Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ser Insua puttet i EL-semi i kveld. Har nesten gått litt i glemmeboka, synes vi lot han dro for tidlig. Hadde vært fin backup/utfordrer på VB. Legger ved et par utvalgte tweets:

@TonyBarrettTimes

Emiliano Insua once told me he wanted to stay at Liverpool but Purslow wanted him out. Even Roy Hodgson wanted to keep him. True story.

#LFC sold Insua for £500k, re-signed Aurelio for 2 years & bought Konchesky for £4.5m plus two make weights. Top business.

Herregud så patetisk klubben vår ble driftet en periode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel mer at filming lønner seg bedre i fotball og dermed har utviklet seg slik, i tillegg er det litt vanskelig å filme at man blir most inn i veggen av en kis på 120kg. Er likevel enig i at at mesteparten av fotballspillere er noen femikladder.

Dessuten er filming straffbart med 2-minutter i hockey? Ser at vanligvis vil begge lag få en utvisning hvis den som filmer faktisk blir taklet på ulovlig vis.

Lenke til kommentar

Comolli klarte det kunstverke å selge unna Konchesky OG Poulsen i en og samme setting, da fortjener han litt slack.

Han fortjener helt klart credit for måten han klarte opprydningen i sommer på, men det ligger nok noe bak sparkingen. Bra å bli kvitt spillere som du nevner som var helt helt katastrofale i tillegg til alder, lønn osv. osv. Men også noen ting jeg er litt skeptisk til, som at vi etter sigende fortsatt betaler 2/3 av Coles lønn. Hvis ryktene stemmer så betaler vi 800 000 i uka for at Cole skal spille i Lille, det er drøyt, da er det nesten som om man kan begynne å lure på om vi hadde vært bedre tjent med å ha han her isteden.

@Hyperio: Har fått med meg det også, synes det er synd. Hadde sans for Babel, og selv om han slet med å slå skikkelig igjennom hadde det vært spennende å se hvordan han hadde gjort det under Kenny. Særlig hvis Kenny ikke hadde noen innvendinger i mot å ha han med videre. Insua overgangen skjedde dog før Comolli kom inn i bildet.

Lenke til kommentar

Comolli klarte det kunstverke å selge unna Konchesky OG Poulsen i en og samme setting, da fortjener han litt slack.

Han fortjener helt klart credit for måten han klarte opprydningen i sommer på

Beklager hvis jeg ikke har fulgt 100% med på diskusjonen, men jeg vet at hvis jeg som liten først hadde ryddet rommet mitt, for å så dra ut alt fra hyllene og slenge det rundt.. Da hadde ikke banan fått lommepengene sine.

• Liker 5
Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg kanskje liker hockey litt bedre enn fotball. Ekte menn.

Ekte menn med beskyttelse over hele kroppen?

Hockey = kunstløp med kølle

En idrett hvor amatører har lov til å slåss, gjøre opp uenigheter ved å denge hverandre med knyttneven i trynet, man blør for lagkameratene sine, har kamp annenhver natt - action i 3x20 effektive minutter - drøying gir straff og klokka stopper når dommeren blåser, utøverne faktisk har muskler (jamfør modric for tottenham nå feks) og testo i kroppen.

Endret av retired2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

action i 3x20 effektive minutter - drøying gir straff og klokka stopper når dommeren blåser

Jeg håper du kødder når du bruker dette som argument for å framme hockey. Ei NHL-sending varer jo et år. Og ja, jeg har sett noen kamper.

Er du Limbeck? Poenget, som du glatt overså, var at det spilles hockey intensivt over tid (oppgitt tidsramme 3x20 + evt OT/SO, så ved stopp i spillet er det mao lite fysisik aktivitet, ergo er poenget ditt mht lengden på en NHL sendning irrelevant.) Og dette hyppig, opp til flere ganger i uka. Men hører du det klager over "ånei to kamper i uka" buhu 24/7? Dette var skrevet i kontekst med at hockey er en tøff sport, i det hensende burde selv du skjønt at jeg mente iht fysiske påkjennelser.

For et balleforum dette har blitt, lei av de samme gamle trøtte diskusjonene uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...