Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare.

 

Tja, tjo. Det er andre spillere jeg ikke vil miste fra Fulham (Dempsey f.eks)... :)

God kamp i dag, og hvem vet, kanskje "vi" slår Liverpool i serien! Det hadde vært episk! :D

Lenke til kommentar

Har ikke fått sett det enda, men Kenny visstnok ikke fornøyd i post-match intervjuet. Forbannet på "poor-attitudes" osv. men tar også noe selvkritikk for å ha byttet 9 spillere.

Imo. så var det bare Carroll og Shelvey som fikk godkjent i dag (hvertfall i første omgang), resten var tynn suppe, selv om ikke forsvaret ble satt på de kjempestore prøvene. Doni fortjener også honnør.

 

Alt i alt en kjedelig kamp og et dårlig resultat, skal dog sies at det ikke er en veldig lett vurdering å ta når man ønsker å hvile noen, samtidig sette inn andre, mens noen skal prøve å spille seg til plass i finalen. Da går det fort som i dag med en god miks av spillere som har spilt ekstremt lite sammen. Kjipt å tape på Anfield (igjen). Men nå ser jeg frem til lørdag!

Lenke til kommentar

Har ikke fått sett det enda, men Kenny visstnok ikke fornøyd i post-match intervjuet. Forbannet på "poor-attitudes" osv. men tar også noe selvkritikk for å ha byttet 9 spillere.

 

Begynner å bli lei tøvet til kenny etter hver kamp.

 

Hva er tøvete med det?

 

"Our attitude wasn't right, and if you go in with a bad attitude you're going to get a bad performance. That's what we got.

"I'm culpable as well because I changed the players to try and give everybody an opportunity to get in the frame for Saturday.

"I suppose maybe by doing that it was a contributory factor to what happened.

"There were one or two positives but there were too many negatives.

"If you go into a game with that attitude you're going to get nothing, and that's what we deserved."

The boss was asked whether he felt the defeat would affect confidence heading into the Wembley clash with Chelsea.

He said: "It'll not affect Saturday but that's not to say it's right for tonight, and it's not something you want to dismiss easily.

"It's just not right, not correct to go about your work in that way.

"If we'd have come in here and won 4-0 it wouldn't have made a difference for Saturday.

"We've lost and we've been honest in our appraisal of the game and the way we went about the game."

Lenke til kommentar

Han får det til å høres ut som om spillerne ikke gidder gjøre en innsats. Men det hele er hans feil. Han setter opp et lag som forteller alle at denne kampen ikke betyr en dritt for ham eller klubben. Et lag med mange spillere som nesten ikke har spilt sammen, spillere med lite håp om å spille noe særlig mer i år eller neste år. Et godt eksempel er Aurelio som vel ikke har spilt i det hele tatt før i år. Hva var poenget med å bruke ham når han forsvinner fra klubben om kort tid? Laget var jo forøvrig også helt ubalansert i angrep.

 

Resultatet var da helt som forventet utfra lagoppstillingen.

Lenke til kommentar

Kan garantere her og nå at Sterling ikke blir med til Wembley. Men tror han spiller de siste to ligakampene.

Tipper laget i finalen

 

Reina

Johnson-Agger-Skrtel-Jose

Downing-Gerrard-Henderson-Bellamy

Suarez-Carroll

 

Benk:Carragher, Kuyt, Doni, Coates, Maxi.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Kan garantere her og nå at Sterling ikke blir med til Wembley. Men tror han spiller de siste to ligakampene.

 

Kanskje som innbytter, men når han ikke fikk prøve seg på en dag som denne er det lite som tyder på at han får starte noen kamper i år.

 

Tipper laget i finalen blir ganske likt som mot norwich.

 

Reina

 

Johnson agger carra enrique

 

Downing Spearing Henderson Bellamy

Gerrard

 

Suarez

 

Eventuelt om vi spiller med to spisser kommer nok carroll inn for Henderson eller Bellamy og gerrard blir trukket langt tilbake på banen igjen.

 

Det virker dessverre som om Kenny har tenkt at carra skal spiller finalen fra start.

Lenke til kommentar

Aldri i verden om Skrtel ikke starter, vår beste spiller denne sesongen. Og tror også Carroll får spille ut i fra dagens prestasjon.

 

E: Håper og tror Carragher ikke starter på lørdag.

 

Jeg håper du har rett, men det ser ut som Kenny har tenkt å la carra starte.

Lenke til kommentar

Aldri i verden om Skrtel ikke starter, vår beste spiller denne sesongen. Og tror også Carroll får spille ut i fra dagens prestasjon.

 

E: Håper og tror Carragher ikke starter på lørdag.

 

Jeg håper du har rett, men det ser ut som Kenny har tenkt å la carra starte.

Jepp, og egentlig unner jeg han det, men vi vil definitivt svekkes.

Lenke til kommentar

Mot et lag som Chelsea mener jeg vi trenger en spillende stopper, derfor bør Agger definitivt spille den kampen. Synes det er dumt om Carra skal få forkjørsrett på ansennitet.. Agger/Sktrl er det beste stopperparet nå, så da bør de få spille. Agger på VB er jeg ikke spes fan av.. La spillerne spille i sine beste posisjoner, for guds skyld.

 

Selv synes jeg Coates ser ut som en -veldig- spennende spiller med imponerende teknikk og tempo til å være midtstopper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tanker jeg gjorde meg om "andrelaget" vårt under Fulham-kampen:

 

Doni: Står greit i mål, har et par klasseredninger også. Flott backupkeeper bak Reina.

 

Kelly: Gjør jobben sin som han alltid har gjort den. Greit, uten noe fuzz. Litt problemer med Frei når han kom på, men stort sett brukbart. Backup-HB'en vår er det lite å si på.

 

Coates: Ungt talent, noe grums enda, men sånt forsvinner

 

Skrtel: Vår beste spiller denne sesongen. Hvis ikke han starter på lørdag må Kenny legges inn på sinnsykehus.

 

Aurelio: Rapper et twittersitat: "Hvorfor kan vi ikke få fotballhjernen til Aurelio i kroppen til Enrique?" Kombinerer vi Aurelios sylfrekke innlegg og skudd med Enriques fysikk, så har vi nok verdens beste venstreback. Digg å se Fabio igjen, hadde et par ordentlige innlegg av typen Carroll-mat.

 

Spearing: Ingen kan klage på innsatsen til gutten. Det er bare evnene det står på. Løper mye, takler mye, men er nok ikke materiale om vi skal tilbake til toppen.

 

Henderson: Virka totalt robba for selvtillit. Fikk ekstremt lite til. En av hans dårligste kamper i trøya. Starter neppe på lørdag, selv om han har vært tilnærmet fast så langt i år.

 

Shelvey: En av de beste. Virka heltent og virkelig klar for å kjempe om startplass med f.eks Adam til neste sesong. Skorter litt på defensiv jobbing, men de offensive kvalitetene er det lite å si på.

 

Kuyt: Over toppen, dessverre. Konstant i offside, og løpskraften (som er det han har overlevd på de siste sesongene) er også nesten helt borte. Forsvinner nok i sommer.

 

Maxi: En type spiller som er avhengig av gode medspillere for å være god. La ham spille med Bellamy, Suarez og Gerrard, og han er nesten garantert mål. Blant second-best-gutta ser man imidlertid guttens begrensninger. Kan fint være en off-the-bench-spiller som kan avgjøre på slutten, men Fulham-kampen viste de dårlige sidene.

 

Carroll: Også heltent og god. Sliter litt med at han ofte er helt andre steder enn der han bør være, og virker for tung i rævva til å løpe inn i boksen etter å ha vunnet ballen på kant og gitt den til en som kan serve innlegg på ham. Ser ikke bort fra at han kan få en jokerrolle på lørdag.

 

Innbyttere:

Jose Enrique: Gjør jobben sin som han pleier etter å ha kommet inn for Fabio. Lite å utsette på det han gjør den halvtimen han får.

Downing: Litt samme tendensene som Maxi. Kan være god med gode medspillere, men når han er en av de beste spillerne på banen vises svakhetene hans.

Sterling: Heltent og god. Ung, men se på Fulham som setter Kacanklic fra start (kjempefornøyd med at han gikk som en del av Konchesky-avtalen, gitt. Not) og deretter hiver på Kerim Frei. De to er ikke mye gamlere enn Sterling. Flere sjanser til Raheem, takk.

 

Kampen bar veldig preg av at spillere ble spart og at second-bests skulle eventuelt vise seg frem foran lørdagen. Ikke mange som tok den sjansen, gitt. Personlig antar jeg at dette kunne vært en fin XI til cupfinalen:

 

Reina

Johnson Skrtel Agger Enrique

Downing Gerrard Shelvey Bellamy

Suarez Carroll

 

Benk: Doni, Kelly, Coates, Spearing, Sterling, Kuyt, Maxi

 

Skjer nok ikke, men personlig mener jeg det ville vært de beste 11+7 vi kan servere mtp skadesituasjoner osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...