Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sist vi møtte everton i Fa-cupen ble det forøvrig 1-0 tap. Etter ekstraomganger om jeg ikke husket feil. Revansje må til på lørdag.

Lenke til kommentar

Jaha? Skal Kenny, når han får spørsmål om Comollis avgang, si at avgjørelsen var basert på de elendige spillerkjøpene Comolli har hentet inn i løpet av de tre siste overgangsvinduene når neste kamp til og med er semifinalen i FA-Cupen mot Everton, og klubben har sagt at det er av familiære årsaker at Comolli går av? Hvilken signaleffekt gir det? Hmm...

Eierene legger jo ikke lokk på saken og sier rett ut at Comolli ikke var rett mann.

Daglish kunne bare takket for sammerbeidet osv osv osv, uten å indirekte hentyde at eierene ikke har tatt riktig beslutning.

men det er ingenting innen fotballen som overrasker deg

....

Nå skal det sies at jeg ikke har sett pressekonferansen osv, men jeg synes det virker uklokt.

Lenke til kommentar

Tror Kenny prøver å beskytte spillere osv. med uttalelsene. Som jeg skrev tidligere ville å si noe annet bli å antyde at han råder over spillere han ikke ville ha / er misfornøyd med.

Han kunne selvfølgelig latt være å kommentere hele saken, men vil tro han vurderte det dit hen at det er bedre å "beskytte" spillerene før en viktig semifinale, fremfor å enten si noe som kan bli tolket stikk motsatt, eller ikke kommentere i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Bah, fåkke sett kampen i dag, må bare gjøre mobilupdates. Satser uansett på avansement. Det jeg håper er at Maxi starter. Maxi og Suarez har glimtvis vist bra samspill. De er såkalte intelligente spillere sammen med i stor grad Bellamy og en kar som per nå er i Frankrike og heter (oh yes) Joe Cole. Kan også nevne Aquilani bare for å ha det gjort. Slike spillere virker ikke til å bli prioritert i stor nok grad hos oss. De litt mer kreative har blitt bortprioritert for de mer hardtarbeidende og kanskje fysisk bedre spillerne. Det vi vet er at vi ikke har gjort det bra i år og at noe må endres. Bare ved å bruke Maxi forrige kamp så vi antydning til bedring.

Ligaen vet vi er over, men her har vi sjansen til å redde deler av sesongen. Vi vet at Kenny sannsynligvis vil trene oss neste sesong og. Så vi må såklart håpe på det beste slik at alle kan dra med seg positivitet inn til sommeren og omsider neste sesong. Det jeg uansett mer enn noe håper på er at spillet i dag og de resterende kampene fungerer, og på en annen måte enn det Kenny har lagt opp til slik at han om mulig innser det og prioriterer noe annet framover.

Uansett, i dag isolert er det jo fuckings Everton, og semi, og de vil man jo slå uansett så det blir pri 1. Lykke til gutta!

Lenke til kommentar
Vil du redde sesongen? Eller er det bedre med totalvrak og bli kvitt kenny?

Sessongen er kjørt. Vi kan vinne FA cupen, greit nok, men det var aldri det store målet. Den har heller ikke den statusen den en gang hadde. Alt handlet om å nå 4 plassen.

Det eneste viktige nå er å få skuta på rett kjøl, ikke nødvendigvis å bli kvitt Kenny, dog må noen stå til ansvar om ikke ting bedrer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...