Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt tidspunkt egentlig. Men håper på full fest og at man får noe å feire!

Chelsea viste i går at de kan slå alt og alle, så det blir en vanskelig kamp. Hva synes folk om oppførselen til Drogba? Er det noe vits å ta det opp, eller kommer alle til å snakke om Suarez?

Lenke til kommentar

Drogba sin oppførsel av skammelig. Han falt alt for lett og var oppe igjen like raskt. Irriterende å sitte å se på, men det var typisk Drogba at han scoret så alt det negative fikk noe som gjorde det vanskelig å være sur på han. Han scoret faktisk vårt eneste goal så jeg er fornøyd med det, men jeg håper han gir seg med det overspillet sitt. Det ser bare latterlig ut.

Det er også fult lovlig å ta opp at Drogba er idiot som holder på sånn uten at folk skal komme å trekke streker med Suarez. En diskusjon om Drogba er om Drogba. (Hvis det var dette du mente?)

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Likte kommentaren til Henning Berg ang. Drogba: "Før i tiden ville han fått juling av Vinnie Jones"

Jeg skjønner ikke hvordan fotballspillere kan finne på å gjøre slike ting. De vet at millioner av mennesker ser på kampene deres, de vet at de vil bli kritisert, latterliggjort, få fansen mot seg og sannsynligvis miste troverdighet hos dommerne på sikt. (Suarez har flere ganger -ikke- fått frispark når han skulle hatt det, og jeg velger å tro det er fordi dommerne ikke tror på ham lenger.. Ulv ulv, og alt det der)

De vanærer sporten, de vanærer klubben de spiller for og de vanærer seg selv. Jeg tror det er kun én ting som kan stoppe drittoppførselen, og det er nøye gjennomgang av kampene og gi f.eks. fem kampers karantene hvis en spiller avsløres for filming.

Jeg skjønner ikke at FIFA og de kontinentale og nasjonale forbundene lar filmingen gå så langt uten at det blir noen som helst konsekvenser.

Lenke til kommentar

Det har jo skjedd en holdningsendring hos publikum og media den siste tiden, selv en Engelskmann som Young er blitt offentlig uthengt. Det er bedring å spore. Så tror nok ting vil endre seg. Bare synd at fotballens beste lag for tiden også er full av disse idiotene, ikke akkurat forbildene den yngre garde bør ha.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Helt enig.

Likte også Bergs kommentar. Før i tiden var fotball en tøff sport, men det nå utvikler seg mer og mer mot noe jålete tull. Er tragisk å se veltrente, voksne menn kaste seg i bakken og nesten gråte hver gang en motspiller kommer borti dem.

Jeg hadde digga Suarez, hadde det ikke vært for denne filmingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...