Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 Torres med hat-trick. Gratulerer, syns det holder med en. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 ITV1, ITV HD http://www.itv.com/tvguide/ sender kampen på lørdag! Har man paraboltuner, og mulighet for å ta imot 28,2 øst kan dette anbefales. Finnes også som player for dem som vet å få det til å fungere. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 Hodgson kan bli engelsk landslagssjef: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10050422 Blir ikke noe nytt engelsk gull av sånt... 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 Det hadde det da ikke blitt med 'Arry heller. Urealistisk å tro at England skal kunne vinne et gull med dagens stall Jeg tror Hodgson kan gjøre en helt grei jobb som landslagssjef for England. Han har bred erfaring fra flere land og klubber. Han har i tillegg vært landslagstrener før. Jeg tror helt klart England kunne fått en bedre trener, men en bedre engelsk trener? Jeg ser ikke hvem som hadde passet England bedre akkurat nå. Hodgson er en mann som har fått ufortjent mye tyn etter oppholdet på Anfield. Ville han gjort en dårligere jobb enn Dalglish under like vilkår? Jeg tror ikke det. 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. april 2012 Rapporter Del Skrevet 30. april 2012 Går det an å bli mer defensiv enn Hodgson? På stillingen 0-0 på hjemmebane i det 90. minutt, ville Hodgson at laget skulle ta korte cornere og holde på ballen slik at de kunne redde ett poeng istedenfor å jage tre viktige poeng som laget så sårt trengte. Dette fikk i alle fall jeg mark av... 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. april 2012 Rapporter Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Edit: iPhone... Endret 30. april 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. april 2012 Rapporter Del Skrevet 30. april 2012 Det er vel opplest og vedtatt at Hodgson passer best hos en underdog. Det at FA vurderer han betyr enten at A) de har innsett at England er en underdog dette mesterskapet, B) de er mindre kompetente eller C) det er ingen bedre manageren som er interessert i jobben. Jeg heller mot C. Bortsett fra pengene er England-jobben en skikkelig drittjobb. England har ikke nubbesjangs til å vinne EM, og engelsk presse kommer til å gjøre det de gjør best - nemlig å hogge løs på treneren med en kjøttøks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2012 Rapporter Del Skrevet 30. april 2012 Edit: iPhone... Off... Ikke lag denne tråden også til en Iphone vs Android diskusjon nå da 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg tror Hodgson ville blitt en grei trener for England. Hvorfor? Fordi England ER en underdog. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Drømte om FA-cupfinalen i natt. Drømte at Kelly scorte på corner, 2 minutter på overtid. 2-1. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg tror Hodgson ville blitt en grei trener for England. Hvorfor? Fordi England ER en underdog. Jeg tror IKKE Hodgson blir trener lenge. Hvorfor? Fordi England ER en underdog, men har altfor høye ambisjoner selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Er småspent på dagens kamp, mest beskymret angående mulige karantener og skader. Syns Kenny kan kjøre ''B-laget'' ikveld å spare Suarez,Gerrard,Reina og Agger. Start heller med Coates, Carroll, Jones og Sterling på benk. Maxi kan få sjansen sammen med Bellamy. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Håper på et spennende, ungt lag i kveld! Regner med at Kuyt starter. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Mitt lag i kveld hadde vært: Reina,Kelly,Skrtel,Coates,Aurelio,Spearing,Henderson,Shelvey,Sterling,Maxi,Kuyt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Laget blir: Doni,Kelly,Skrtel,Coates,Aurelio,Spearing,Henderson,Shelvey,Kuyt,Maxi,Carroll Jeg og Kenny er ganske enige mao. Håper bare dette ikke betyr at Carra skal spille på Wembley, Skrtel har vært årets spiller og forsvaret er klart best når han spiller i tospann med Agger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Fornøyd med laget, var noe slikt jeg ønsket(Ville se Jones foran Doni, men den er grei) Sterling på benken også, så good one Kenny. Endret 1. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Har Claus slutta hos TV2? Ingen som har laget kamptråd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Syns ikke vi trenger en kamptråd til denne. Lag heller en god kamptråd til lørdagens finale. Årets viktigste kamp for vår del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Skal starte på den etter kampen, håper jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Syns ikke vi trenger en kamptråd til denne. Lag heller en god kamptråd til lørdagens finale. Årets viktigste kamp for vår del. Ikke bare årets? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå