Varmo Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Ben Smith : "Kenny said back me or sack me." Ben Smith BBC "Owners will come up with a decision over the next 24/48 hours" Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Carroll going to the euros; Walker & Richards out which means Glen will be a definite starter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Mye som tyder på at Kenny er ferdig som Liverpool trener. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Mye som tyder på at Kenny er ferdig som Liverpool trener. F.eks? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Vel, det er rykter i denne omgang. Men jeg ser ikke noen grunn til at han skal fortsette. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Vel, det er rykter i denne omgang. Men jeg ser ikke noen grunn til at han skal fortsette. A Chelsea-fan would.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Vel, det er rykter i denne omgang. Men jeg ser ikke noen grunn til at han skal fortsette. Takk for tips! Da vet jeg i hvert fall hva som skjer med Dalglish. 2 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Synd viss han får sparken. Jeg liker fyren godt, og selv om det kanskje ble en skuffelse i ligaen, vant dere faktisk liga cupen, det synes jeg ikke skal undervurderes. For meg rettferdigjør det en litt svakere plassering i pl enn antatt. Dere var jo veldig nære i fa cupen også. Moro viss carrol blir kalt opp, fin joker. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Har vært fram og tilbake ang. Dalglish men jeg mener han bør fortsette ut kontrakten vertfall.Vi vant en cup å nesten 2 denne sesongen.Lenge siden vi har vunnet noe,en pokal har vært etterlengtet. Dessuten tror jeg spillerne liker han veldig godt.FSG vill nok møte mye motstand om han sparkes. Endret 16. mai 2012 av ogger 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Confirmed: Carroll, Gerrard, Downing, Johnson all make the England squad for Euro 2012. Henderson on the stand - by list. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Mange troverdige kilder på Twitter som melder at Kenny forsvinner i løpet av dagen nå. Veldig synd om så stemmer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Mange som sier at Daglish har gått av på Twitter nå. Telegraph Sport @TelegraphSport Confirmed: Kenny Dalglish no longer Liverpool manager #LFC Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Faen. Håper i det minste at han har gått selv og ikke fått sparken. Veldig redd for hva som kommer til å skje fremover nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Tipper de har komt til en slags enighet seg i mellom. Tror uansett vi har behov for noen nye tanker og filisofier.. Og gjerne noen litt yngre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Da tror jeg Dalglish er avskjedighet. Til og med Sky rapporterer det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Hvem hviskes det om som mulige erstattere? Villas-Boas? Lambert? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Hvem tror/håper dere tar over? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Det er rykter om at vi har kontaktet en annen PL-manager mtp. jobben. Sannsynligvis er vel dette da Martinez. Liker typen, men har store tvil til om han er rett mann for oss nå. Kenny var mitt førstevalg for neste sesong. Når det ikke blir det håper jeg på Rafa, AVB eller Guardiola. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Håpløst å sparke dalglish like før overgangsvinduet åpner,med mindre de har en bra arvtager klar. Uansett så er det umulig å lage ett storlag på en sesong,laget var uansett ikke godt nok for en 4plass i utgangspunktet 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Kongen har abdisert. Enig med Termo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå