Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaokda :) FA-cupen kan jo bli en liten høydare. Det som plager meg er statistikken som sier at liverpool -burde- vært med i medaljestriden i PL.

30 stolpekudd fra alle tenkelige og utenkelige vinkler, ca 40 flere målsjansen enn United og 30 færre scorede mål, og det laget -I EUROPA- som har tilbragt mest tid på motstanderens halvdel bortsett fra Barcelona... Nesten så man begynner å tro at det hviler en forbannelse over klubben for tiden..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har en mistanke om at det var Comolli som sto bak Aquiliani-lånet(kanskje begge).

Er greia å skylde alt som har gått galt på Comolli nå?

Jeg skulle ønske man kunne få vite hvor store rolle Dalglish hadde når det kom til spillerkjøpene.

Slik jeg har forstått ting så har Daglish sagt hva slags type spillere han vil ha, så har de brukt statistikk løsningen de bruker i baseball og amerikansk fotball og deretter funnet spillere etter hvor mye poeng de hadde.

Var på den løsningen Mr C solgt seg inn til eierene.

Men hadde Daglish sagt tvert nei til spillerene hadde de nok ikke kjøpt.

Så tror det er mer de valgte spillere så lenge Daglish ikke protesterte

Endret av AllFather
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har en mistanke om at det var Comolli som sto bak Aquiliani-lånet(kanskje begge).

Jeg skulle ønske man kunne få vite hvor store rolle Dalglish hadde når det kom til spillerkjøpene.

Nei, absolutt ikke. Men mye tyder på at Comolli hadde stålkontroll på transferarbeid. Noe som var grunnen til at han fikk fyken. Leser at både Kuyt og maxi kan nå bli værende på anfield, pga Comolli er ute av klubben.(litt usikker om jeg ønsker at de blir værende).

Lenke til kommentar

Jeg mener Kuyt og Maxi er for svake til en fast plass på laget. Kuyt er rett og slett blitt for dårlig, bommer på gode sjangse, klønete osv. Maxi bidrar for lite til selve oppbyggningen av spillet, selv om han er flink til å løpe inn i boksen og score noen mål.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å bestemme meg ang. Kuyt, rett og slett fordi han er en herlig fyr å ha i troppen. Kunne egentlig tenkt meg at han la opp og ble ansatt på trenersiden i stedet.. :) Han er jo ikke på høyden spillemessig lenger, beina går stadig treigere og ballen spretter stadig lenger unna når han prøver å dempe.. Ikke scorer han mål lenger heller. Men å ha ham på trenersiden tror jeg hadde funka bra.

Lenke til kommentar

Folkens.. Selv om Carroll og Henders ikke har slått til enda betyr ikke det at de aldri vil gjøre det. Hvor mange av dere her inne ville selge Lucas for to år siden? Hvor mange vil selge ham nå? Ja, vi brukte sannsynligvis alt for mye penger på Carroll, og £20m for Henders er også drøyt mye for en spiller som egentlig ikke har bevist noe som helst, men jeg føler meg veldig sikker på at begge de to kommer til å slå an i årene som kommer.

Adam er det verre med, for han mangler noen fullstendig elementære ferdigheter for en sentral midtbanespiller i toppen av PL, i tillegg til at han nå aldersmessig er på toppen av karrieren.

Suarez, Carroll og Henders er alle relativt unge og har mange år med utvikling foran seg.

Ingen av de blir solgt, og alle kommer til å levere varene i årene som kommer, så lenge vi unngår disiplinærsaker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, absolutt ikke. Men mye tyder på at Comolli hadde stålkontroll på transferarbeid. Noe som var grunnen til at han fikk fyken. Leser at både Kuyt og maxi kan nå bli værende på anfield, pga Comolli er ute av klubben.(litt usikker om jeg ønsker at de blir værende).

Det er ingenting som tyder på at han bestemte hvem som skulle gå og hvem som skulle komme. Det er bare en hel masse supportere som prøver å finne alle mulige unnskyldninger for Kenny. Skal man tro på alt det man hører om hvor mye andre har ødelagt begynner man å lure på om Kenny i det hele tatt har en funksjon i klubben.

Comolli skiftet neppe plutselig fotballfilosofi når han kom til klubben. Det man nok kan klandre ham for er at han har betalt altfor mye for de spillerne vi har kjøpt for det var vel Comolli som tok seg av forhandlingene rundt pris og kontrakter.

At han ble sparket nå istedenfor Kenny skyldes nok at det er mye lettere å sparke ham og det skaper ikke problemer for laget resten av sesongen. Tipper det er ment som en klar advarsel til Kenny og forventer at Kennys framtid som manager henger i en tynn tråd for tiden. Så får vi se på slutten av sesongen hva framtiden til Kenny blir.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Comolli har jo en rolle som er litt uangripelig for folk som ikke har direkte kilder inn i klubben og vet nøyaktig hvem som gjør hva så den vanlige supporteren får vel støtte seg til det som blir sagt i media og se på hva en person som Comolli har utrettet i tidligere klubber. Man kan si hva man vil om Dalglish men det er ikke spesielt mye som taler til Comollis fordel basert på det jeg skriver over hvis man ser på de forskjellige klubbene han har vært i.

Den tiden han var i Spurs gikk det utrolig mye rykter om skittent spill mot de forskjellige managerene som var i klubben under hans tid, muligens med unntak for Ramos som var hans mann, og det gikk jo kanonbra.

Lenke til kommentar

Nja, er litt forskjellige scenarioer.

Suarez og Evra sin "feide" var allerede konkludert, sonet og i teorien ferdig da de igjen møttes, og det var egentlig bare barnslige fakter fra begge to som gjorde at saken nektet å dø ut.

Ferdinand og Terry sin er fortsatt i pågang, samt at det er en sivil rettsak og at F.A. nok vil unngå en lignende fadese som i Suarez - Evra saken.

Men så kan det jo bare hende at F.A. favoriserer engelskmenn, og at rettsystemet i England prioriterer fotball (saken mot Terry blir ikke gjennomført før ETTER EM).

Folk får bestemme selv hva de tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...