Jefe Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Edge har rett. Shelvey er treg, og ofte sen i taklingene. Synes han var svak mot Fulham også. En av våre bedre, men fortsatt veldig skuffende. Mye dårlige pasninger. Kunne fort vært utvist i første omgang da han fløy inn med strak fot i ankelhøyde på en Fulhamspiller. Blir sikkert en midtbanetreer med Gerrard, Henderson og Spearing. En kamp jeg virkelig skulle ønske at Lucas var skadefri til. Eller at vi ennå hadde Mascherano. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Aurelio: Rapper et twittersitat: "Hvorfor kan vi ikke få fotballhjernen til Aurelio i kroppen til Enrique?" Kombinerer vi Aurelios sylfrekke innlegg og skudd med Enriques fysikk, så har vi nok verdens beste venstreback. Digg å se Fabio igjen, hadde et par ordentlige innlegg av typen Carroll-mat. Sier meg enig, men han har vel ikke vært skadet helt inntil nå? Kan gjerne brukes mer enn hva som er tilfelle. Han har en langt mer direkte og mindre "knotete" stil enn Enrique som er bedre defensivt. Synes vi bør bruke Aurelio mer i kamper mot antatt svakere motstand. Ellers ser laget ditt bra ut foruten at midtbanen er "fjærlett" og vil bli lett gjennomspilt. Det er som Jefe sier nå vi virkelig skulle hatt Lucas. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Reina GJ Skrtel Agger Enri Sterling Gerrard Gerrard Sterling Sterling Sterling Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 How bout: Reina Hyypiä Hyypiä Hyypiä Hyypiä Dalglish Gerrard Gerrard Dalglish Dalglish Dalglish Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg kan få alt dette til å gå vekk. Send PM. Hehe, morsomme tider, gitt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Doni Coates Skrtel Carolll Maxi Enrique Gerrard suarez Reina Agger Lucas Resten kan få øksen (bokstavlig talt) (Inkluderer ikke Sterling og co i denne listen, bare over "faste" spillere). Endret 4. mai 2012 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Vil du økse Lucas? That's so 2009. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Var det noen som hadde tenkt til å ta kamptråd for morgendagen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1433019 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Vil du økse Lucas? That's so 2009. Glemte Lucas på listen, er så lenge siden han spilte =p Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Tror dere det er mulig vi ser en 5-3-2 formasjon i morgen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg kan få alt dette til å gå vekk. Send PM. Hehe, morsomme tider, gitt. I hvilken sammenheng skrev jeg det? Merker at du har pirrert nysgjerrigheten min. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-TYNe34-Bkg Forøvrig Ince scoret vinnermålet for Blackpool i den første kvalikkampen. Endret 4. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Tror dere det er mulig vi ser en 5-3-2 formasjon i morgen? Carra, Agger, Sktrl, Kelly/Glenny, Enrique/Glenny/Fabio, Spearing, Henders, Gerrard, Suarez og Carroll? Det høres ut som noe jeg kan spise, ihvertfall. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Er det noen som har noen tips til hvor man kan se finalen på nettet med rimelig god kvalitet? Er villig til å betale selvfølgelig. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg bruker http://www.liveonlinefooty.com/ til alt som har med fotball å gjøre. De viser alt av Premier League, Champions League og div. cuper. Nå i det siste har de fått kanaler med HD-kvalitet, noe som gjør det enda bedre! Jeg er superfornøyd og betaler ca 60,- for 2 måneder. Anbefales! Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg bruker http://www.liveonlinefooty.com/ til alt som har med fotball å gjøre. De viser alt av Premier League, Champions League og div. cuper. Nå i det siste har de fått kanaler med HD-kvalitet, noe som gjør det enda bedre! Jeg er superfornøyd og betaler ca 60,- for 2 måneder. Anbefales! kan du invitere folk? De tar ikke imot nye registreringer atm.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Aha. Ser ikke ut som jeg får gjort det Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Fu faen, midtbanen er så elendig at det er trist å se på. Det kunne like gjerne vært 3 mann mindre der uten at det ville merkes. De får gå rundt spillerne hele tida og de selger seg når de skal tackle. Spearing er jo helt krise, Downing er anonym som vanlig, Enrique er totalt på bærtur som han har vært etter februar og Henderson spiller tilbake hele tida. Hvor er innsatsen til spillerne, Chelsea har total kontroll over denne kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Og det verste av alt er at det er en kamptråd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå