Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tross alt en skadd spiller vi snakker om, en av våre til og med. Det bor heller ikke noe vondt i den gutten, liker mye ved han, men han er ikke bra nok så det var en "lei" nyhet.

Ellers må jeg si at jeg har en ekkelt likegyldig holdning til klubben for tida. Oppsamlet frustrasjon fra hele sesongen som i det siste bare har kulminert i elendighet.

Lenke til kommentar

Vel, forsåvidt. Jeg satt på gjerdet når det gjaldt Adam i fjor sommer, ville egentlig helst beholde Meireles, men ville nå allikevel gi ham en sjanse. Denne vårsesongen har det imidlertid vært som å være en mann mindre på banen når han har spilt, og jeg har gått over til å putte ham i "Langt fra god nok"-skuffen. Spesielt det faktum at han ikke er spesielt ung lenger gjør at jeg ikke har samme følelsen som jeg har angående f.eks Carroll og Henderson (som jeg vil fortsette å ha tiltro til de neste to-tre sesongene).

Derfor "jubler" jeg når jeg får en nyhet om at jeg slipper å se ham resten av denne fiaskosesongen. Forhåpentligvis betyr det enten at Henderson får prøve seg mer sentralt, der han passer bedre, eller enda bedre, at Shelvey får noen sjanser. Vi får se.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke stort å glede seg over for tiden, hva? Ingen spillere i form, taper i hytt og pine, og våre største stjerner har åpenbart en down-periode. Kuyt er langt over the top, Reina har ikke hatt en god kamp på månedsvis, Carra er ferdig og Gerrard sliter med kun midtpåtreet spillere rundt seg.. Og ingenting blir bedre med Suarez i spissen som bare suger all gleden du har av fotball ut av deg og pisser på det.

Ja forresten, hva tenker dere rundt Suarez? Selg, og gjennopprett litt av stoltheten klubben har - Eller beholde en som, mildt sagt, er en av våre beste spillere? Jeg er ikke så godtroende til Suarez egentlig, som nevnt tidligere så bare suger han all gleden jeg har til fotball ut av meg, det er rett og slett deprimerende å se han spille, etter alt som har skjedd rundt han og alt annet dritt i det siste så blir jeg nesten litt likegyldig til alt som skjer. I hvert fall flau.

Kong Kenny, god nok? Resultatene sier i hvert fall noe helt annet, så langt. En seier i FA-cupen hadde gjort sesongen veldig mye bedre, men i ligaen har det vært begrederlig. Har dere sett den ligatabellen siden januar? Hvor vi ligger på 17.plass med 8 poeng, eller noe sånt. Og med tanke på hvor mye penger han har brukt så burde det vært mye bedre. Mange av kjøpene har ikke innfridd i det hele tatt (Adam,Henderson og Downing). Og den der English-only mentaliteten han driver er jeg drittlei av. Spearing er en katastrofe uansett hvor langt hjertet hans er utenpå drakten, null kvalitet. Som en dårligere versjon av Lucas(på sitt værste). Pasningene går kun bakover og duellspillet er dårlig.

Kenny kan kanskje få neste sesong også, fordi det tar tid for en ny manager å sette sitt preg på et lag, og fordi det er nettopp Dalglish. Men det virker som vi spiller helt uten en plan i angrip, spillerene står enten og venter eller så springer de seg fast i nærmeste motspiller, noen tråkker på ballen og faller fordi de ikke evner bedre(Kuyt, Carroll)...

Faen så mye bedre det hadde vært om vi kunne lokket Jones og Young hit. Jones inn på midten for Spearing og Young inn på en kant for Kuyt/Downing. Men la oss for en gang skyld stikke fingeren i jorda og innse et par ting. Liverpool er ikke så attraktive for store navn lengre. De beste spillerene vil til lag som ikke bare har ambisjoner, men som også har kvalitetene til å nå målet, og pdd er Liverpool milesvis bak. Alt av rusk i stallen må bort, og talentene må begynne å fases inn. Hvorfor i helvete spiller Carragher når vi har Coates?(føh faen for et deilig mål forresten).

Faen, skulle skrive noe mer men har helt glemt av det. Anyway, runder av med noe snop.

http://www.youtube.com/watch?v=J2P7hMT_j-0&feature=youtu.be&hd=1

Vår egen lille, svarte, deilige Messi. Mmmmmmmmmmmmmmmm

• Liker 5
Lenke til kommentar

Og nå er vel snart vår beste preseason-spiller klar for Milan også? Nei, det var godt vi fikk kjøpt Henderson og Adam, samt kvittet oss med Meireles og Aquilani.

Er samme med meg som med andre som skriver her. Jeg er totalt likegyldig til resten av sesongen. Vet vi kommer til å bli pisset på av et Newcastle-lag i storform. Misunner de gode kjøpene de har gjort.

Lenke til kommentar

Njaei, Newcastle er jo over oss på tabellen, og det er jo tydeligvis KUN det som motiverer spillerne for tiden.

Smågal: Akkurat hvorfor Carra fikk sjansen mot Wigan, mener jeg faktisk at jeg leste svaret på. Siden vi måtte bruke Flanagan på back, ville Kenny heller gå for erfaring i midtforsvaret for å gi Flanagan mer arbeidsro. Ser poenget, men Carra er så way over the top at det begynner å bli nok fuckups derfra for min del, legende eller ikke legende.

Lenke til kommentar

Er samme med meg som med andre som skriver her. Jeg er totalt likegyldig til resten av sesongen. Vet vi kommer til å bli pisset på av et Newcastle-lag i storform. Misunner de gode kjøpene de har gjort.

Newcastle-lag i storform? Nei, ikke akkurat. Kampen mot West Brom var jævlig bra, men uten den har ikke Newcastle vært gode i det siste. Langt, langt i fra. Og med Colo ute kan hvilket som helst lag i PL rævkjøre Newcastle uten problemer, og det er ikke tull engang.

Carroll putter ett flaksemål, Suarez to, Ben Arfa ett og Cisse ett. 2-3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...