Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Deilig med ny finaleplass, selv om det blir hardt uansett hvilket lag som går seirende ut av semifinalen i morgen.

Dalglish om Suarez-saken:

"I know what I would have done differently. I will address that. I'm not shy in saying if I have made done something wrong."
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ikke å snakke om:

[youtube film av Rafa rant]

Vi plukka mer poeng gjennomsnittelig etter "Rafa's rant" enn før den. Husker med gode minner United-fansen synge "Rafa's cracking up" på Old trafford før vi gruste dere 4-1. ;)

Til Hyrlen under: Skjønner ikke poenget ditt? Vi plukka mer poeng etter ranten, enn vi hadde gjort før den, samme sesong (bedre ratio) - som viser at den ikke hadde noen innvirkning på resultatene, som Hoff insinuerte.

Endret av OKMarius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Plukket et lag som kjempet om ligatoppen mer poeng i ligaavslutningen enn før! Har et lignende fenomen noensinne skjedde på denne siden av 2000-tallet?

@Okmarius. Dere tapte ligagullet gjorde dere ikke? At et lag i toppen tar mer poeng i snitt i ligainnspurten enn ellers er helt normalt. Så økningen kunne vel kanskje vært høyere for alt vi vet om ikke bråket rundt ranten hadde kommet.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
At Hillsborough on that fateful day

96 loyal fans passed away

Now looking down with smiles so proud

You sing with us as we sing aloud.

I wasn't alive at the time,

I never saw our 18 league titles shine,

I wasn't in Sheffield on that day,

When 96 reds passed away

96 fellow fans, gone forever

For JUSTICE millions will endeavour

It must have been a tragic sight

For Children and men alike.

The clock had struck on 3.06

Crowds poured onto a panic-stricken pitch

Lighting up faces filled with pain

As death descended on Leppings Lane

Justice needs to be brought

Just think of the families left distraught

They’ve lost their dads, brothers and mums

And even left some parents without their loved ones

Fans worked together

To get help for the dead

All you could see

Was a blanket of red

Police. Stewards. Staff.

Did nothing to help

Even if those dying

Gave out a loud yelp

They watched and they waited for the event to unfold

The stand full with more fans than it should hold.

Instead of fans starting to fight

Blues and reds start to unite

Hillsborough tragedy, who is to blame?

96 fans lost – A tragic shame

Kelvin McKenzie to be put to SHAME

How was Liverpool fans to blame?

96 reds who went to a game

96 reds, your justice WE WILL CLAIM

As days become weeks, become months, become years,

We stand on the Kop and remember in tears,

We remember the loves ones that never came home,

We’ll carry your memory on, ‘You’ll Never Walk Alone!’

Justice for the 96!

By Liam Reynolds

-Liam-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
- Ja, jeg kommer til å forsette i Liverpool, det er helt klart. Jeg har fire år igjen av kontrakten, jeg er veldig glad og fornøyd med å være her, og jeg håper de gode tingene fortsetter,

sier Suárez ifølge The Telegraph.

Ser ut som han blir, så lenge han holder formen(og holdningen) han har vist de siste kampene så blir dette bra.

Lenke til kommentar

Plukket et lag som kjempet om ligatoppen mer poeng i ligaavslutningen enn før! Har et lignende fenomen noensinne skjedde på denne siden av 2000-tallet?

Ergo er mindgames irrelevante, det er bare avisene og dumme supportere som lar seg fyre opp.

Elendig argumentasjon. Pressen påvirker spillere og managere som alle andre mennesker. Kevin Keegan og Newcastle er jo et bevis på at mindgames faktisk fungerer om jeg skal bruke din elendige logikk.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Latterlig glad for at vi møter Chelsea i finalen og ikke Tottenham. Vi har tradisjonelt et greit tak på Chelsea, mens Tottenham "alltid" vinner. De er riktignok i elendig form for tiden, men likevel. En kompis minna meg på at jeg før sesongen hadde sikla over å få Torres som æresvakt dersom vi vant ligagullet 2 runder før slutt. Jeg tar til takke med å se ham grinende på gresset mens Stevie G hever FA-cup-trofeet.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Latterlig glad for at vi møter Chelsea i finalen og ikke Tottenham. Vi har tradisjonelt et greit tak på Chelsea, mens Tottenham "alltid" vinner. De er riktignok i elendig form for tiden, men likevel. En kompis minna meg på at jeg før sesongen hadde sikla over å få Torres som æresvakt dersom vi vant ligagullet 2 runder før slutt. Jeg tar til takke med å se ham grinende på gresset mens Stevie G hever FA-cup-trofeet.

Årets jinx..

Lenke til kommentar

Newcastle og Keegan rakna lenge før den kjente pressekonferansen hans. Presset ved å være i tittelracet i seg selv var utslagsgivende.

Kan være enig i at pressen påvirker, men det blir for naivt å tro på mind games.

Å tro på det? Dette er ikke snakk om troll og vetter. Mindgames eksisterer, managere spiller det daglig med sine spillere og igjennom pressen. Hvor utslagsgivende effekten av mindgames faktisk er på banen er noe helt annet. Og den kan umulig bevises eller avvises på enkelt vis.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Selvfølgelig eksisterer mind games i den forstand. Poenget er at mind games sånn media og noen fans fremstiller det - som et fenomen at noen kommentarer fra en manager kan få en annen manager til å rakne helt, er for meg hvertfall like sannsynlig som at troll og vetter eksisterer. Så sånn sett kan det sammenlignes. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...