JR Ewing Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Nei, ble vel gult om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Da er vi oppe i 4 røde kort. Mongodommerene presterte å gi ingen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Nekte å spille høres ille ut, men med tanke på at det er CL og den behandlinga han skal ha fått tidligere i sommeren(skulle bli solgt, Barry inn og alt det der) så forstår jeg at fyren ikke ville spille ettersom mange klubber nok hadde lett etter en annen om han ikke kunne spille CL for dere. Feks Juve som han var sterkt linka til. Nå ble det jo ingenting uansett, men jeg forstår at han ikke ville være "saved" i CL, selv om det er latterlig å nekte å spille uansett. Enig i mye av det du sier. Det viktigste spørsmålet i ettertid blir selvfølgelig hvor tidlig dette startet, og i tilfelle om det var Alonso som var grunnen til at vi begynte å se på Barry i utgangspunktet osv. Er selvfølgelig alltid to sider av en sak, men om dette stemmer så har jeg hvertfall et litt annet inntrykk at situasjonen enn jeg har hatt tidligere. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Hoho. Hvis Essien ikke hadde flyttet føttene helt på slutten så kunne den leggen der fort vært knekt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som sitter på gif av Carroll sin luke på Terry? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Haha, Takk for alt Maxi. (er temmelig klart at han forlater oss i sommer) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Så en del på diverse nettsteder som er redde Suarez også forlater oss. Dette fordi han skrev "...say goodbye to the supporters..." på et facebook/twitter-innlegg, eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ble snakk om at Kenny også er ferdig, pga vinket til supporterne og hadde tårer i øynene. Men tar slikt med fatning. Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Han sa "say goodbye to our supporters" avsluttet med YNWA!. Tror ikke man skal være for nervøs. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Han sa "say goodbye to our supporters" avsluttet med YNWA!. Tror ikke man skal være for nervøs. Har ikke lest hva han skrev, bare hørte om det. Tror både Suarez og Kenny er Liverpools eiendom også etter 31. august. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som sitter på gif av Carroll sin luke på Terry? http://www.youtube.com/watch?v=llAmGqv1XtE&feature=player_embedded Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som sitter på gif av Carroll sin luke på Terry? 1 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Muligens design på drakta som blir lansert i kveld...: http://p.twimg.com/A...E9mgR.jpg:large Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) nm.. Endret 10. mai 2012 av cmyrland Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Veldig spent på hvordan draktene blir! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 jeg håper 96-detaljen er ekte. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Positiv til det der jeg. Blir garantert bedre med PL-trykket på, for det trykket der var fæle greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå