Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spør deg hva du driver med, du tror at dere får gullet hvis vi vinner i dag. Jeg tror ikke det...

9315467[/snapback]

Nei du spurte ikke jeg drev med, du spurte om jeg var bitter. For at vi skal ha sjanse på gullet må Liverpool vinne i dag, derfor ble jeg ekstra glad over Torres-scoring. Slutt å drit deg ut.

Lenke til kommentar
Jeg spør deg hva du driver med, du tror at dere får gullet hvis vi vinner i dag. Jeg tror ikke det...

9315467[/snapback]

Nei du spurte ikke jeg drev med, du spurte om jeg var bitter. For at vi skal ha sjanse på gullet må Liverpool vinne i dag, derfor ble jeg ekstra glad over Torres-scoring. Slutt å drit deg ut.

9315482[/snapback]

Det er du som driter deg ut min gode mann. Du ser visst ikke hvor sterke Liverpool og Chelsea har vært hittil. Chelsea har ligget under i to kamper og kommet tilbake... Håper det ikke skjer oss...

Lenke til kommentar
Jeg spør deg hva du driver med, du tror at dere får gullet hvis vi vinner i dag. Jeg tror ikke det...

9315467[/snapback]

Nei du spurte ikke jeg drev med, du spurte om jeg var bitter. For at vi skal ha sjanse på gullet må Liverpool vinne i dag, derfor ble jeg ekstra glad over Torres-scoring. Slutt å drit deg ut.

9315482[/snapback]

 

Hvis dere skal ha mulighet til å ta gullet må dere vinne mot lag som Reading, Portsmouth og Manchester City :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...