Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Småliker den. Jævla usikker hvilket navn jeg skal ha på bakpå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Tasty kit. Liker 96-detaljen om den er for real Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Småliker den. Jævla usikker hvilket navn jeg skal ha på bakpå. Carroll? Er vel uansett lurt å vente litt. Er fan av slik krave og liker gullskrift, den blir nok bra. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Hva med blank bakside? Tallet 12 og ingen navn av symbolsk grunn? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Fordi det slett og rett er kjedelig uten noe navn. Og litt gay med sitt eget. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg sa ingenting om eget navn. Personlig foretrekker jeg uten navn i det hele tatt, men skjønner godt at enkelte/mange mener det er kjedelig. Endret 10. mai 2012 av Atald Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Eneste navn og nummer jeg har hatt på en trøye er 11 Redknapp. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Man kan vel safe med 8 og Gerrard Selv om jeg personlig heller ville satset på sesongens lys punkt, Skrtel, Lucas (det han spilte), Carroll (mot slutten) og Suarez (når han fokuserer på å spille fotball). Agger har også vært god, noe som får meg til å tenke på hvor god den karen kunne ha vært uten alle små skadene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Som ventet. Jeg er positiv. Liker den klassiske enkle looken og liverbirden. Blir garantert kjøpt i løpet av sommeren. Keeperdrakten var også overraskende kul. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 De offisielle sidene har kræsjet, men bekreftes også at det blir flammer og "96" i nakken. Fantastiske drakter, gleder meg til å se de i action og å få en selv. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Ingen som har postet denne videoen enda? http://www.youtube.com/watch?v=vWqXQl9eOgk Om noen ønsker å sammenligne med gamle drakter er dette et godt utgangspunkt. Endret 10. mai 2012 av Atald Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Nakken: Herlig kit. Gleder meg til jeg får kjøpt det! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Nydelig, fantastisk, elskbart og perfekt. Digger draktene. Neste drakt blir med Agger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Er det bare jeg som syns det minner litt om en rugbydrakt ? Og noen har tatt feil av målene på shortsen. Endret 10. mai 2012 av Hyrlen 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Har Gerrard, Suarez, Bellamy(hehe) og Agger, (Samt Fowler, Torres og Owen)så vi får se. Ser an hva vi kvitter oss med og hva vi henter i sommer. Edit: heller Rugbt enn baseball Endret 10. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har Gerrard, Kewell, Fowler, Pacheco, Kyrgiakos og en uten noe på. Hehe, noen litt "utradisjonelle" valg. Rugbydrakt? Tja, kanskje litt faktisk, når du sier det. Men lekker som fy uansett Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Fantastisk tøff drakt! Kult å ha et merke/stil som skiller seg litt ut. Hvor mange lag har ikke "like" Adidas-drakter? I tillegg til at draktene er grisefete, er det utrolig potitivt med tanke på pengene LFC får inn med Warrior som draktsponsor. Dobler vel inntekten i forhold til Adidas. Blir garantert drakt på meg. Kan hende jeg kjøper hjemmedrakt nå så fort som mulig uten navn og kjøper bortedrakt med navn/nummer etterhvert som jeg ser hvordan sommervinduet utvikler seg. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Utrolig fin drakt, minner litt om draktene vi hadde på 80-tallet. Denne med Raheem Sterling bakpå blir nok kjøpt av meg. Endret 11. mai 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå