Kan tenke meg at de kommer til å gå for en av de som har overprestert med småklubber i år.

Lenke til kommentar

Jeg mener vi må ha en manager som vet hva som trengs for å vinne serien, og som har klare ambisjoner for klubben. Selv om det er artig med unge, fremadstormende trenere vet jeg ikke om de har den nødvendige kompetansen til å heve spillere som skal vinne serien (på sikt!). En ting er underdogstempelet, en helt annen ting er favorittstempelet.

 

Jeg stoler på at FSG gjør grundige vurderinger og kommer frem til et godt valg.

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg. Boas kanskje?

Om det var riktig og sparke Kenny? Aner ikke. Jeg regner med at FSG hadde et møte angående planen fremover og at de eventuelt ikke var tilfreds med det de hørte.

 

Men i det minste vil det gjøre det lettere å kvitte oss med Adam, Maxi, Kuyt og kanskje også Downing.

Få inn noe ungt blod under 25 helst.

Lenke til kommentar

Jeg mener vi må ha en manager som vet hva som trengs for å vinne serien, og som har klare ambisjoner for klubben. Selv om det er artig med unge, fremadstormende trenere vet jeg ikke om de har den nødvendige kompetansen til å heve spillere som skal vinne serien (på sikt!). En ting er underdogstempelet, en helt annen ting er favorittstempelet.

 

Jeg stoler på at FSG gjør grundige vurderinger og kommer frem til et godt valg.

 

Jeg stoler ikke på det, men jeg håper de gjør forarbeidet mot ny manager grundig og finner rette vedkommende. Det er ikke Benitez etter min mening.

Lenke til kommentar

Ikke overrasket over dette, og synd for alle oss som ikke holder med ‘pool. Føler også litt med fansen som selvsagt håper inn i det lengste at en gammel klubbhelt kan snu skipet før det treffer bunnen etter å ha kræsjet med et isfjell. Håper klubbledelsen er litt spenstige denne gangen og tør å satse på en ung engelsk/britisk manager.

 

For øvrig, og jeg vet at Jørgen vil være uenig med meg her nå, denne Commolli er roten til alt vondt. Det er synd at de engelske toppklubbene som tør å satse på den kontinentale modellen går så utrolig i beita og ansetter denne mannen, jeg er overbevist om at han har hatt en stor innvirkning på alle feilkjøpene Liverpool har gjort den siste tiden.

Lenke til kommentar

SOS med uttalelse:

 

We find ourselves once again experiencing another summer where talk centres around off the pitch decisions instead of footballing matters. The position of manager at Liverpool Football Club is one that deserves huge respect. It deserves all the resources of Liverpool Football Club to be put at the manager's disposal to make the Club as successful as possible. Today, we are once again in a position where this is not happening. At this moment in time, we have no Manager, no Director of Communications, no Director of Football, no Commercial Director and no ownership presence this side of the Atlantic, a situation compounded by the continued failure to appoint a Chief Executive.

 

There are also ongoing questions around the lack of a stadium solution. Recent decisions at Liverpool Football Club have led to more questions than they have answered. Today's decision does exactly the same. Many supporters will be asking just what exactly is LFC's strategy for the future. We would expect those in charge at LFC to address this situation urgently in a manner befitting of the Club's history and tradition to allow Liverpool Football Club to move forward. We would also expect those charged with moving the Club forward to engage in meaningful dialogue with supporters, something promised to us in those early meetings with Mr Henry and Mr Werner, but which is yet to materialise.

 

Stiller meg på mange måter bak dette, at Kenny er borte er en ting. Jeg vil for alltid mene han fortjente en sesong til, men nå er det også en del annet som skurrer og det finner jeg ekstremt negativt. Greit nok at de viser at de har "baller" til å ta avgjørelser, men jeg er veldig usikker på hvor veien fører nå. Har lenge hatt sansen for FSG, men stiller en del spørsmålstegn nå. Hvoand staker vi kursen fremover? I mine øyne blir det viktigste nå å sette en klar filosofi/kurs der vi finner ut nøyaktig hva vi er ute etter på lang sikt. Deretter blir det viktig å finne den rette manageren, vi er ikke i posisjon til å bare gå for et navn, vi må ta et gjennomtenkt valg og stå ved det. Når først Kenny er borte så er jeg positiv til AVB, men samtidig skeptisk til hvem som skal gjøre overveingene, og vurderingene.

Stadionsaken ligger fortsatt og skurrer i bakgrunnen, og FSG har gamblet kraftig med avgjørelsen i form av at en del supportere (igjen) begynner å bli skeptiske, dette er på ingen måte positivt, og jeg tror vi er ekstremt avhengige av at ting skjer i sommer som kan snu denne "trenden". Det værste som kan skje nå er at vi bommer i managervalget, da kan vi være skikkelig, skikkelig rævkjørte i en lang periode fremover. Det er viktig å ha troa og være positiv, men kan sjelden huske å ha vært så negativ/skeptisk/redd som nå. Ikke bare fordi Kenny er gone, men fordi jeg er veldig usikker på hva som kan skje fremover, og synes kanskje at risken som har blitt tatt nå er litt for stor.

 

YNWA

Lenke til kommentar

For øvrig, og jeg vet at Jørgen vil være uenig med meg her nå, denne Commolli er roten til alt vondt. Det er synd at de engelske toppklubbene som tør å satse på den kontinentale modellen går så utrolig i beita og ansetter denne mannen, jeg er overbevist om at han har hatt en stor innvirkning på alle feilkjøpene Liverpool har gjort den siste tiden.

 

Jeg har bare overfladisk kjennskap til Comolli, så jeg vil ikke uttale meg bastant. Det eneste jeg var uenig i var at all skylden for spillerkjøp skulle falle på Comolli. Jeg tror Dalglish plukket ut - eller var med på å plukke ut - mange av disse spillerne selv, og ikke at Comolli presset dem på han, slik noen antydet. Tottenham-tiden hans kjenner jeg knapt til, og slik jeg forstår det er han ikke direkte populær blant Spurs-supportere, men stod han ikke bak noen av klubbens store og mest vellykkede kjøp (Berbatov, Bale, Assou-Ekotto, Modric)?

Lenke til kommentar

Etter godt over 30 år som supporter vurderer jeg å kutte ut Liverpool .

Sparke Kenny var kanskje den siste dråpen før begeret rant over for min del.

 

Tror sjangsen er større for at fotballen forsvinner, en at jeg slutter som supporter etter over 35 år.

 

Ha en fin 17. mai alle sammen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt skuffelsen og skepsisen som mange her inne sitter med. For min del var det egentlig greit at han fikk sparken etter en så utrolig dårlig sesong. Jeg har ikke troen på at en ny sesong der Downing, Henderson og Adam har klippekort vil føre oss til en CL-plass.

 

Det som selvfølgelig er dumt nå, er at en ny manager vil forme klubben på nytt på sin måte, så vi kan nok se langt etter en god ligaplassering neste år uansett.

Lenke til kommentar

Det som selvfølgelig er dumt nå, er at en ny manager vil forme klubben på nytt på sin måte, så vi kan nok se langt etter en god ligaplassering neste år uansett.

 

Tja vi får nå vente og se hva som skjer i sommer før vi skal avskrive neste sesong. Ingen av topplagene i PL var spesielt gode i år. Det skal ikke så mye til før vi kan være med i kampen om en topp 4 plassering.

Lenke til kommentar

Det som selvfølgelig er dumt nå, er at en ny manager vil forme klubben på nytt på sin måte, så vi kan nok se langt etter en god ligaplassering neste år uansett.

 

Tja vi får nå vente og se hva som skjer i sommer før vi skal avskrive neste sesong. Ingen av topplagene i PL var spesielt gode i år. Det skal ikke så mye til før vi kan være med i kampen om en topp 4 plassering.

 

Vel, tror Arsenal og Chelsea vil skru opp nivået en del info forhold til årets sesong. Så å håpe på topp 4 med Liverpool er greit naivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...