Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi har vært utrolig ineffektive og generelt ræva angrepsmessig i år desverre. På den andre siden så har forsvaret stort sett vært bra.

 

Agger+Skrtel sammen må være sesongens lyspunkt. Skrtel er nesten utvilsomt årets spiller for oss, han har virkelig blomstret sammen med Agger. Deilig at sistnevnte har vært mindre skadet enn han har pleid, håper bare det fortsetter til neste sesong.

 

Nesten feil å si det mtp hvor viktig han har vært for oss i en årrekke, men jeg liker at Carragher endelig begynner å bli nedprioritert. Både mtp Agger+Skrtel partnerskapet, men også fordi Coates virker svært lovende.

 

(Random interessant offtopic artikkel om Mascherano: http://www.guardian.co.uk/football/2012/apr/14/javier-mascherano-pep-guardiola-barcelona )

Endret av OKMarius
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sterke ord fra Aldo i dagens Echo:

 

Aldo: Kenny Dalglish won’t need a team talk ahead of that game. He just needs to remind his players of those Chelsea fans’ behaviour, and that should do the trick. Nothing would give me greater pleasure than to put those idiots in their place. How satisfying would it be to send the ignorant fools home crying into their beer. We could deny them a place in the top four, and beat them in the cup final. Maybe that would teach those who place their ignorant football rivalries above respecting the loss of human lives.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det finnes ræffhøl blant Liverpoolfansen også.

 

Tanken på å vinne et trofe foran snuten på Torres som forlot oss for å vinne noe, burde være nok til å gjøre det bra!

 

For all del. Alle supportergrupper har sin andel twats, men noen er verre enn andre. Har aldri opplevd Chelseafansen som spesielt ille, egentlig. Jeg skjønner godt at Aldo og andre tilknyttet byen Liverpool blir forbanna når folk oppfører seg sånn. 96 personer mistet livet på kamp, det er ganske enkelt ikke noe man kødder med.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg er i hodet til Torres, men når Torres forlot dere for å vinne noe så var nok ikke liga cupen eller FA cupen han tenkte på.

 

Neppe, men ironisk nok er FA-cupen det eneste han har sjans til å vinne i år, og det kan se ut til at det kan ta noen år før Chelsea er tilbake i tittelkampen i PL igjen også.

Lenke til kommentar

Skal ha ropt "murders" eller noe til Tottenham.

 

Mtp at det var under stillheten for Hillsborough-ofrene (og han italieneren som døde på banen), så tror jeg de aller fleste klarer å dra koblingen til at det er LFC-fansen de roper til. Man Utd-fansen har også en historie med "We've won it 3 times without killing anyone".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...