Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde det da ikke blitt med 'Arry heller. Urealistisk å tro at England skal kunne vinne et gull med dagens stall Jeg tror Hodgson kan gjøre en helt grei jobb som landslagssjef for England. Han har bred erfaring fra flere land og klubber. Han har i tillegg vært landslagstrener før. Jeg tror helt klart England kunne fått en bedre trener, men en bedre engelsk trener? Jeg ser ikke hvem som hadde passet England bedre akkurat nå. Hodgson er en mann som har fått ufortjent mye tyn etter oppholdet på Anfield. Ville han gjort en dårligere jobb enn Dalglish under like vilkår? Jeg tror ikke det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel opplest og vedtatt at Hodgson passer best hos en underdog. Det at FA vurderer han betyr enten at A) de har innsett at England er en underdog dette mesterskapet, B) de er mindre kompetente eller C) det er ingen bedre manageren som er interessert i jobben.

Jeg heller mot C. Bortsett fra pengene er England-jobben en skikkelig drittjobb. England har ikke nubbesjangs til å vinne EM, og engelsk presse kommer til å gjøre det de gjør best - nemlig å hogge løs på treneren med en kjøttøks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er småspent på dagens kamp, mest beskymret angående mulige karantener og skader. Syns Kenny kan kjøre ''B-laget'' ikveld å spare Suarez,Gerrard,Reina og Agger. Start heller med Coates, Carroll, Jones og Sterling på benk. Maxi kan få sjansen sammen med Bellamy.

Lenke til kommentar

Laget blir: Doni,Kelly,Skrtel,Coates,Aurelio,Spearing,Henderson,Shelvey,Kuyt,Maxi,Carroll

Jeg og Kenny er ganske enige mao. Håper bare dette ikke betyr at Carra skal spille på Wembley, Skrtel har vært årets spiller og forsvaret er klart best når han spiller i tospann med Agger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fornøyd med laget, var noe slikt jeg ønsket(Ville se Jones foran Doni, men den er grei)

Sterling på benken også, så good one Kenny.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Syns ikke vi trenger en kamptråd til denne. Lag heller en god kamptråd til lørdagens finale. Årets viktigste kamp for vår del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...