Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Jo, det vil jeg si. Kun årets(som i årets sesong). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Okei. Trodde dette gullet var et høydepunkt med tanke på hvordan de siste årene har vært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er så pisslei Spearing. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Og Shelvey. Gud bedre for en elendig pasningskvalitet vi har der ute nå. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Ah. Spearing og Henderson er virkelig en fryktet duo. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Ser jo nå at Fulham har like mange poeng som oss. I think my mask of sanity is about to slip. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Slik som Carroll spiller nå, syns jeg han kan få startplass på lørdag. Coates og Aurelio har gjort jobben bra, men som nevnt er jeg lei hele fyren Spearing. Vi spiller bedre uten han på banen. Han har fått nok av sesonger under Liverpool. Selg han i sommer. Jeg savner Lucas. Vi var vært to nordmenn unna å lede. Endret 1. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Denne kampen er så jævlig care, og det hører man fra tribunen også.(eller, hører ikke). Om ikke Sterling kommer inn veldig snart vurderer jeg å gjør noe annet, ta oppvasken kanskje.. mye mer givende. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SÅ BYTTER VI INN FLERE FORSVARSSPILLERE FOR Å GJØRE DET ENDA BEEEEEEEDREEEEEEEEEEEEEEE :D :D :D :D :D Endret 1. mai 2012 av Smågal 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare. Henderson/Spearing er tragisk. Ingen tør å ta ansvar, og ingen ser kapable ut til det heller. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare. Henderson/Spearing er tragisk. Ingen tør å ta ansvar, og ingen ser kapable ut til det heller. Henderson ble bytta ut i pausen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Herregud for en forferdelig fotballkamp. 90 minutter av livet mitt jeg aldri får igjen, dritt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 HERREGUD AT VI IKKE BRUKER STERLING MER ENN VI GJØR KEYBOARD SMASH FSEJI0GASDFJK GPGJSDIPAASPGKA'¨JKH'¨GPSDFGJKÅ SERAJKGPËR'GDFJKPGEP'GKEÅ GKHS'RPEGJKSD '¨JGIOÄSDPKIGHPAEJDEJDJADRJIOP'SDFHJHDÅPJHEIÆP'JHPGHDJIP'GHDÅPER 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Første kampen denne sesongen jeg ikke fikk sett. Like greit.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare. Henderson/Spearing er tragisk. Ingen tør å ta ansvar, og ingen ser kapable ut til det heller. Henderson ble bytta ut i pausen. Joda, fikk det med meg. Bare glemt det, sier jo litt om hvor dass han er. Sterling burde få starte snart. Bortsett fra han er det muligens det verste Liverpool-laget jeg har sett. Sier ikke rent lite mtp all dritten vi har stilt med tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Vi er så elendige på frisparkskudd. Lord of lord! God kamp av Doni og Carroll, flott innhopp(it's about fucking time!!!!) av Sterling, ellers lite å hente fra kampen. Fulham har virkelig maksimalt med bra timing foran Liverpoolmøter denne sesongen. Kampen rett før Fa-cup finalen og kampen før to viktige cupkamper mot Manchester-laga. Litt synd på Doni, får to kamper ''ødelagt'' av forsvaret. Håpløse passningen til Flanno og dagens selvmål. Skrtel kan ikke klanders da Endret 1. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Drit i denne kampen da. Har ingenting å spille for, og mange av de som startet i dag har nesten ikke spilt sammen. Ikke så rart ting ikke fungerte i akkurat denne kampen. Men Spearing og Henderson bør snart finne på noe annet å gjøre. Doni var bra ja. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Skrtl vant jo stortsett alt han kom borti (innkludert målet). Årets spiller for min del, selv om jeg nesten mener at det lille Lukas spilte denne sesongen har vært bedre en samtlige andre. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare. Tja, tjo. Det er andre spillere jeg ikke vil miste fra Fulham (Dempsey f.eks)... God kamp i dag, og hvem vet, kanskje "vi" slår Liverpool i serien! Det hadde vært episk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå