Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Facupkampen mot Everton vises ikke på Viasat 4, men Viasat Fotball. Så da blir det streaming fra min side ivertfall. Kjipt og litt pussig at Viasat 4 viste Liverpool-Stokekampen, men ikke denne.

Lenke til kommentar

Viasat er en vits og har alltid vært det, jeg har lang erfaring med det firmaet både profesjonelt og privat og min mening er at de er en eneste stor gutteklubben grei. Alt virker tilfeldig og lite gjennomtenkt, bortsett fra det med å tjene penger da. Eierne er sikkert glade.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Viasat er en vits og har alltid vært det, jeg har lang erfaring med det firmaet både profesjonelt og privat og min mening er at de er en eneste stor gutteklubben grei. Alt virker tilfeldig og lite gjennomtenkt, bortsett fra det med å tjene penger da. Eierne er sikkert glade.

Veeel... De driver jo ikke akkurat kanalen for at du skal ha det moro. De driver den nettopp for å tjene penger.

Spørsmålet er vel om de kanskje kunne hatt en større inntjening hvis de hadde gjort ting annerledes. Hvis ikke så er det da ikke noe galt i å drive kanalene slik de gjør?

Lenke til kommentar

-snip-

Ja, vi er stort sett enige mtp spillermateriellet, ser jeg. Jeg er vel en av de få som synes smultringen til Rafa var en forbedring :p

Basically har jeg troa på denne første11'eren om 3-5 år, hvis spillere får utvikle seg som spådd:

Reina/ny keeper

Flanagan Kelly Coates Robinson

Henderson Lucas Shelvey

Suso Sterling

Carroll

Sett gjerne inn Suarez der det passer. (trioen foran)

Edit: Dette er da en ellever med 5 spillere fra eget akademi + 3 som er fra andre engelske akademi og 3 spillere med annen bakgrunn. Dette baserer seg på ingen transfers ut/inn (bortsett fra keeper - Gulacsi har jeg ikke helt trua på)og på hvilke spillere som er spådd størst fremtid av juniorene våre per i dag. Jeg har faktisk trua på at disse elleve kan være slagkraftige i PL. Ser gjerne denne oppstillingen i kveld (minus de som er skadd/suspendert naturligvis).

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Personlig er jeg mer forundret over at tilsynelatende oppegående forumbrukere forsøker å tillegge andre meninger de ikke har. Man kan være fullt klar over at firmaet Viasat er til for å tjene penger til sine eiere og ... vent på det ... samtidig (!) synes de er et drittfrima som oser uprofesjonalitet i alle rekker. Capisci?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ooooh... Tillegge andre meninger. Kult sagt.

Poenget mitt var at uttalelsen din var tåpelig. De er ikke ubrukelige. De gjør faktisk en kjempejobb. Viasat går utrolig bra til tross for et "rather begrenset" tilbud på fotballfronten. De melker kua noe så enormt, med stor suksess.

De driver ikke veldedighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...