Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var litt irritert jeg gav opp kampen vår og switchet over til City. Fantastisk avslutning. I dag gir jeg totalt blaffen i en elendig kamp mot Swansea. Stillheten fra stua hvor brodern iført United-drakt satt, var en fantastisk følelse!

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Hvorfor er du usikker, Leaf?

 

For meg er det klinkende klart. Vi havner BAK Everton på en 8. plass i ligaen når vi skulle ha snust på en fjerdeplass. Vi vinner Carling Cup mot Cardiff (såvidt) og taper finalen i FAC mot Chelsea. Omså vi hadde kommet tilbake i Facupfinalen og vunnet den hadde jeg ment at Dalgish neppe er riktig mann for oss. I managerstilling altså. Kan gjerne ha han litt bak i kulissene under en annen tittel. Nevnte at jeg tvilte på at Kenny var riktig for oss både før CC finalen og etter. Noe jeg fortsatt står ved. Ikke bare havner vi på åttende plass, men vi havner bak Everton som har en David Moyes (en mann jeg liker godt) som rett og slett fortjener en pris for hvordan han kommer over Liverpool på tabellen med en ussel økonomisk støtte. Hvorav Kenny har brukt over en milliard på spillere og havner bak på tabellen. Det er uakseptabelt uansett klubbstatusen mannen har. Og helt ærlig. Selv om vi har dominert mye av kampene så sitter jeg igjen med noe jeg har sett av oss tidligere under andre managere. Det er ikke noen spillestil og spore når vi spiller fotball. Varierer mellom lavt balltempo, noen raid fra Suarez, og innlegg på Carroll. Kjedelig og forutsigbart. Derfor jeg nevnte Brendan Rogers som en mann jeg gjerne ville likt å se som Liverpool manager en gang. De dominerer possession mot flere av de største klubbene, og spiller noe av den beste fotballen i ligaen. Han virker også flink i og hente spillere, som skal spille akkurat den fotballen han vil se. Veldig spent på hva han kunne fått til i LFC og med et langt større budsjett. For filosofien hans elsker jeg.

 

 

AsSC6XKCMAAB9jc.jpg

Lenke til kommentar

Jefe: du har selvfølgelig helt rett i det du sier. Jeg heller også mot at en ny manager burde komme inn. Ble litt feil det jeg skrev. Burde stått "får" i stedet "bør".

 

Sesongen har vært en katastrofe uten like, og ting MÅ skje i sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Managerbytter oftere enn man bytter undertøy har Chelsea, Real Madrid osv drevet med i mange år. Se på Manchester United. Folk ville jo sparke Ferguson i begynnelsen av hans karriere. Arsene Wenger har hatt mange opp og nedturer med Arsenal, men likevel har det ikke vært et stort hylekor mot han. Derfor var jeg også i mot å sparke Rafa. Synes vi kan gi Kenny en sesong til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Visst nok bare Aurelio som etter planen skal gå i sommer. Så da må vi leve med en del bomkjøp. Er vel ingen fare for store bud vi ikke kan si nei til. Skrtel kan være en luring siden han har sagt at han ønsker CL-spill. Blir uhyggelig spennende å følge med vinduet.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke sparke Rafa, men "alle" ville det.

 

Vi hadde en veldig boost da Kenny tok over, med Rafa og Roy sine spillere tok kun Chelsea mer poeng enn oss etter Jul. Vi hadde da også fått inn Carroll og Suarez.

 

Så kommer sommeren og vi svir av en formue på "gode" engelske spillere, og har en katastrofe sessong.

Min støtte til Kenny har vert lunken lenge. Det er ikke spillerene vi har, men hans evne til å få laget til å yte maks og blø for drakta. Mange har vert så under pari at det er en skam.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Jeg synes det var riktig å sparke Rafa. Haugevis med rare lagoppstillinger, bytter man ikke kunne forstå seg på, salg av sentrale spillere og dårlige erstattere som kom inn. Moro så lenge det varte, men var på tide med noe nytt. Bare synd at det var Hodgson. God manager, men ikke en god manager for Liverpool. Kenny ga oss en boost når han kom inn, og da var det nesten umulig å ikke ansette ham som noe mer enn en caretaker manager. Nå har han brukt så mye penger uten resultater at jeg forholder meg meget skeptisk til neste sesong om han sitter som sjef. Jeg kan jo ta feil da. :p

 

 

Håper på en manager som står for en offensiv spillestil og har en godkjøpspolitikk i hvert fall. Lei rare kjøp til mye penger for man ikke får noe igjen (Downing er et utmerket eksempel).

 

Det sies jo at Kenny står for en pass and move type spillestil. Det har jeg sett jævlig lite til denne sesongen. Er mer pass, stå stille og vent på at noen andre gjør noe type stil.

Lenke til kommentar

Sparkingen av Rafa var helt idiotisk, av den enkle grunn at vi ikke hadde noen bedre klar til å ta over for ham. Kan virkelig ikke se for meg at Rafa hadde ført oss til tre dårlige sesonger på rad. Spesielt ikke med de nye eierne. Greit, han mistet plottet den siste sesongen, men det er faen ikke så rart når man ser på hva han har måttet jobbe med - og da refererer jeg ikke bare til de gamle eierne, men også Parry (inkompetent) og Purslow (forferdelig type, jfr. An Epic Swindle boka).

 

Blir bare spekulering, men kan lett se for meg at vi hadde hatt et lag av CL-kvalitet med flere internasjonale stjerner (I tillegg til et par Voroniner og Dossenaer selvfølgelig ;)), istedenfor en kjedelig Britisk gjeng på banen hvis Benitez hadde blitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...