Leaf Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 En ting kan vi være sikre på, og det er at Hendo får starte. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ser ut som Liverpool har bestemt seg for å anke det røde kortet til Doni, sikkert på bakgrunn av han er i en slik posisjon at Hoilett MÅ falle over ham i den retningen og farten han holder. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Bør stille med likt lag som i forrige kamp, minus ungutten bak, bør få litt fred og ro så han ikke pisser i buksa. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Om Flanagan starter, da er det noe alvorlig feil som ikke er rett. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 da er det noe alvorlig feil som ikke er rett. OK. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Comolli sparket, ryktes det på Twitter. Edit: Offisielt fra klubben Comolli: "I am grateful to have been given the opportunity to work at Liverpool and am happy to move on from the Club and back to France for family reasons. I wish the Club all the best for the future." Endret 12. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Det er offisielt. http://www.liverpool...id=32647&zone=1 Edit: Er det han som har hatt det avgjørende ordet om Carroll, Downing, Adam, hendo alikevel da? Endret 12. april 2012 av magb Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ganske overrasket over at Comolli er ferdig. Men tor samtidig det kan være et ok sted å begynne å gjøre forandringer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Uvisst. Merkelig utsagn om familiære årsaker. Fritt frem for konspirasjonsteorier! Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Teori 1: Daglish får nå styre 100% selv og eierne har tro på han, arbeidsro! Teori 2: De er i kontakt med ny manager som ikke vil arbeide med Comolli. Teori 3: Comolli er hovedpersonen bak innkjøp av Carroll, Hendo, Adam, Downing osv Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Teori 4: Det er faktisk familiære årsaker som gjør at Comolli vil flytte tilbake til Frankrike. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Med tanke på situsjonen til Liverpool så tviler jeg egentlig litt på at familiære årsaker tilfeldigvis inntreffer akkuratt nå. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Familiære årsaker og "enighet" er det offisielle. Men uttalelsene fra Henry og Werner vitner om noe litt annet også: - Vi takker Damien for den innsatsen han har lagt ned på Liverpools vegne, og ønsker ham lykke til i fremtiden, sier Liverpool-eier John Henry i en kort kommentar til Liverpoolfc.tv.- Klubben må bevege seg fremover, og nå står vi foran en stor kamp på lørdag. Det er viktig at alle nå støtter opp om manageren, står bak Kenny og laget, og fokuserer på en sterk avslutning på sesongen, uttaler Liverpool-formann Tom Werner. Jeg er ganske overrasket over at det skjer nå, men tror det kan være en bra ting. Mulig Comolli har hatt mer innflytelse på spillerkjøpene som er gjort enn vi har trodd, og nå må betale prisen. Hvertfall en teori som ikke er helt usannsynlig. Det er en relativt stor avgjørelse å ta, og det er bra at det gjøres endringer de ting ikke har fungert. Har egentlig hatt ganske stor sans for Comolli, men det er godt mulig han og Kenny ikke er perfect match. Blir også spennende å se om vi går etter å ansette en ny fotball/sportsdirektør, eller om Kenny nå blir mer enerådende hva angår transfers. Liker uansett signaleffekten FSG og Liverpool som klubb sender ut med avgjørelsen. Nemlig at alle samles bak Kenny, det tror jeg er en rett og viktig besluttning, og forhåpentligvis vil det på både kort og lang sikt gagne klubben som helhet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Telegraph sier han har blitt sparket grunnet spillerkjøpene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg er forøvrig grunnleggende uenig i filosofien om å ha to likestilte personer på toppen av spillerhierarkiet (manager og sportsdirektør altså). Det blir alltid krøll. Ta f.eks Houiller/Evans. Det funka jo ikke i det hele tatt. Og med den rollen jeg har oppfattet at Comolli har hatt, har jeg egentlig vært skeptisk fra dag 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Godt å bli kvitt ham. Spillerkjøpene har vært katastrofale. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Trist at Liverpool kvitter seg med han. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ikke overraskende i det hele tatt spør du meg, han har levd på Wengers navn (og hans involvering i å bringe Henry til Arsenal) siden han jobbet under ham for tohundreogørten år siden. Jeg har fortsatt til gode å lese noe positivt om hva den mannen har tilført klubbene han har jobbet for, hadde vært interessant om noen kunne finne noe håndfast om ham? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Godt å bli kvitt ham. Spillerkjøpene har vært katastrofale. http://www.thisisanfield.com/2012/04/dalglish-signings-have-been-my-choice/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lurer på hvorfor Comolli ble ansatt, gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå