Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig førsteomgang, men Chelsea har ligget under 1-0 i begge forrige kamper, og klarte å snu det til seier begge gangene. Det må IKKE skje i dag! For øverig en klassepasning av Gerrard med påfølgende klassecoring av Torres! :w00t:

9315744[/snapback]

Men da spilte de ikke mot Liverpool. ;)

 

Edit: Ser ut som Torres er fit for fight igjen. :love:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Herlig førsteomgang, men Chelsea har ligget under 1-0 i begge forrige kamper, og klarte å snu det til seier begge gangene. Det må IKKE skje i dag! For øverig en klassepasning av Gerrard med påfølgende klassecoring av Torres! :w00t:

9315744[/snapback]

Men da spilte de ikke mot Liverpool. ;)

 

Edit: Ser ut som Torres er fit for fight igjen. :love:

9315789[/snapback]

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg hater det stygge møkkalaget så jævlig. Finnan var så vidt jeg kunne se ikke borti Malouda (?) en gang.. Fy faen jeg blir irritert rett og slett, det verste er at den inkompetente jævelen av en dommer går rett på. Fy søren han har vært dårlig i dag.

 

Forøvrig: hoho, Torres kan være en liten jævel innimellom altså. :wee:

Lenke til kommentar

Fy faen det er så jævla typisk Chelsea! Faen jeg greier ikek og få utrykt hvor sterkt jeg hater det helvetes drittlaget for øyeblikket.

 

Edit: For ikke å snakke om den inkompetente dritten av en dommer som faen meg ikke burde ha dømt en jævla lilleputtkamp en gang..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Min oppsummering.

 

Negative: Eneste i kveld er dommeren.

 

Postivt

 

Arbeloa - viser seg som en kvalitets spiller som vil kjempe for plassen. Knapt en feil

 

Torres - Målet

 

Liverpool har stor kontroll og gir ikke chelsea noe rom for å spille. Meget bra av Liverpool som viser at de har seriøse planer om å melde seg på i år..

 

Men FY F:::: denne straffen er en skandale som kan vise seg å være avgjørende, sykt i kamp nummer 2 men sant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...