Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er du virkelig overrasket? Et lag med ingenting å spille for vs. lag som desperat kjemper for å unngå nedrykk.

You do the math. Ganske opplagt at en da får slike resultater.

 

Ser Shelvey og Sterling fikk prøve seg litt. Når vi først ikke har noe å spille for og tydeligvis gir faen i serien, så syns jeg at de kunne fått prøvd seg lit mer enn 5 minutter.

Er Teixeria skadet? Hvis han ikke er skadet så burde han få prøve seg litt også.

 

Og at Dalglish snakker om at spillerene virket slitne. Ja kanskje ikke så veldig rart når han så og si aldri lar noen av f.eks ungguttene få spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og at Dalglish snakker om at spillerene virket slitne. Ja kanskje ikke så veldig rart når han så og si aldri lar noen av f.eks ungguttene få spille.

 

Ærlig talt vi har en større stall enn på lenge og vi har spilt ganske få kamper siden vi ikke er med i noen av de europeiske cupene. Det blir bare en patetisk unnskyldning fra Kenny. Her handler det mer om at spillerne ikke vet hva de skal gjøre offensivt, og at vi lar en aldrende Carragher ødelegge forsvaret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bare Carragher sin feil defensivt. Skrtel feilet både i dag og mot QPR. Enrique var også helt fryktelig, og har vært svært variabel siden i noen måneder nå. Det som overrasker meg mest er hvor seig midtbanen vår var. Spearing og Henderson ble hakkemat og Gerrard så oppgitt ut. Kuyt/Downing var katastrofe og Suarez/Carroll tror jeg aldri kommer til å klikke sammen. I alle fall ikke i positiv forstand.

 

Og Flanagan da. Hodeløse kylling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for det er jo ikke tilfeldig. Carroll er på championship nivå, om jeg er snill. Eneste han kan er å skape furore på dødballer og pumping i sluttminuttene. Det kostelige er jo at han blir flisa i hodedueller mot dverger som Rafael og Evra feks. Carroll er som å møte opp på grillpary med ei lunken flaske cider og winerpølser utgått på dato.

Lenke til kommentar

Haha, akkurat der, AKKURAT DER, har vi verdens mest ubrukelige statistikk. Som om han gjør noe som helst forskjell. I alle mine år har jeg til gode å se en spiller som har vanskligere for det enn Carroll. Han spilte i dag, dog ikke fra start, men hva faen har det å si. Han tryner mer regelmessig enn ei døddrukken sjøge på vei hjem fra landlov med gutta. Komikveld hver eneste gang han er uttpå. Målene mot City i fjor var gode, men tiltross den lave alderen ser jeg absolutt null potensiale. Han har uvanlig fysikk, men klarer ikke se hvordan det skal gagne han noe mer enn å bli noe mer enn en middelmådig Kenwyne Jones-type.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Statistikk gir oss et veldig lite nyansert bilde, og i hvert fall Brian Durand sin statistikk. Veldig skuffet over Andy Carroll, men jeg mener man først må finne ut hvilken rolle han har fått tildelt (noe som har vært diskutert til det kjedsommelige) og så uttale seg om hvordan han har prestert. Men ja, jeg er enig i at Carroll ikke har spilt godt nok.

Lenke til kommentar

Som de nevner så er Caroll ung og burde virket mer lovende enn han gjør. Jeg kan ikke se hvordan Caroll skal bli en toppspiller i PL. Når han ikke klarer å blomstre nå, hvordan skal han da noen gang prestere det? Det er jo ikke slik at han har prestert så fryktelig bra tidligere som ihvertfall hadde vært en trygghet å lene seg tilbake på og dermed vist at Caroll sitter med det.

Lenke til kommentar

Ikke bare Carragher sin feil defensivt. Skrtel feilet både i dag og mot QPR. Enrique var også helt fryktelig, og har vært svært variabel siden i noen måneder nå. Det som overrasker meg mest er hvor seig midtbanen vår var. Spearing og Henderson ble hakkemat og Gerrard så oppgitt ut. Kuyt/Downing var katastrofe og Suarez/Carroll tror jeg aldri kommer til å klikke sammen. I alle fall ikke i positiv forstand.

 

Og Flanagan da. Hodeløse kylling.

 

Skrtel prøvde desperat å rydde opp etter at Carragher lot verdensstjernene fra wigan løpe rundt ham som om han ikke var der. Hadde Carragher gjort jobben ville aldri skrtel laget den straffen. Se også på hvordan carragher bare står og ser på når caldwell går forbi ham før mål nr 2.

 

Skrtel har kanskje vært vår beste spiller i år, men du kan se hvor usikker han er når han spiller med carragher.

 

Synes det er merkelig hvordan Kenny gir enkelte spiller utallige sjanser, mens andre som Coates, maxi og shelvey knapt får komme på banen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...