Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt klagingen på Dalglish her inne. Ja, det er skuffende som faen at vi havna på åttende plass, særlig etter at vi har brukt så mye penger som vi har, og det laveste nivået vi har prestert på har vært så lavt at det har gjort fysisk vondt å være LFC-supporter.

 

Men jeg synes det er rart at ikke folk, og kanskje spesielt dere her inne, har mer historie og perspektiv i sekken enn "Vi har brukt £Xmill på spillere, vi burde i det minste kvalifisert oss for CL!"

 

Prislappen på spillere er dessverre ingen garanti for hvordan de presterer, ihvertfall ikke den første sesongen. Hadde Liverpool vært et topp 4-lag, evt hatt samme spillerstamme ved starten av 2011/2012-sesongen som 08/09-sesongen tror jeg vi hadde sett blant annet Downing levere på et langt høyere nivå enn i år. Jeg synes Downing skal ha for jobbingen sin, selv om det har buttet i mot i utførelsen litt for ofte. Suarez synes jeg har levert det som kan forventes av ham stort sett hele sesongen (suspensjoner og alt!), selv om det ikke har blitt så mange mål som man kunne håpet på.

 

Carroll begynner virkelig å se ut som en fotballspiller igjen, og vi får bare håpe på at han får en skadefri sesong nå.

 

Liverpool er dessverre igjen et lag i ombygging/oppbyggingsfasen. Føler at det ikke er så lenge siden vi var der sist... Det er helt utrolig at vi på tre år har gått fra å ha en midtbane bestående av Mascherano, Alonso og Gerrard til en midtbane bestående av Spearing, Adam og Henderson/en aldrende Gerrard.

 

Dessverre var Liverpools 2. plass i PL for tre år siden bygget på dyre lån og luftslott uten like takket være en særdeles dårlig ledelse, og da finanskrisa virkelig banket på døra var løpet kjørt.

 

Med FSG har vi endelig en solid strategi om å skape verdier i egne rekker (en prosess Rafa satte i gang tidlig i sin regjeringstid), og handle smart (Noe Rafa av og til fikk til, av og til ikke).. FSG har bare eid klubben i halvannet år, og de har ingen intensjoner om å gjøre oss til et City eller Chelsea. Derfor må vi bruke tiden og ferdighetene som er i klubben til å bygge noe nytt.

 

Jeg synes retrodraktene sier mer om FSG og Kennys visjoner enn at de har lyst på retrodrakter. For meg betyr det at de ønskert å legge bak seg alt tullet og tjafset som har vært de siste 20 årene og gå tilbake til røttene. Pass and move. It's not your knee, son, it's Liverpool's knee! For meg sier det at de vil ha spillere som blør for drakta i stedet for lommeboka, og de vil bygge laget rundt en stamme av britiske spillere. Jordan Henderson er tenkt å erstatte Steven Gerrard i løpet av de neste to sesongene. Andy Carroll skal være vår tids John Toshack. Raheem Sterling den nye John Barnes. Agger = Mølby (uten magen, får vi håpe!)

 

Vi har flere unggutter på vei opp, og som Kenny sa tidligere er det ingen spillere som etter planen skal forlate LFC i sommer, men vi skal forsterke med ca tre nye. Nå er Comolli borte, og jeg tror Kenny vil håndtere markedet mye bedre alene enn med Comolli.

 

Likevel, Kenny er ingen trollmann. Han trenger tid, og han trenger å gjøre noen feil. Kenny gjør det The Liverpool Way, men vi kan ikke forvente at klubben skal skyte tilbake til der vi var sist Kenny var manager. Han må få tid til å bygge laget, til å gjøre noen bomkjøp og sette sitt preg på ting. Chelsea har vist at det ikke funker så bra å sparke trenere i hytt og pine, selv om caretakerne stort sett har gjort det bra etter at manageren fikk foten. Nye managere trenger tid til å gjøre laget til sitt eget. Ikke en gang Mancini vant PL før på tredje forsøk (ok, to-og-et-halvte forsøk), selv med de enorme summene den klubben har brukt. Selv nå var det på hengende håret at de vant, godt hjulpet av Joey Barton og fem minutter tilleggstid.

 

Vi har ikke vært i nærheten av den samme pengebruken og Kenny har ikke sittet ved roret i halvannet år engang enda. Vi har ikke hatt marginene på vår side, og vi har hatt noen såpass turbulente år frem til FSG og Kenny tok over, så det ville alltid ta en del tid før vi ville være i stand til å utfordre i toppen igjen.

 

Likevel har vi spilt flere finaler enn både Manchester United og City i år, og vi har fått med oss et trofé. Javel, så er det bare Carling Cup, men faen da. Et sted må man jo begynne. Vi så i fjor hva laget -kan- få til når alt stemmer (siste halvdel av sesongen etter at Kenny tok over), og i år har vi hevdet oss i begge de nasjonale cupene. Neste år må selvfølgelig målet være å vinne EL og melde oss på i kampen om CL-plass i serien, men mest av alt må målet være å bygge videre på det vi gjorde bra i år og luke vekk feilene fra i år. Blant annet å sette ballen stang-inn i stedet for stang-ut. Bare det vil utgjøre en god del poeng. I tillegg må vi klare å ta livet av de kampene vi har dominert uten å vinne neste år.

 

Jeg er helt sikker på at Kenny Dalglish er rett mann, rett og slett fordi han har Liverpool i blodet og ingen andre ønsker å få klubben tilbake til toppen mer enn ham. Og FSG har midlene til å støtte ham hvis han trenger det. Klubben er fremdeles så godt som gjeldfri, så vi går ikke på noen lei smell på den fronten heller.

 

For faen, slutt å være så surmulende og negative, prøv heller å se på det positive. For det -har- vært mye positivt i år, det har bare blitt druknet i fokuset på det negative.

 

Nå er det bare å kjøre i gang med pre-season, for neste sesong, da...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Carroll begynner virkelig å se ut som en fotballspiller igjen, og vi får bare håpe på at han får en skadefri sesong nå.

 

 

 

Carroll har virkelig tatt seg opp i det siste. Først begynte han å løpe for en stund tilbake (så jeg lurte på om han skulle bli den neste med hjertefeil). Så har han vist at han er brukanes med ball i beina. Ellers er jeg glad sesongen er over, men pga. Carroll kunne det vært noen kamper til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Carroll begynner virkelig å se ut som en fotballspiller igjen, og vi får bare håpe på at han får en skadefri sesong nå.

 

 

 

Carroll har virkelig tatt seg opp i det siste. Først begynte han å løpe for en stund tilbake (så jeg lurte på om han skulle bli den neste med hjertefeil). Så har han vist at han er brukanes med ball i beina. Ellers er jeg glad sesongen er over, men pga. Carroll kunne det vært noen kamper til.

 

Nettopp. Jeg tror at vi så glimt av fremtiden i kampen mot Chelsea fra både Carroll, Shelvey og Henderson. De fleste glemmer at de gutta der fremdeles er purunge og har et stykke å gå før de presterer jevnt på høyeste nivå.. Jf. Lucas.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt klagingen på Dalglish her inne. Ja, det er skuffende som faen at vi havna på åttende plass, særlig etter at vi har brukt så mye penger som vi har, og det laveste nivået vi har prestert på har vært så lavt at det har gjort fysisk vondt å være LFC-supporter.

 

Men jeg synes det er rart at ikke folk, og kanskje spesielt dere her inne, har mer historie og perspektiv i sekken enn "Vi har brukt £Xmill på spillere, vi burde i det minste kvalifisert oss for CL!"

 

Først; du svarer fint på den første setningen din i setning nr to egentlig.

 

Fint innlegg cmyrland. Virkelig. Mange gode poenger. Jeg er nok i overkant flink til å svartmale ting når jeg har muligheten til det. Men det er kun fordi jeg bryr meg. Og må si det jeg tenker rundt klubben når jeg har noe som er verdt å si. Jeg kan bare snakke for meg selv når jeg sier at jeg har aldri ( i edruelig tilstand) sagt at vi skal klare CL mtp alle pengene vi har brukt. Det jeg hadde forventet er at vi skulle konkurrere om CL plasser. Ikke engang det klarte vi. I en liga som bare blir tøffere og tøffere for hver sesong. Er veldig spent på hva som skjer i sommer. Sånn laget ser ut nå, har vi ikke en sjans i helvete på topp 4 neste år heller. Newcastle, Chelsea, Utd, City, Arsenal, Spurs er alle bedre enn oss. Det som også skremmer meg er at vi har egentlig ikke en spillestil. Ingenting som kjennetegner måten Liverpool spiller på annet enn at det ofte er altfor forutsigbart og basert på tilfeldigheter. Glimtvis er det god fotball, dessverre er det blitt sjeldent og for avhengig enkeltspillere. Slik jeg ser det så kan FSG enten satse på en ny, ung, up and coming manager og få Kenny i en annen rolle, eller satse fullt ut på Kenny neste sesong også. Jeg er redd at vi ikke klarer topp 4 neste år heller om Kenny sitter. Hovedsaklig basert på hva jeg har sett denne sesongen, og litt magefølelse. Som sagt transfervinduet blir avgjørende, og der er jeg redd vi driter på draget igjen om ting blir uendret.

 

En ting til jeg kom på er den rare prioriteringen i preseason. Vi matchet nesten aldri førsteelleverspillere sammen og ofte i oppkjøringen. Noe som igjen førte til at laget så sliten ut i andreomgangene i mange av kampene på høsten forrige sesong.

 

 

Jordan Henderson er tenkt å erstatte Steven Gerrard i løpet av de neste to sesongene.

 

Sorry, men dette var utrolig morsomt.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt klagingen på Dalglish her inne. Ja, det er skuffende som faen at vi havna på åttende plass, særlig etter at vi har brukt så mye penger som vi har, og det laveste nivået vi har prestert på har vært så lavt at det har gjort fysisk vondt å være LFC-supporter.

 

Men jeg synes det er rart at ikke folk, og kanskje spesielt dere her inne, har mer historie og perspektiv i sekken enn "Vi har brukt £Xmill på spillere, vi burde i det minste kvalifisert oss for CL!"

 

Først; du svarer fint på den første setningen din i setning nr to egentlig.

 

Fint innlegg cmyrland. Virkelig. Mange gode poenger. Jeg er nok i overkant flink til å svartmale ting når jeg har muligheten til det. Men det er kun fordi jeg bryr meg. Og må si det jeg tenker rundt klubben når jeg har noe som er verdt å si. Jeg kan bare snakke for meg selv når jeg sier at jeg har aldri ( i edruelig tilstand) sagt at vi skal klare CL mtp alle pengene vi har brukt. Det jeg hadde forventet er at vi skulle konkurrere om CL plasser. Ikke engang det klarte vi. I en liga som bare blir tøffere og tøffere for hver sesong. Er veldig spent på hva som skjer i sommer. Sånn laget ser ut nå, har vi ikke en sjans i helvete på topp 4 neste år heller. Newcastle, Chelsea, Utd, City, Arsenal, Spurs er alle bedre enn oss. Det som også skremmer meg er at vi har egentlig ikke en spillestil. Ingenting som kjennetegner måten Liverpool spiller på annet enn at det ofte er altfor forutsigbart og basert på tilfeldigheter. Glimtvis er det god fotball, dessverre er det blitt sjeldent og for avhengig enkeltspillere. Slik jeg ser det så kan FSG enten satse på en ny, ung, up and coming manager og få Kenny i en annen rolle, eller satse fullt ut på Kenny neste sesong også. Jeg er redd at vi ikke klarer topp 4 neste år heller om Kenny sitter. Hovedsaklig basert på hva jeg har sett denne sesongen, og litt magefølelse. Som sagt transfervinduet blir avgjørende, og der er jeg redd vi driter på draget igjen om ting blir uendret.

 

En ting til jeg kom på er den rare prioriteringen i preseason. Vi matchet nesten aldri førsteelleverspillere sammen og ofte i oppkjøringen. Noe som igjen førte til at laget så sliten ut i andreomgangene i mange av kampene på høsten forrige sesong.

 

 

Jordan Henderson er tenkt å erstatte Steven Gerrard i løpet av de neste to sesongene.

 

Sorry, men dette var utrolig morsomt.

 

For å ta det med manglende spillestil først må jeg si meg enig i at det har virket veldig planløst i år, men jeg tror det er viktig å se på hvilke komponenter vi har hatt i "motorrommet" i år.

 

Spearing - elsker intensiteten hans, men ferdighetene kommer aldri til å bli gode nok.

 

Adam - hva skal man si som ikke allerede er sagt. For treig og veik. En god venstrelabb veier ikke opp for alle manglene.

 

Lucas - Eminent, en klassespiller i forhåpentligvis et tiår fremover. Dessverre skadd siden november.

 

Gerrard - Konge på sitt beste, men sliter alt for mye med skader og ender opp med å bære alt for mye av vekta alene når han spiller. Jeg tror at folk slipper seg litt nedpå når han spiller fordi han er "Captain Fantastic" og alle forventer at han skal redde dagen - eller så er det bare at motstanderne blir mer på vakt når han spiller og dermed sperrer for bedre enn når han ikke spiller.

 

Shelvey - For ung til å prege laget, og viser tydelig at han mangler rutinen til å bære laget fremover pdd.

 

Henderson - Mye det samme som Shelvey. I en ideell verden hadde han fått spilt hele sesongen sammen med Lucas og Gerrard, men verden er ikke ideell. Sliter med at det er hans første år i ny klubb med ny spillestil og en urutinert og til tider direkte elendig midtbane han spiller sammen med. Jeg mener helt ærlig at Henderson kommer til å bli en fantastisk spiller med årene. Om senest to år er Gerrard ferdig som kaptein, både for hans og klubbens beste. Da trenger vi en ny type som tar tak og Henderson har de rette kvalitetene, men mangler rutinen og tryggheten foreløpig. Det kommer, sann mine ord.

 

Vi har ingen playmaker på midtbanen pdd. Vi har ingen som slår den geniale pasningen, eller vender spillet på nøyaktig riktig tidspunkt. Vi har ingen med overblikket og evnen til å overrumple motstanderen. Det er vårt store savn i år.

 

Kanskje Aquilani endelig skal bli nøkkelen vi har ventet på? Det hadde ihvertfall vært jævlig kult.

 

Alt i alt har mangelen på kontinuitet, ferdigheter og tempo i midtbaneleddet vært hovedårsaken til at vi havnet der vi havnet i år.

 

Jeg tror ikke at forskjellen på lagene du nevner (bortsett fra de to-tre som kommer til å kjempe om tittelen) og Liverpool kommer til å være skrekkelig stor neste år. For det første viser skuddstatistikk at Liverpool var helt i toppen når det gjelder skudd på mål i PL. For det andre er det kun Barca som har hatt større ballinnehav enn Liverpool i hele Europa i år. For det tredje har vi hatt en helt hysterisk uflaks når det gjelder stolpetreff denne sesongen. En del av det kan også tilskrives udyktighet, men når man ser alle avslutningene på rekke og rad ser man jo at de kom fra alle tenkelige situasjoner og vinkler til at et betydelig antall havner på udyktighetskontoen.

 

Hvis Carroll ikke bruker 30 kamper på å komme i gang og vi får inn en DM med -litt- skillz slik at vi kan droppe Spearing fra PL-troppen neste sesong tror jeg nok at vi får se et helt annet Liverpool utover vinteren. Jeg vil gjerne også ha inn en høyrekant som faktisk -er- en høyrekant, ikke bruke omskolerte midtbanespillere eller spisser som er for dårlige til å score mål der ute.

 

Vi må bli mer kyniske og klare å bikke kamper i vår favør når det butter i mot, og jeg tror at vi klarer det så snart vi får gjort noen små justeringer i troppen.

 

Jeg ser du ønsker å satse på en ny up & coming manager, og det er egentlig helt i orden for meg om det er det FSG bestemmer seg for, men da må vi regne med å bruke atter to-tre sesonger på å forme et lag som hevder seg. Da begynner vi å nærme oss et tiår uten CL-spill, og da er det krise på ferde.

 

Jeg tror FSG ønsker å holde på Dalglish til Carra eller Gerrard sier at de er klare til å ta jobben, og det hadde jo vært utrolig kult om Kenny kunne gi laget videre på samme måte som han tok over laget på 80-tallet.

 

Bare for å ta Henderson-kommentaren helt til slutt: Du vet hvordan Lucas plutselig ble god? Jeg har en følelse av at det samme skjer med Henderson. Det blir enten ham eller Shelvey, men jeg føler det er noe med Shelvey som gjør at han ikke kommer til å ta det siste steget. Henderson holder kjeft og jobber med sitt, og jeg tror det kommer til å gi resultater. Hadde vært artig å legge inn denne diskusjonen i en kalender-påminnelse om to-tre år ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skriver mye altså. Lucas er et anker. Ikke noen avslutter, ikke en spesielt god pasningsfot, ikke kreativ. Men han er (blitt) tøff, sterk(ere), takler veldig bra og det jeg synes han er best på. Lese spillet. Da Lucas fikk så hard medfart så var ikke det fordi han var så mye dårligere enn det han er nå. Grunnen til at han virket så håpløs var mer kombinasjonen han + Mascherano. Derfor så midtbanen mange lysår mer spennende ut når Aquilani fikk de få kampene i ligaen (og gjorde det ganske bra). Så Lucas ble presset til å være noe han ikke var som fotballspiller. Han måtte være den kreative, mens Masche gjorde det han kunne best. Kan godt være Henderson blir en god spiller. Jeg klarer bare ikke se at han skal bli det for oss. Når Gerrard kom innpå selv uten noen som helst erfaring fra førstelagsfotball som unggutt gikk han i som faen i duellene og tok ansvar. Henderson er en steady eddie. Han jobber kjempebra, men har lite ved spillet som vil gjøre han til en klassespiller. Ingen åpenbare svakheter, men ingen åpenbare styrker. For meg vil han være et bomkjøp inntil det motsatte er bevist. Selv om han er ung, så ser jeg ikke helt det store ved ham. Noe jeg aldri har gjort. Gerrard er knallgod på det aller meste. Henderson er middelmådig. Kan sikkert gjøre en grei jobb som anker om han drilles om til det. Det er lettere å få en spiller til å gjøre jobben til Lucas enn jobben til Gerrard. Adam er veldig treig. Noe Shelvey og Lucas også er. Selv om det kanskje ikke vises like godt. Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at Adam er veik. Han må være en av de spillerne som gir mest juling sammen med Lucas, og tar i mot. Henderson er veik. Sett at han gang på gang trekker seg unna dueller i år fordi han ikke vil ødelegge sveisen.

 

Har også tro på Aquilani. Hvis han vil spille for oss. Og (det er det viktigste) at han tør trå til litt. PL har blitt en del vennligere siden han spilte i ligaen for oss sist. Se på Silva feks. Langt mer oppmuntrende for sånne spillertyper når de fine teknikerne lykkes i PL.

 

Edit: Blir spennende å se i alle fall. Jeg har vært overbevist siden i høst om at Henderson blir solgt innen 3 år fra kjøpsdato og for mindre enn det vi betalte.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Jeg tror FSG ønsker å holde på Dalglish til Carra eller Gerrard sier at de er klare til å ta jobben, og det hadde jo vært utrolig kult om Kenny kunne gi laget videre på samme måte som han tok over laget på 80-tallet.

 

Synsing i verdensklasse. Hva tilsier at FSG har noen som helst planer om dette? Det er snakk om eiere, ikke Liverpool-supportere.

 

Sliter med enorme tannsmerter nå, så går ikke i detalj i kveld, men jeg har ingen tro på at Henderson kan spille fast på et CL-lag i fremtiden. Han er langt ifra god nok med ball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det meste er vel sagt allerede, men her er mitt take on it.

 

Først og fremst er Spearing helt håpløs, liker typen, men altfor dårlig på alt.

 

Henderson faller litt i mellom alle stoler. Hverken god på det ene eller det andre. Ser sammenligningen med Lucas og alt der der, men det blir ikke helt det samme. Det er på sett og vis "enklere" å bli bedre i posisjonen til Lucas, der man ikke er like avhengig av flere forskjellige kvaliteter, det "holder" å være god på å lese spillet og sette inn taklingene. I posisjonen til Henderson trenger man så mye mer. Pasninger, skudd, løpskapasitet osv.

 

Det jeg tenker når jeg ser Adam er bare, "huff"... Som Jefe nevner, altfor sent i omtrent alle dueller, mister mye ballen og er et usikkert kort å ha på banen. Både med tanke på gulde/røde kort og ballmist.

 

Aquilani er jeg usikker på, spilte vel "best" i pre-season. Men tar han gjerne tilbake og ser om han klarer å tilvenne seg noe bedre. Lite hadde vært mer hyggelig enn det, liker typen.

 

Det jeg drømmer aller mest om her i hele verden er at vi får ÈN sesong til med Gerrard i fyr og flammer, uten skadeplagene og det jævla drittet. Elsker den mannen av hele mitt hjerte.

Lenke til kommentar

Jeg tror FSG ønsker å holde på Dalglish til Carra eller Gerrard sier at de er klare til å ta jobben, og det hadde jo vært utrolig kult om Kenny kunne gi laget videre på samme måte som han tok over laget på 80-tallet.

 

Synsing i verdensklasse. Hva tilsier at FSG har noen som helst planer om dette? Det er snakk om eiere, ikke Liverpool-supportere.

 

Sliter med enorme tannsmerter nå, så går ikke i detalj i kveld, men jeg har ingen tro på at Henderson kan spille fast på et CL-lag i fremtiden. Han er langt ifra god nok med ball.

 

Det er enhver supporters rett å synse nøyaktig så mye han vil :)

 

Men når det er sagt så gir Henry og Werner inntrykk av at de er genuint interesserte i klubben og historien. En del av historien er at klubben går i "arv" fra manager til manager, helt fra Shankleys dager og opp til Souness. Evans husker jeg ikke om ble rekruttert direkte fra egne rekker, eller om han var borte fra klubben en stund. Likevel ble Liverpool drevet av klubbfolk fra sekstitallet frem til slutten på nittitallet og jeg tror nok kanskje at FSG vil tilbake til den tankegangen. Pool gjorde ihvertfall greit med suksess på den tiden :) (vel, frem til Souness ødela alt)

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke står på lfc.tv forholder jeg meg svært rolig til slikt snakk.

 

Det har vært kjent siden før CC-finalen at Kenny og Clarke skulle i end-of-season-møte med sjefene. Kenny er ikke en som gir seg når han møter motgang, så at han går frivillig er nok fullstendig utelukket, med mindre de tilbyr ham "a deal he can't refuse"...

 

Hvis FSG skulle bestemme seg for at Kenny ikke er rett mann for jobben forventer jeg at de har planene klare og en ny manager klar til å ta over -umiddelbart-. Derfor må de finne en mann som er villig til å ta over en klubb som havnet på åttende plass i år, som har en til dels lurvete spillerstall, ikke utømmelig pengebinge og relativt liten stadion med ihvertfall fem-års perspektiv mtp å bygge ny stadion. De bør også få inn en manager som kjenner kulturen og språket. Da begynner kandidatlista å tynnes ut.. Hvem mener dere burde komme inn? Jeg klarer ikke å se helt bort fra Rafa, men det spørs hvor såret stoltheten hans er.

 

Jeg sier ikke at ingen kan gjøre en bedre jobb enn Kenny, men klubben skal være svært heldig om de klarer å tiltrekke seg en manager av toppkvalitet og som kan ta engelsk fotball på strak arm. Uansett må vi kalkulere med en overgangsperiode IGJEN, noe som sannsynligvis vil utsette returen til toppen enda noen år.

Lenke til kommentar

Ja, Villas Boas er helt klart en kandidat, men vi så jo i Chelsea at han trenger tid. Ansetter vi ham må vi også gi ham tid og rom til å bygge sitt eget prosjekt, ikke ulikt det Rafa drev med. Tør vi å risikere fem års ventetid før vi hevder oss i PL-striden?

 

Ed: Jeg mener selvfølgelig ikke at vi er garantert å nå toppen om vi fortsetter med Kenny, men vi forkaster halvannet års grunnarbeid om vi dropper ham nå og må begynne helt på scratch igjen.

Endret av cmyrland
Lenke til kommentar

Ja, Villas Boas er helt klart en kandidat, men vi så jo i Chelsea at han trenger tid. Ansetter vi ham må vi også gi ham tid og rom til å bygge sitt eget prosjekt, ikke ulikt det Rafa drev med. Tør vi å risikere fem års ventetid før vi hevder oss i PL-striden?

 

Mye tyder på at AVB ble kraftig motarbeidet i klubben fordi han turte å utfordre enkelte av spillerne som har for mye makt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...