Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når han hadde begge føttene utenfor 16-metern hadde han også ballen med henda, han slapp den litt seint, var det jeg skulle frem til. Etter min mening etter å ha sett reprise osv, synes JEG at han slapp ballen litt seint, som da fører til frisparket. Riktig avgjørelse.

6973809[/snapback]

Du må ha sett feil kamp. Både bein og armer var jo helt tydelig innenfor 16-meteren da han SLAPP ballen. Akkurat det er finnes det jo INGEN tvil om.

Og hvis 1.mål skal prege et toplag som Liverpool så skjønner jeg ikke hvorfor de er et topplag. Skikkelige topplag skal klare å holde presset uansett, bare se på Man U og Arsenal. Selv om de får 1.mål imot seg så holder de oppe samme trykket og klarer og utligne.

6973809[/snapback]

Så Liverpool har aldri snudd kamper, er det det du sier? Og Arsenal og ManU gjør bestandig det? Vær så snill, har du ikke noe vettug å si, så ikke si det. Takk.

Lenke til kommentar
Og hvis 1.mål skal prege et toplag som Liverpool så skjønner jeg ikke hvorfor de er et topplag. Skikkelige topplag skal klare å holde presset uansett, bare se på Man U og Arsenal. Selv om de får 1.mål imot seg så holder de oppe samme trykket og klarer og utligne.

6973809[/snapback]

Så Liverpool har aldri snudd kamper, er det det du sier? Og Arsenal og ManU gjør bestandig det? Vær så snill, har du ikke noe vettug å si, så ikke si det. Takk.

6974587[/snapback]

Nei er ikke det jeg sier, prøv å bruk litt logikk og les litt nøye før du kommer med beskyldninger. for å svare på det, så betyr det at, et lag som liverpool bør ikke bli prega av 1 mål, som overhode ikke var avgjørende for kampen, de hadde mange sjangser til å avgjøre kampen selv, men de klarer det ikke. Ikke kvalitet nok av et toplag!

Jeg har bedt å la det ligge, og da betyr det, la det det ligge.

Fear enough... hehe.

You'll never win Premier League :D

6974543[/snapback]

Fear enough? Frykt nok? Ordet du leter ettter er: Fair.

6974956[/snapback]

hehe, ja så det nå, det var en tabbe, takker :D

Lenke til kommentar
Ja jeg mener at Liverpool har den beste troppen enn på mange år jeg. Var kanskje litt rask å si at det blir vanskelig å ta gull i år, for når Chelsea tok bare ett poeng er det ikke såå ille alikevel..

6974625[/snapback]

3 bortetap på rad, ikke ille?

Nei Liverpool er ikke jevn nok, å mangler etter min mening en skikkelig makker til Gerrard som kan ta over når han har en litt av dag.

Lenke til kommentar

Alonso er vel kanskje verdens beste pasningslegger, så å sette ham ut av laget permanent er uaktuelt. Han er en meget god duellvinner og fungerer godt som defensiv midtbanespiller, men har fortsatt noe å lære. Som sagt burde det være helt uaktuelt å finne en erstatter til en spiller som Alonso, og den oppgaven er vel i tillegg relativt umulig. Vi har også Sissoko som er en enda bedre duellvinner og som til tider kjemper motstanderne i senk. Så nei, en defensiv midtbanespiller er noe av det siste vi trenger. Da trengs det heller høyreback, høyreving, rask midtstopper og kanskje en spiss til.

Lenke til kommentar
Alonso er vel kanskje verdens beste pasningslegger, så å sette ham ut av laget permanent er uaktuelt. Han er en meget god duellvinner og fungerer godt som defensiv midtbanespiller, men har fortsatt noe å lære. Som sagt burde det være helt uaktuelt å finne en erstatter til en spiller som Alonso, og den oppgaven er vel i tillegg relativt umulig. Vi har også Sissoko som er en enda bedre duellvinner og som til tider kjemper motstanderne i senk. Så nei, en defensiv midtbanespiller er noe av det siste vi trenger. Da trengs det heller høyreback, høyreving, rask midtstopper og kanskje en spiss til.

6976136[/snapback]

Der er jeg totalt uenig, Alonso er middelmådig. Han kunne passet inn i Arsenal, men i Liverpool gjør han mer skade enn nytte. Å jeg kan ikke huske og ha sett en kamp mot et storlag der Liverpool har hatt stålkontroll på midtbanen. Sissoko er forøvrig mye mer den typen Liverpool trenger på banen enn Alonso.

En spiss til!? Dere har Bellamy og Kuyt ++, burde være evig nok.

Lenke til kommentar
Der er jeg totalt uenig, Alonso er middelmådig. Han kunne passet inn i Arsenal, men i Liverpool gjør han mer skade enn nytte. Å jeg kan ikke huske og ha sett en kamp mot et storlag der Liverpool har hatt stålkontroll på midtbanen. Sissoko er forøvrig mye mer den typen Liverpool trenger på banen enn Alonso. 

6976209[/snapback]

Det får være din mening, jeg for min del stiller nesten meg selv spørsmål om du har sett flere enn 3-4 Liverpool-kamper de siste årene ... For min del er det iallfall uaktuelt å sette ut Alonso over en lengre periode, og heldigvis er Rafa enig i det. Alonso er i en egen klasse, og er kanskje Benitez' beste kjøp noensinne. Verdien hans er vel nærmere fordoblet nå. Jeg er enig i at han ikke er verdens beste duellspiller, men med hans kvalitet som pasningslegger og hans defensive jobbing, er det få - om noen - som per i dag kunne erstattet ham uten å koste £30+. At han i tillegg bidrar mye offensivt med god skuddfot og den geniale pasningsfoten, er et stort pluss.

6976209[/snapback]

Sier ikke at vi nødvendigvis trenger en spiss til, men at en ny spiss kommer foran en defensiv midtbanespiller.

Lenke til kommentar

har sett de fleste som ikke har kræsjet med United eller Chelsea sine kamper. Jeg sier ikke at han er dårlig, men mener han blir for lik Gerrard. Jeg ville heller brukt Gerrard på midten med en sterk duelspiller som makker. Det er for sjeldent at lfc vinner ballen tilbake på midtbanen, og ballinnhavet til det andre laget øker dermed med det. Alonso er vel mer det United trenger enn liverpool trenger for øyeblikket.

At en sentralmidtbanespiller kanskje ikke er det første lfc bør handle er jeg enig i, de burde handle en høyreving så de faktisk får bredde i spillet. Å bruke Gerrard der han kommer til sin rett, å bruke han på høyre er nesten like ille som da Heskey i sin tid ble henvist dit.

Lenke til kommentar

6976136[/snapback]

6976209[/snapback]

Slike som deg gjør meg bare sur. Sier bare litt om hvor lite fotballklok du er, når du tør å påstå at Alonso er middelmådig.. Han er regner som et av de ALLER største talentene i Spania på lang tid, og han spiller fast på landslaget.. Middelmådig? NEI!

Lenke til kommentar
Slike som deg gjør meg bare sur. Sier bare litt om hvor lite fotballklok du er, når du tør å påstå at Alonso er middelmådig.. Han er regner som et av de ALLER største talentene i Spania på lang tid, og han spiller fast på landslaget.. Middelmådig? NEI!

6979699[/snapback]

Gleder meg.

Regnet av hvem? deg? Mannen er 25 om jeg ikke tar mye feil, da er det på tide og regne han som mer enn et talent. Men du må lese litt mellom linjene, det jeg mener er at Alonso nok ikke er typen Lfc trenger ved siden av Gerrard. De er for lik, og han mangler duellspillet til og kunne hevde seg som sentralt midtbaneanker i premier league. Men for all del ikke noe dårlig spiller, men midtbanen blir ikke riktig balansert med han og Gerrard. (Gerrard er sentral, uansett hva Benitez tuller med)

Forøvrig må du tåle at jeg mener noe negativt om ditt fantastiske lfc.

Lenke til kommentar

Jeg er iallfall uenig, og synes både Alonso/Gerrard og Sissoko/Gerrard fungerer svært bra sammen. Alonso er mer defensivt orientert enn Gerrard (selv om han tar noen fantastiske løp tilbake innimellom) og har en god arbeidsvillighet og ikke minst pasningsfoten. Gerrard er veldig offensiv og har en fantastisk skuddfot. Sammen utfyller de hverandre veldig bra, men ja, jeg er delvis enig i at Alonso ikke er verdens beste duellvinner, selv om han slett ikke er dårlig på det punktet heller. Luksusproblemet er dog at vi har tre sentrale midtbanespillere man nesten ikke kan sette ut, og det fører til at Gerrard ofte brukes på høyre. Jeg liker det ikke helt, men ...

Vi har Pennant på høyre som holder god nok klasse (kunne dog trengt en høyreving til siden vi bare har én), og jeg foretrekker definitivt ham på høyrevingen og Gerrard sentralt, så får man heller løse Alonso/Sissoko-problemet på et annet vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...