Emils. Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Med tanke på hvor mye spilletid Tello allerede har fått i Barcelona synes jeg det er rart hvis han valger å gå på lån, egentlig til hvilken som helst klubb. Med mindre Pep og Barcelona ikke ser på han som en spiller det skal satses på. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Mjo, det er jo et poeng. Han/Barca må i så fall få et løfte om at Tello skal spille fast. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Spørsmålet blir jo da om de klarer å garantere han det. De har ganske mange offensive spillere å velge imellom. Er han den typen spiller som kan passe inn i PL? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Rask ving som kan trekke innover er jo prima for oss. Kuyt/Maxi som jo vil være hovedutfordrerne hans er ikke i nærheten av å holde det nivået han holder allerede nå. Hvis vi kjører Tello/Downing som førstevalg med Bellamy og Sterling som utfordrere, ser jeg på det som langt bedre enn det vi har per i dag. Jeg tror han kan passe, og jeg tror han vil trives. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Tello ønskes absolutt velkommen fra meg og. Burde vel ikke ha noen problemer med å spille seg inn fast i utgangspunktet, med unntak av at han er spansk... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Reina fikser den biffen. Endret 30. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Sex Raptor = troll. End of discussion. Andre meninger = troll. Ikke at jeg er helt enig selv, men forstår hva han mener. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Og vips var Everton over oss på tabelen, det aksepteres ikke. Ligaen pdd er ikke så spennende for Liverpool lengre, men bør komme over Everton. Minstekrav. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Kipt at lillebror er over oss, men har ikke så veldig mye imot at det er de. En av ligaens beste trenere, habil stall og helt utrolig hva de greiere gjøre med sine (manglende) økonomiske muskler. Vi tar det igjen i FA cupen! :0) 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Noen som fikser kamptråd. Hvis ikke kan jeg gjøre det typ enkel, veldig enkel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 "Dalglish gir seg som Liverpool-trener" 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Hvis målet ditt er å komme med dagens minst troverdige aprilspøker lykkes du. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Det var nettopp målet! Gjelder å bruke et par sek på spøkene vettu! ;D Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Skal være rimelig retarded hvis man ikke sjekker en URL før man trykker på den. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Ligasesongen så langt har vært en fadese. Etter nyttår har vi tatt 8 poeng av 36 mulige, dårligst av alle bortsett fra Wolves. Vi har spilt oss helt ut av kampen om 4. plassen og CL-kvalikk, og nå har Everton passert oss på tabellen. I dag hadde vi på mange måter sjansen til å rette litt på ting, hadde vi slått Newcastle hadde vi fortsatt hatt en mulighet til å havne topp 6, og ende sesongen sånn delvis respektabelt (tatt i betraktning forholdene den siste tiden). Den sjansen røk med tapet i dag, og nå blir det kjemping om toppen 7. plass resten av ligasesongen. Det er flere av lagene rundt oss som er i flyten, og hvis vi ikke skjerper oss i ligainnspurten så risikerer vi faktisk å havne på nedre halvdel. Sesongen har på mange måter vært veldig skuffende, vi kom aldri skikkelig i gang, men jeg mener i hvertfall at mye av spillet vi viste før jul var relativt bra, vi styrte de fleste kamper, og det største problemet var at vi slet med å score, dette førte til mange poengtap vi burde ha ungått. Personlig satt jeg lenge med en følelse av at det på ett eller annet tidspunkt kom til å løsne. Det har ikke skjedd, og i perioden etter jul har prestasjonene også variert kraftig. Så langt denne sesongen har vi tapt like mange kamper som vi har vunnet (11), og vi scorer mindre enn lag som Blackburn og Norwich. Vi er lysår bak topp 5-6 når det gjelder mål scoret, og vi scorer bare litt over halvparten så mange mål som Manchester-lagene. Tall som er svartere enn natta. Utviklingen vi har hatt gjennom sesongen er også meget bekymringsverdig, som jeg har påpekt så synes jeg hvertfall at første del av sesongen var preget at vi stort sett styrte kampene våre, og før jul var det bare bortekampen mot Spurs vi virkelig fortjente å tape. Etter jul har det vært flere kamper der vi ikke har fortjent å få med oss noe, og avsluttningene og sjanseomsetningen har i beste fall vært like ille som før, da blir det vanskelig med gode resultater. Tapet da QPR snudde kampen mot slutten for snaue to uker siden var vanskelig å skjønne noe av. Hjemme mot Wigan forventet jeg at vi skulle gi et skikkelig svar, men vi gikk på et nytt tap mot en dumpekandidat. Det er lenge siden jeg har vært like pessimistisk før en kamp som dagens, men etter noen smser med Guttorm i går kveld, fyrte jeg opp 08/09 sesong-dvden i dag tidlig. Fikk tilbake litt av godfølsen, og ble minnet på hvor høyt jeg elsker denne klubben. Etterhvert gled pessimismen gradvis over til tenning, og før kampstart var jeg ganske giret, jeg forventet en reaksjon. Vi åpnet kampen greit, jeg synes vi var det beste laget i første omgang, men etter at vi fikk målet mot oss så vi aldri ut som vi skulle verken vinne eller score, ei heller forventet jeg det, og det så ut som mange av spillerene var av samme oppfattning. Selvtilitten virker å være rekordlav og det er helt jævelig å se på, etterhvert som klokka tikket mot 90 ble det bare værre og værre. Og jeg tok faktisk meg selv i å bli litt glad hendelsen med Reina intraff, det er i hvertfall en spiller på laget som ikke finner seg i å ta hva som helst. Dum handling og fører nå også sannsynligvis til at han mister FA-Cup semien, men noe i meg likte at det i hvertfall er en som "står opp". Ligacupseieren var et høydepunkt, vårt første trofè på 6 år, og vår første finale på 5 smakte meget godt. Kampen var ikke noe å hoppe i taket for, men veien til finalen var bra. Jeg håpet at det skulle bli et vendepunkt, en boost før innspurten, og en katalysator for en siste kamp om 4 plassen. Det har det på ingen måte blitt, og vi har tapt 5 av 7 kamper vi har spilt etter at vi var på Wembley. Jeg var ganske positiv før sesongen startet, jeg forventet kamp om CL for neste sesong, og god innsats i cupene. Kampen om CL er vi definitivt ute av, og det er veldig skuffende at vi ikke engang er med i kampen når innspurten for alvor starter. Her (og i ligaen generelt) har vi feilet grovt. Ligacupen vant vi, og vi skal til Wembley igjen for å spille semifinale i FA-Cupen. En seier mot Everton, og seier i finalen vil på mange måter redde en del av sesongen, og to cuptriumfer ville ha vært veldig bra, men på samme tid vil den skuffende ligainnsatsen alltid definere mye av sesongen vår. Semien mot Everton kommer til å bli en storkamp, og en skjebnekamp på mange måter. Med seier der vil vi sikre oss plass i sesongens andre finale, og vi har sjanse til å gjøre det mot rivalen. Vi får oppleve Wembley for andre gang denne sesongen, og vi skal møte naborivalen. Det bør bli en stor anledning, og en kamp man ser voldsomt frem til som supporter, man vil håpe at også dette kan fungere som en slags katalysator, men jeg kan ikke ungå å bli bekymret for hvordan laget kommer til å reagere når vi er totalt ribbet for selvtillit som nå, og jeg sitter med en stygg følelse at vi kan få oss en real nedtur, jeg kan bare ikke se hvordan det laget vi så de siste minuttene mot QPR, mot Wigan og i dag etter baklengsmålet skal heve seg til en slik annledning, og det smerter. Mye er sagt om Kenny og kjøpene han har gjort, også fra undertegnede. Jeg orker ikke gå igjennom i detalj igjen, men bottom line er at for få av de har prestert på nivået man kan forvente ut fra pris/forutsetninger. Jeg støtter fortsatt Kenny, og jeg ser gjerne at han fortsetter. Samtidig har jeg et ønske om at vi på samme tid neste år er i en helt annen situasjon, hva ligaen angår, og har et prosjekt og en filosofi som er klarere, og som jeg har tro på. Slik jeg i stor grad følte med Rafa. Det vil alltid være en del taktikk, laguttak etc, man ikke er enig, men hvis man kan kjenne igjen en filosofi eller spillestil man har tro på, er alt mye lettere. Det føler jeg vi er et stykke unna nå. Kenny kommer ikke til å få sparken, og jeg har full tillit til at han går selv om han føler han ikke kan ta klubben fremover, han gjorde det sist og han vil gjøre det igjen hvis han føler det er det rette. Det er veldig tungt å være Liverpool-supporter nå, men også viktigere enn på lenge å støtte opp under klubben. Jeg vil for alltid elske Liverpool Football Club, og selv om det er ekstremt kjipt om dagen er vi forhåpentligvis tilbake det vi hører hjemme om ikke lenge. Beklager rot og evt. skrivefeil, men orker ikke lese over alt igjen. YNWA 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Kenny kommer IKKE til å anke Reina-kortet. Det er jo rent vanvidd! Uavhengig om han fortjente det røde eller ikke, så må vi jo anke. Liverpool trenger Reina i Fa-cupsemifinalen. For en håpløs avgjørelse av manager'n. - Jeg tror Pepe handlet som han gjorde fordi han var skuffet og frustrert, men han fortjente det røde kortet, sier Dalglish What?! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Han er tydeligvis ingen anker. Ok, han anket ikke Suarez saken, det kan forstås, kan ogås forstås om han hadde anket. Men her? Hvorfor i alle dager vil han ikke anke?? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Trist at han ikke anker kortet, men håpløst at han sier at Reina fortjente kortet. Det var flaut å se på Perch. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Bra innlegg, Termo. Men nå er det på tide å gjøre endringer for å rette skuta igjen. Og da må vi starte med Kenny, som helt åpenbart må ut. Laget har helt siden Kenny tok over(med unntak av de første ukene) vært helt stillestående, det ser ut som ingen helt vet hvordan de skal spille, og ingen er sikre på hverandre. Jeg lurer på hva som trenes på på treningene, for det er i hvert fall ikke angripsspill. Hva gjør AvB for tiden? Kanskje han har lyst på en mega-utfordring i Liverpool... Alt som skjedde i dag var bare latterlig, men likefult forventet, og akkurat det er bekymringsverdig som faen. Reina innkludert, har ikke vært seg selv på månedsvis, og topper det hele med å ikke beholde roen. Fikk gåsehud mot slutten av kampen når LFC-chanten runget høyt som faen over hele Newcastle, da ble jeg stolt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå