sector Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Syns det var enkelte gode takter hos Shelvey i kampen igår. Hadde noen fine Gerrard-driv fremover, slik som ved andre målet til Liverpool. Hadde vært moro om det løsnet skikkelig for den gutten og etterhvert. Og så må det være litt av en uke for Jones, først fikk han en sønn (Nico), deretter blir han sendt på banen i en kamp han egentlig ikke skal spille, redder straffe, og er med og vinner kampen. I tillegg skal han til Wembley og møte Everton i semien i FA-cupen. Skjønner godt hvorfor han gliste godt under intervjuet med Sky etter kampen igår kveld. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Hvis Liverpools siste kjøp utelukkende er gjort på bakgrunn av pengeball-prinsippet (gøy med norsk) er vel det et bevis i seg selv på at prinsippet ikke fungerer godt i fotball... Endret 11. april 2012 av The Hoff 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Syns det var enkelte gode takter hos Shelvey i kampen igår. Hadde noen fine Gerrard-driv fremover, slik som ved andre målet til Liverpool. Hadde vært moro om det løsnet skikkelig for den gutten og etterhvert. Og så må det være litt av en uke for Jones, først fikk han en sønn (Nico), deretter blir han sendt på banen i en kamp han egentlig ikke skal spille, redder straffe, og er med og vinner kampen. I tillegg skal han til Wembley og møte Everton i semien i FA-cupen. Skjønner godt hvorfor han gliste godt under intervjuet med Sky etter kampen igår kveld. Han fikk ikke en sønn, han mistet en sønn grunnet kreft. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Syns det var enkelte gode takter hos Shelvey i kampen igår. Hadde noen fine Gerrard-driv fremover, slik som ved andre målet til Liverpool. Hadde vært moro om det løsnet skikkelig for den gutten og etterhvert. Og så må det være litt av en uke for Jones, først fikk han en sønn (Nico), deretter blir han sendt på banen i en kamp han egentlig ikke skal spille, redder straffe, og er med og vinner kampen. I tillegg skal han til Wembley og møte Everton i semien i FA-cupen. Skjønner godt hvorfor han gliste godt under intervjuet med Sky etter kampen igår kveld. Han fikk ikke en sønn, han mistet en sønn grunnet kreft. Han mistet en sønn i november, Luca, og fikk en ny sønn denne uken, Nico Luca. 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hm, søkte på Liverpool sin hjemmeside om dette før jeg svarte, men fant ikke noe om det, heller ikke i "samtalen" etter kampen hvor bare hans avdøde sønn var nevnt. Men, my bad Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 FA vil ikke tillate et nødlån av keeper til Liverpool for å løse keepersituasjonen, melder BBC. Regelen gjelder ved skader, ikke suspensjoner, og dermed blir det vel Tyrell Belford på benken på lørdag, med mindre vi kan avbryte Gulacsi-lånet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Kan putte Charlie i mål, selv med skade kan han ikke gjøre en verre jobb i mål en han gjør ute på banen når han er frisk Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 For 9 minutter siden gikk det en frysning gjennom meg (litt sånn "a cat walked over your grave"-følelse). Jeg ser nå hvorfor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Sky Sports News @SkySportsNews Breaking News - Liverpool will recall goalkeeper Peter Gulacsi from loan at Hull. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Da er jeg faktisk usikker på hvem som står av Jones og Gulacsi. Gulacsi var jo foretrukket andrekeeper foran Jones i fjor vår - men Jones har jo spilt fotball denne sesongen (om enn på reservelaget), mens Gulacsi har vært benket siden januar. Glad jeg ikke er manager for LFC akkurat nå Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Glad jeg ikke er manager for LFC akkurat nå Det er vi også.. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hadde vært morsomt å prøvd . Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Flere enn meg som synes Hendo gjorde en av sine bedre kamper da han spilte høyreback i går? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, jeg er helt enig. Dog synes jeg Shelvey overrasket enda mer. Skal innrømme at jeg ikke har hatt tid til å se alle kampene de siste ukene, men i går var han virkelig god! Mange gode offensive løp og han viser virkelig at han gidder. Dette er noe jeg har savnet veldig denne sesongen og jeg håper virkelig Dalglish bruker han mye resten av sesongen. Han har potensiale til å bli noe stort! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Shelvey har imponert meg også. Han burde få spille på lørdag også, spør du meg. Skal vi score, må Maxi spille. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lol @ cocky unitedfans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Er gullet tapt? Vært litt utafor dekning, så har ikkje for fulgt med den siste tiden..... Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Nei, sjansen for at ManU taper et ligagull etter å ha ledet med 8 poeng når det gjenstår 6 kamper har jeg ingen tro på. De velger å gjøre det spennende, men City har aldri vært her før, de vet ikke hva de skal gjøre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hadde vært morsomt å prøvd . Jeg tok Liverpool til 15 ligagull på rad fra 2010/11-sesongen frem til 2025/26-sesongen i FM, teller det? Men tilbake til lørdag. Satser vi på dette laget? Jones Johnson Skrtel Agger Enrique Shelvey Spearing Gerrard Downing Suarez Maxi Har stygge mistanker om at Henderson starter i stedet for Shelvey, og Carroll i stedet for Maxi, men ellers tror jeg at jeg er rimelig spot on. Benk noe sånt som Gulacsi, Coates, Carra, Shelvey/Hendo, Maxi/Carroll, Kuyt og Aurelio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå