Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som fan av United håper jeg på det første alternativet.

 

Hadde jeg vært fan av Liverpool hadde jeg håpet på en lovende og sulten manager. Paul Lambert (to strake opprykk med Norwich før årets knallsesong i PL) eller Brendan Rogers (Swansea). Begge disse kunne sikkert gjort en god jobb. De er heller ikke totalt urealistiske signeringer for en middelhavsfarer, slik en supermanager som Jürgen Klopp er.

Lenke til kommentar

Selv om Liverpool sliter for tiden tror jeg ikke de vil ha problemer med å hente inn den manageren de vil, det er vel kanskje snakk om 5-10 som vil være utenfor deres rekkevidde men da tror jeg heller at det vil være pga den sportslige utfordringen enn noe annet. Og da vil man vel neppe ha de heller.

Lenke til kommentar

Kjapp liten headcount blant dere gutta:

 

Til neste sesong, vil dere:

a) beholde Kenny

b) få tilbake Rafa

c) en annen manager (og navngi gjerne hvem dere vil ha).

 

Jeg blir overrasket om Kenny fortsetter eller får lov til det.

Rafa ville gjort en bra jobb, men blir også fornøyd med en annen manager. Det er en god del gode managere som er uten jobb for tiden.

Lenke til kommentar

Pepe fortjener det røde kortet, men FA burde gi damen han skallet ned noen kamper også.

Snakk om å kutte av mandommen sin på TV.

Håper han får høre det på samtlige arenaer ut året

 

Enig angående damen, Pepe derimot er ikke en gang borti fyren. Skal overreaksjon være rødt kort? Når han ikke en gang er borti?

 

Når det kommer til hva Kenny sier, så er jo fyren ikke riktig navla. Han forsvarer fjotten Suarez, men ikke Reina.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

For å svare på a), b), c)-saken.

 

Kenny må gå. Rett og slett. Så a) er uaktuell.

 

Jeg har alltid vært en fan av Rafa og hadde blitt passe fornøyd om han skulle returnere. Spørsmålet er bare hvem som er alternativene til Rafa. The Hoff nevner navn på trenere som har gjort det overraskende godt med dårlige lag. En slik trener er jeg ikke interessert i. Det må være en trener som har erfaring fra å trene storlag og pdd ser jeg intet bedre alternativ enn Rafa (som er realistisk).

Endret av kloffsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Taper Liverpool semifinalen mot Everton er det case closed for Kenny. Tviler på at eierene er fornøyd med det Liverpool og spesielt Kenny har prestert denne sesongen. Samtlige av sponsorene var slettes ikke fornøyd med Suarez-saken og håndteringen av saken i ettertid, og med så elendig spill Liverpool har fremstått i 2012 ser jeg ikke at navnet og legenden i seg selv er nok for å redde Kenny, OM Liverpool IKKE vinner Fa-cupen altså.

 

Vinner vi den, får han nok bli. Men når Kenny velger å ikke anke Reina-kortet, så graver han muligens sin egen grav. Uannsett om det var riktig eller ei, så må man prøve. Om det er et snev av sjanse for at vi for medhold så må vi i det minste prøve. Får vi ikke medhold og Reina evt må sone en kamp til, so what??

 

Kenny gjør ikke nok for å snu flisa, syns han virker planløs til tider og det er ikke godt nok.

Lenke til kommentar

Guttorm: reina er borti.

 

Se bilde Trom kamptråden.

 

Soleklart rødt kort.

 

Dessuten spiller det ingen rolle Ib han er borti. Nok å slå etter spillere f. Eks, trenger ikke treffe for å få rødt.

 

Det bildet er jo fra helt feil vinkel, jeg har sett video flere ganger nå, det ser slett ikke ut som han er borti. Da er det i såfall kusehår. Desuten stopper Reina helt opp og krummer først hodet etterpå. Han er tross alt en spansk okse, jeg har sett ørten spillere låse horn på denne måten, uten røde kort innvolvert.

Det er ikke sånn at han raser direkte opp i ansiktet på ham.

Soleklart rødt er helt feil. Reina bør ha gult for situasjonen.

Lenke til kommentar

Bildet er fra "feil vinkel" faktisk.

 

795618-120403-s-pepe-reina-james-perch.jpg

 

 

Er dette riktig vinkel da?

 

4C9BB770827C9A776FF565A437A82.jpg

 

 

 

 

The Hoff nevner navn på trenere som har gjort det overraskende godt med dårlige lag. En slik trener er jeg ikke interessert i. Det må være en trener som har erfaring fra å trene storlag og pdd ser jeg intet bedre alternativ enn Rafa (som er realistisk).

 

Tør jeg spørre hvorfor en evt. ny Liverpool-manager må ha erfaring fra å trene storlag?

 

Men når Kenny velger å ikke anke Reina-kortet, så graver han muligens sin egen grav. Uannsett om det var riktig eller ei, så må man prøve. Om det er et snev av sjanse for at vi for medhold så må vi i det minste prøve. Får vi ikke medhold og Reina evt må sone en kamp til, so what??.

 

Man kan ikke drive å anke alle mulige kort bare fordi det er en teoretisk sjanse for å få medhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Guttorm: reina er borti.

 

Se bilde Trom kamptråden.

 

Soleklart rødt kort.

 

Dessuten spiller det ingen rolle Ib han er borti. Nok å slå etter spillere f. Eks, trenger ikke treffe for å få rødt.

 

Det bildet er jo fra helt feil vinkel, jeg har sett video flere ganger nå, det ser slett ikke ut som han er borti. Da er det i såfall kusehår. Desuten stopper Reina helt opp og krummer først hodet etterpå. Han er tross alt en spansk okse, jeg har sett ørten spillere låse horn på denne måten, uten røde kort innvolvert.

Det er ikke sånn at han raser direkte opp i ansiktet på ham.

Soleklart rødt er helt feil. Reina bør ha gult for situasjonen.

 

Ikke glem at dommeren står i en vinkel som gjør at han ser bakhodet til Reina, mens linjedommeren delvis blir blokkert av Demba Ba. Dermed ser de Reina som farer opp i trynet på Perch, som så kaster seg bakover og holder seg til fjeset. Fra de vinklene kan det ikke være snakk om annet enn rødt kort. Som Jotun skriver - det holder med forsøket på skalling, og når Perch overspiller i tillegg blir ikke resultatet et annet.

 

Tilbake til trenerspørsmålet:

 

Både Ranieri og AVB er jo uten jobb. Kunne de blitt lokket til Anfield? (AVB tar vel muligens jobben som Ranieri mistet)

Lenke til kommentar

At en trener MÅ ha erfaring fra et storlag blir for meg et litt rart argument, jeg ser poenget i kravet, men hvis man senker disse sære kravene litt så kan det jo hende Liverpool finner akkurat det de trenger, trenere som har troa og som tør å gjøre noe.

 

Brendan Rodgers har jo blitt nevnt flere ganger i løpet av denne sesongen som en "suksess-trener" for Swansea, rett opp fra Championship, og midt på tabellen i Premier League med flott ballbesittende spill, det eneste som gjør at Swansea ikke ligger enda høyere opp, er rett og slett fordi de mangler spillere med den ekstra kvaliteten.

Det er ikke mange lag i år som har kommet til WHL og faktisk hatt ballen store deler av kampen, når de har spilt den samme type fotballen.

 

David Moyes er trener for rivalen, og er vel dermed uaktuell, selv om han er en fantastisk fyr som får mye ut av de ressursene han har.

 

To trenere som kan gjøre underverker om de får sjansen, det på tross av at de spiller på såkalte "storlag" (skal dog sies at Everton pdd faktisk ligger høyere enn Liverpool på tabellen :p )

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...