Superparanoid Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Herlig førsteomgang, men Chelsea har ligget under 1-0 i begge forrige kamper, og klarte å snu det til seier begge gangene. Det må IKKE skje i dag! For øverig en klassepasning av Gerrard med påfølgende klassecoring av Torres! Lenke til kommentar
Addepadde Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 arsenal- blackburn 1-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 vinner vi nå ligger vi GODT an Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Herlig førsteomgang, men Chelsea har ligget under 1-0 i begge forrige kamper, og klarte å snu det til seier begge gangene. Det må IKKE skje i dag! For øverig en klassepasning av Gerrard med påfølgende klassecoring av Torres! 9315744[/snapback] Men da spilte de ikke mot Liverpool. Edit: Ser ut som Torres er fit for fight igjen. Endret 19. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Herlig førsteomgang, men Chelsea har ligget under 1-0 i begge forrige kamper, og klarte å snu det til seier begge gangene. Det må IKKE skje i dag! For øverig en klassepasning av Gerrard med påfølgende klassecoring av Torres! 9315744[/snapback] Men da spilte de ikke mot Liverpool. Edit: Ser ut som Torres er fit for fight igjen. 9315789[/snapback] Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Pennant spiller til tider strålende. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gratulerer med dagen Dommer Styles. Du er er bra mann!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er det billigste straffet jeg har sitt på lenge. Hehe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Faen heller... Jeg liker ikke den dommeren, tre gule... OK, de var jo ikke ufortjente, men denne straffen var i overkant unødvenig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Gerrard,,do ur magic now! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva i huleste er det med den dommeren og gule kort? Hele seks kort hittil, et for hvert 10. minutt eller? Og fire til oss? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Bare vent. Snart dukker Gerrard opp med et langskudd! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dette er et 100% perfekt lag! Jeg tror ikke babel er klar for å møte Chelsea på hjemmebane enda.. Men merk mine ord 72. min kommer han inn!! Det er bankers Quoter meg selv jeg. bommet dog med 4 min Benitez er lett å lese Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg hater det stygge møkkalaget så jævlig. Finnan var så vidt jeg kunne se ikke borti Malouda (?) en gang.. Fy faen jeg blir irritert rett og slett, det verste er at den inkompetente jævelen av en dommer går rett på. Fy søren han har vært dårlig i dag. Forøvrig: hoho, Torres kan være en liten jævel innimellom altså. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tilfeldig at Lampard tok en ettersleng på Alonso? Neppe. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tilfeldig at Lampard tok en ettersleng på Alonso? Neppe. 9316018[/snapback] Lampard=Jævla idiot Håper vi scorer snart Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvis dette ender 1-1 er det en skandale.. Når man er dommer i en av verdens beste ligaer så bør man kunne forvente at man tar jobben seriøst. Hr. styles egner seg ikke til denne jobben, det er greit med en dårlig dag på jobben men ikke så dårlig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Fy faen det er så jævla typisk Chelsea! Faen jeg greier ikek og få utrykt hvor sterkt jeg hater det helvetes drittlaget for øyeblikket. Edit: For ikke å snakke om den inkompetente dritten av en dommer som faen meg ikke burde ha dømt en jævla lilleputtkamp en gang.. Endret 19. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Min oppsummering. Negative: Eneste i kveld er dommeren. Postivt Arbeloa - viser seg som en kvalitets spiller som vil kjempe for plassen. Knapt en feil Torres - Målet Liverpool har stor kontroll og gir ikke chelsea noe rom for å spille. Meget bra av Liverpool som viser at de har seriøse planer om å melde seg på i år.. Men FY F:::: denne straffen er en skandale som kan vise seg å være avgjørende, sykt i kamp nummer 2 men sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå