Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg er spesielt overrasket eller skuffet. Vi har hatt den dårligste sesongen på 60 år etter å ha brukt mer penger en noensinne på overgangsmarkedet. Kenny var vel heller aldri den FSG hadde ønsket seg som manager men de ble presset til å gi ham en kontrakt etter at kenny gjorde det bra da han tok over for Roy.

 

Det eneste som bekymrer meg litt er om de har satt i gang prosessen med å få en ny manager eller ikke. Vi bør få på plass en ny manager så fort som mulig så vi har en sjanse til å bygge laget ordentlig før neste sesong.

 

Et av innleggene dine jeg har vært mest enig med noensinne.

 

Jævlig spennende å se hvem som kommer inn. Skjønner ikke helt de som vil ha Rafa tilbake. Er det ikke greit å si at det er et avsluttet kapittel? Og heller se fremover, enn å konstant ønske seg tilbake til det vi allerede har hatt. Samme med Alonso. Skulle selvsagt gjerne tatt han tilbake igjen om han ville komme, men aller helst håper jeg vi finner en "ny" Alonso, istedenfor å tenke på han vi engang hadde.

Lenke til kommentar

Jaja.. Det kom vel ikke som noen bombe. Likevel, nå må vi ha inn enda en ny mann, med sine tanker og ideer. Vi kan glemme trofeer og CL-kvalik i minst en sesong til. Greit nok om Liverpool går på en "run" etter det :)

 

Må si jeg er veldig spent på hvem vi får inn. Jeg hadde kost meg om vi fikk tilbake Rafa ^^,

 

Kan ikke si jeg er spesielt overrasket eller skuffet. Vi har hatt den dårligste sesongen på 60 år etter å ha brukt mer penger en noensinne på overgangsmarkedet. Kenny var vel heller aldri den FSG hadde ønsket seg som manager men de ble presset til å gi ham en kontrakt etter at kenny gjorde det bra da han tok over for Roy.

 

Det eneste som bekymrer meg litt er om de har satt i gang prosessen med å få en ny manager eller ikke. Vi bør få på plass en ny manager så fort som mulig så vi har en sjanse til å bygge laget ordentlig før neste sesong.

 

Et av innleggene dine jeg har vært mest enig med noensinne.

 

Jævlig spennende å se hvem som kommer inn. Skjønner ikke helt de som vil ha Rafa tilbake. Er det ikke greit å si at det er et avsluttet kapittel? Og heller se fremover, enn å konstant ønske seg tilbake til det vi allerede har hatt. Samme med Alonso. Skulle selvsagt gjerne tatt han tilbake igjen om han ville komme, men aller helst håper jeg vi finner en "ny" Alonso, istedenfor å tenke på han vi engang hadde.

 

Hva hadde vel Liverpool vært uten historie? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med Jefe (igjen). Rafa er done finito. Hadde noen bra øyeblikk med han og alt det der, men det funker ikke å bare gå tilbake til noe man følte en gang var "trygt". Så gikk det ikke så veldig bra i hans siste sesong heller, kanskje folk har glemt det..

 

Synd Clarke også forlater oss, har virker som en veldig god mann. Blir veldig spennende å se hva som skjer videre, men jeg holder meg i hvert fall optimistisk, tror neppe det blir noe dårligere enn hva det allerede er. Er langt i fra en ekspert på managerfroten, så vet ikke helt hvem jeg ønsker inn. Kunne kanskje tenkt meg Boas.

Lenke til kommentar

Egentlig mest lyst på Boas eller Rodgers. Blir veldig spennende dette her. Blir også interessant angående spillerkjøp/salg under den nye manageren. Tror nok noen spillere er litt nervøse for fremtiden sin med tanke på hvor dårlige de har vært denne sesongen.

Lenke til kommentar

Litt betryggende å se at Kenny og Ian får sparken. Jeg begynte å frykte at FSG manglet viljestyrken og gutsen til å ta avgjørelser som ikke nødvendigvis flertallet av fansen er enig i. Liverpool er nødt til å stoppe opp og legge en plan for hvordan de skal gjenreise seg. At de nå gjør store endringer i de ansatte rundt laget tyder på at også spillergruppen vil renskes noe.

 

Jeg har full tro på at FSG vet hva som skal til for å få liverpool tilbake til der de skal være. Dessverre tror jeg også at det involverer at enda flere mennesker/spillere kommer til å forlate klubben, og man vil være langt nøyere på hvem man ansetter og for hvilken prislapp. Det er jo ikke tvil om at FSG er skuffet over spillerne de fikk for den summen de spyttet inn.

 

Beklager Kenny, men jeg tror din avgang var et steg fremover. Det er også godt å se at FSG bryr seg, og istedenfor å stå på sidenlinjen kaster de seg inn og tørr å ta de vanskelige valgene. Videre tror jeg at en uten tidligere tilknytning til klubben bør ta plass bak managerroret. Dermed håper jeg samtidig ikke at Rafa kommer tilbake til klubben, tiltross for at jeg har ytret det tidligere. Vi må få inn en som i tid har sett klubben utenfra, og som har bred erfaring med andre klubber og da i engelsk fotball. Jeg har troen på at Martinez eller Rodgers. En myndighetsperson som Pep eller AVB er heller ikke utenklige. Slike personer tror jeg kan få mer ut av spillerne, og få mer kvalitet ut av pengesekken. FSG er iallefall ambisiøse.

Endret av Krølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi må tenke framover ikke bakover, kan ikke hente tilbake Rafa. Kan ende i samme situasjon vi var under Kenny. Vi kan alle være enige i at dette var en marerittsesong, men hadde sett at Kenny fikk en sesong til på tross av dette. Men eierne stoler tydeligvis ikke på han.

Og det kan også være for det beste.

 

Bra at det ble avgjort tidlig og presist. Verste som kunne skjedd foran sommeren er usikkerhet blant laget.

Nå er det bare å sette seg tilbake å håpe på det beste valget blir tatt. Er litt skremmende at så mange nøkkelroller har gått\fått fyken. Men holder meg positiv på at dette var det rette veien å gå på et langsiktig plan.

 

Takk for alt Kenny, to finaler og et gull.

Lenke til kommentar

Enig med Jefe (igjen). Rafa er done finito. Hadde noen bra øyeblikk med han og alt det der, men det funker ikke å bare gå tilbake til noe man følte en gang var "trygt". Så gikk det ikke så veldig bra i hans siste sesong heller, kanskje folk har glemt det..

 

Og han fikk fyken i Inter rett etterpå. Sikkert noen som har glemt det også.

 

 

cmyrland: Ja, det er fint med historie. Men vi kan ikke lene oss på det i evig tid. Det som er det viktigste er det som skjer nå, og det som skal skje. Dessuten når vi var på det beste under Rafa, så vant vi heller ingenting. Vi kom på andreplass i ligaen bak et United lag som nesten rotet det til for seg selv. Vi var gode i CL da. Selv om vi tapte for Chelsea 3-1 hjemme og utrolige 4-4 borte. Synes altfor mange tenker så mye tilbake. Greit nok det, men - som sagt - det viktigste er at vi kommer tilbake i toppen så raskt som mulig. Selv om jeg liker Rafa og Kenny kan jeg med hånda på hjertet si at jeg tror ikke de er rette for LFC lengre. De er historie, og vi må se framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...