Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg mer forundret over at tilsynelatende oppegående forumbrukere forsøker å tillegge andre meninger de ikke har. Man kan være fullt klar over at firmaet Viasat er til for å tjene penger til sine eiere og ... vent på det ... samtidig (!) synes de er et drittfrima som oser uprofesjonalitet i alle rekker. Capisci?

Hvor i innlegget mitt tilla jeg deg (eller noen andre) noen mening? Jeg svarer på det andre brukere skriver:

Er ingen av kampene som vises tydeligvis. Chelsea - Tottenham går også på Viasat Fotball. Litt idiotisk er da at "How I Met Your Mother" og F1 prioriteres.

Ja, vis heller folket reprise av en amerikansk sitcom (som det går et snes av på dusinet) og en motorsport som på langt nær følges av like mange nordmenn som det er som følger Liverpool og Everton.

Jeg synes ikke at tilbudet fra Viasat er spesielt bra. Hovedsaklig er det mangelen på flere HD-kanaler som irriterer meg. Viaplay-tilbudet er dårlig, ingen tvil om det. Det jeg ikke forstår er når noen tilsynelatende oppegående brukere uttrykker overraskelse over at Viasat viser fotball på betalingskanalene fremfor Viasat 4. De er først og fremst ute etter å tjene penger(!). Det er selvsagt flere ganger de kunne vist fotball på Viasat 4 istedet for repriser av amerikanske sitcoms, men de har vurdert det slik at det er mer penger å hente ved å vise det på Viasat fotball/motor/sport. Hersketeknikkene kan du legge fra deg neste gang du svarer meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jørgen, jeg har hverken angrepet deg eller noen andre med eller uten hersketeknikker og jeg har heller ikke vært overrasket over at Viasat velger å gjøre det som de gjør. Jeg sa at jeg ikke digget Viasat og jeg sa at de først og fremst tjener penger til sine eiere som antakeligvis blir glade. Så ble det på en merkelig måte vridd på og jeg lot det ligge men alikevel fortsetter det å gnages om.

Lenke til kommentar

Jeg har også sett filmen. Men har Moneyball (boken) liggende. Jeg vet ikke helt når jeg skal få lest den, men jeg kjenner så vidt til de grunnleggende prinsippene bak. Usikker på hvor lett det er å ta Moneyball-systemet fra baseball til fotball, men statistikk blir viktigere og viktigere når managere handler spillere. Hvor mye dere har latt dere inspirere av det i Liverpool er vanskelig å si. Kjøpene deres tyder vel på at man ikke har brukt pengene optimalt.

@Solaar: Greit nok. Jeg legger gjerne ballen død.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Ok, jeg fant nettopp ut at jeg er en utrolig dumskalle.

Jeg er i London på lørdag. Jeg har visst det siden i høst. Jeg har desperat prøvd å komme meg på en PL-kamp, men alle kampene ble flytta etc.

Nå kom jeg på at det er noe som skjer på Wembley på lørdag...

Helt fuckings utrolig at jeg ikke har klart å koble dette før..

Og så, årets langskudd: Det er ikke tilfeldigvis noen som vet av noen som vet av noen som vet av noen som vet av noen som sitter på en ekstra billett eller to til kampen?

Lenke til kommentar

-snip-

Regner med at du sikter litt til meg også når det gjelder dette med hersketeknikker osv. For min del er det bare bitterhet over at jeg må ut på pub for å se fotball når jeg har blitt godt vant med å se kamp i sofaen ;)

Hvem er egentlig 4. keeper i Liverpool for tiden? :p

Med Peter Gulacsi utlånt til Hull er det vel Tyrell Belford på juniorlaget. Har trent litt med seniorlaget denne uken, sikkert nettopp med tanke på skade/utvisninger i kveld. Og det var jo lurt, som vi så.

(Obvious answer avoided: Jose Enrique)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Ok, jeg fant nettopp ut at jeg er en utrolig dumskalle.

Jeg er i London på lørdag. Jeg har visst det siden i høst. Jeg har desperat prøvd å komme meg på en PL-kamp, men alle kampene ble flytta etc.

Nå kom jeg på at det er noe som skjer på Wembley på lørdag...

Helt fuckings utrolig at jeg ikke har klart å koble dette før..

Og så, årets langskudd: Det er ikke tilfeldigvis noen som vet av noen som vet av noen som vet av noen som vet av noen som sitter på en ekstra billett eller to til kampen?

Samme situasjon som deg, men jeg koblet semifinalen mens vi fortsatt var i 8.delsfinale. Jeg har dog ikke klart å skaffe biletter jeg heller, noen på finn som skal ha 3500kr pr stk, men det var uaktuelt.

Jeg endte opp med å kjøpe biletter til Tottenham - Chelsea via reisefeber.no til 1300kr stk, tror de fortsatt har noen igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jævlig synd på Doni som nå må sone 1 kamp, blir nok ikke en dyr julegave til Flanno fra han under treet for å si det sånn. Reina er så og si aldri ute med skade, så dette var sjansen til Doni, fikk 1 kamp og 35min på banen. Kjipt. Flere som fikk med seg at Reina var nede i garderoben for å trøste Doni rett etter hendelsen, top class han Reina altså.

Bra for Brad da.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...