Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Slik som Carroll spiller nå, syns jeg han kan få startplass på lørdag. Coates og Aurelio har gjort jobben bra, men som nevnt er jeg lei hele fyren Spearing. Vi spiller bedre uten han på banen. Han har fått nok av sesonger under Liverpool. Selg han i sommer. Jeg savner Lucas.

 

Vi var vært to nordmenn unna å lede.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare.

 

Henderson/Spearing er tragisk. Ingen tør å ta ansvar, og ingen ser kapable ut til det heller.

 

Henderson ble bytta ut i pausen.

Lenke til kommentar

Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare.

 

Henderson/Spearing er tragisk. Ingen tør å ta ansvar, og ingen ser kapable ut til det heller.

 

Henderson ble bytta ut i pausen.

 

Joda, fikk det med meg. Bare glemt det, sier jo litt om hvor dass han er. Sterling burde få starte snart. Bortsett fra han er det muligens det verste Liverpool-laget jeg har sett. Sier ikke rent lite mtp all dritten vi har stilt med tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi er så elendige på frisparkskudd. Lord of lord!

God kamp av Doni og Carroll, flott innhopp(it's about fucking time!!!!) av Sterling, ellers lite å hente fra kampen. Fulham har virkelig maksimalt med bra timing foran Liverpoolmøter denne sesongen. Kampen rett før Fa-cup finalen og kampen før to viktige cupkamper mot Manchester-laga.

 

Litt synd på Doni, får to kamper ''ødelagt'' av forsvaret. Håpløse passningen til Flanno og dagens selvmål. Skrtel kan ikke klanders da

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Får lyst å se Dembele i Liverpool hver gang jeg ser han spille. Klassespiller. Overbevist om at han bare vil bli bedre. 24 år bare.

 

Tja, tjo. Det er andre spillere jeg ikke vil miste fra Fulham (Dempsey f.eks)... :)

God kamp i dag, og hvem vet, kanskje "vi" slår Liverpool i serien! Det hadde vært episk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...