Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spør deg hva du driver med, du tror at dere får gullet hvis vi vinner i dag. Jeg tror ikke det...

9315467[/snapback]

Nei du spurte ikke jeg drev med, du spurte om jeg var bitter. For at vi skal ha sjanse på gullet må Liverpool vinne i dag, derfor ble jeg ekstra glad over Torres-scoring. Slutt å drit deg ut.

9315482[/snapback]

Det er du som driter deg ut min gode mann. Du ser visst ikke hvor sterke Liverpool og Chelsea har vært hittil. Chelsea har ligget under i to kamper og kommet tilbake... Håper det ikke skjer oss...

9315506[/snapback]

Gi meg en god begrunnelse for hvorfor det er jeg som driter meg ut, og ikke deg, slik du har gjort så utrolig mange ganger før?

Lenke til kommentar

Du sier at dere har større sjanse til å ta en serieledelse mot oss, enn mot Chelsea. Men ikke glem at det er dere som har hittil vist dere som mest ineffektive hittil. Det får vise seg, om det blir sånn at vi leder PL etter 10-15 runder. Ingen vits i å spekulere nå...

 

Nå gidder jeg ikke å diskutere mer mot deg, siden jeg vil følge med på kampen...

Lenke til kommentar
Jeg spør deg hva du driver med, du tror at dere får gullet hvis vi vinner i dag. Jeg tror ikke det...

9315467[/snapback]

Nei du spurte ikke jeg drev med, du spurte om jeg var bitter. For at vi skal ha sjanse på gullet må Liverpool vinne i dag, derfor ble jeg ekstra glad over Torres-scoring. Slutt å drit deg ut.

9315482[/snapback]

 

Hvis dere skal ha mulighet til å ta gullet må dere vinne mot lag som Reading, Portsmouth og Manchester City :)

9315517[/snapback]

Tja, vi gjorde ikke det i fjor, med unntak av City, allikevel vant vi PL med 8 poeng.

Lenke til kommentar
Du sier at dere har større sjanse til å ta en serieledelse mot oss, enn mot Chelsea. Men ikke glem at det er dere som har hittil vist dere som mest ineffektive hittil. Det får vise seg, om det blir sånn at vi leder PL etter 10-15 runder. Ingen vits i å spekulere nå...

 

Nå gidder jeg ikke å diskutere mer mot deg, siden jeg vil følge med på kampen...

9315544[/snapback]

Ja, etter min mening har vi en større sjanse til å ta en serieledelse mot dere. For all del, dere har et sterkt lag i år, men jeg tror at dere kommer til å rote bort noen irriterende poeng utover sesongen som blir utslagsgivende.

 

Og nei, det handler ikke om at du ikke gidder å diskutere mer, det handler mer om at du blir eid i en diskusjon slik du alltid blir.

Lenke til kommentar
Hvem får nummer 1700 idag da?

9315458[/snapback]

7000 mener du? Torres scorer et til. :)

9315521[/snapback]

 

 

var 7000 som var meningen ja. hendene rister så det er ikke så lett å skrive :!:

 

Jeg håper det blir Carra jeg :)

9315531[/snapback]

 

Jeg håper på Gerrard. Han blir tross alt den største legenden i klubben den dagen han legger opp.

Lenke til kommentar
Hvem får nummer 1700 idag da?

9315458[/snapback]

7000 mener du? Torres scorer et til. :)

9315521[/snapback]

 

 

var 7000 som var meningen ja. hendene rister så det er ikke så lett å skrive :!:

 

Jeg håper det blir Carra jeg :)

9315531[/snapback]

 

Jeg håper på Gerrard. Han blir tross alt den største legenden i klubben den dagen han legger opp.

9315624[/snapback]

 

 

Enig!

 

Hva skjer med Torres?

Lenke til kommentar

Fader ta at Pennant bomma så STYGT på den ENKLE pasninga til Torres! Der hadde mål 7000 kommet, det er jeg sikker på. Forøvrig veldig veldig morsom første omgang. DEILIG at Torres scorte, elsker fyren. Håper så inderlig at han kan fortsette i andre omgangen, så ut som han fikk en vridning i ankelen, men håper det går bra. Han er mannen vi ikke hadde i fjor, mannen som scorer slike som han gjorde i dag og alltid er der han skal være.

Lenke til kommentar

TORRES! ELSKER DEG! Fantastisk mål.

 

Og fy faen så herlig å se Torres arrogant som en jævel mot Terry. :D

 

Men bekymra for den smellen der ... Håper han kommer seg i pausen.

 

Ellers virkelig en god kamp. Vi spiller bra, men slurver litt og vi må ikke ta det for mye med ro bare fordi vi får et mål. Dette må punkteres! Chelsea er eksperter på å komme tilbake på tampen. Tenningsnivået er bra, men Gerrard og Pennant må være forsiktige nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...