Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig det, ja. Carroll spilte seg vel greit inn i EM-diskusjonen, spesielt siden Roy er manager nå. Den mest positive overraskelsen i dag var imidlertid Henderson. Mål + en helt sinnsyk treffprosent på pasninger. Hadde 100% til pause, men bomma på et par etter pause. Likte det jeg så i dag av spillerne. Flott for Reina å få den sinnsyke redningen på Lukaku også.

 

Det eneste negative for meg var buingen på Torres.

Lenke til kommentar

Faktisk synes jeg det, ja. Torres gav oss så mye over de sesongene han var der. Gikk pga brutte løfter fra både det gamle og det nye regimet. Ble rett og slett lei, så ikke noen fremtid. Jeg er en av de som ikke er bitter på ham. Selv Roy Hodgson ble applaudert inn på Anfield når West Brom var på besøk.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som både hør og bør. Men de (og Arbeloa, Luis Garcia mm) har også vist sin kjærlighet og takknemelighet for Liverpool som klubb og kultur flere ganger etter de skiltes veier. Torres har vel kun vist bitterhet og negativt. Blir noe annet.

 

Ikke at jeg hater Torres eller noe, men ønsker han ikke godt heller.

Lenke til kommentar

Ble faktisk fortalt noen ting om Alonso-saken av en kar jeg snakket med inne på Wembley. Var vistnok gjenstand for noe diskusjon på Twitter for ikke lang tid siden, og han som har kommet med det skal ha troverdige kilder.

 

Han sa at Alonso selv ønsket å gå i forkant av 08/09 sesongen og at han fortalte klubben dette, ting begynte å skje, og det hele skal visstnok ha endt med at Alonso nektet å spille mot Standard Liege i CL-kvalikken det året. Etter mye frem og tilbake og masse jobbing fra apparatet rundt Alonso ble det til at han spilte denne kampen. Dette fordi LFC sa de ville gå ut offentlig å fortelle at han nektet å spille. Det hele endte som kjent med at han spilte kampen, ble værende sesongen og hadde sin beste sesong i rødt. Men hvis dette stemmer så setter det saker og ting i ett litt annet lys enn jeg har sett før.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Nekte å spille høres ille ut, men med tanke på at det er CL og den behandlinga han skal ha fått tidligere i sommeren(skulle bli solgt, Barry inn og alt det der) så forstår jeg at fyren ikke ville spille ettersom mange klubber nok hadde lett etter en annen om han ikke kunne spille CL for dere. Feks Juve som han var sterkt linka til. Nå ble det jo ingenting uansett, men jeg forstår at han ikke ville være "saved" i CL, selv om det er latterlig å nekte å spille uansett.

Lenke til kommentar

Ble faktisk fortalt noen ting om Alonso-saken av en kar jeg snakket med inne på Wembley. Var vistnok gjenstand for noe diskusjon på Twitter for ikke lang tid siden, og han som har kommet med det skal ha troverdige kilder.

 

Han sa at Alonso selv ønsket å gå i forkant av 08/09 sesongen og at han fortalte klubben dette, ting begynte å skje, og det hele skal visstnok ha endt med at Alonso nektet å spille mot Standard Liege i CL-kvalikken det året. Etter mye frem og tilbake og masse jobbing fra apparatet rundt Alonso ble det til at han spilte denne kampen. Dette fordi LFC sa de ville gå ut offentlig å fortelle at han nektet å spille. Det hele endte som kjent med at han spilte kampen, ble værende sesongen og hadde sin beste sesong i rødt. Men hvis dette stemmer så setter det saker og ting i ett litt annet lys enn jeg har sett før.

 

Bortsett fra noen ekstra detaljer er vel ikke dette noe nytt? Alonso følte seg dolket i ryggen og det forstår jeg godt.

 

Synes også buingen mot Torres var unødvendig..

 

I dag fikk vi endelig se glimt av hva vi har i vente av Carroll, Henderson og Shelvey. Herlig. Sterling bør tilbringe en del tid i styrkerommet og bygge litt muskler over sommeren, så tror jeg fort han blir fast inventar på carling cup-laget, pluss flere og lengre innhopp i PL. Tror forsvarerne skal bli bra svimle når Suarez og Sterling spiller samtidig i årene fremover.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...