Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 vises kampen på nettet? 9314928[/snapback] Jepp. http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Litt farlig å være for høy på pæra nå før kampen vår er i gang. Men for øyeblikket er vi foran Manu på tabellen med to kamper mindre! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hahaha! Hvis vi vinner nå vil vi være 4 poeng foran United, med en kamp mindre spilt! Fantastisk. Vi vil uansett være foran United, uansett hvordan resultaten blir. Det varmer! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 vises kampen på nettet? 9314928[/snapback] Jeg regner med det. Skal se om jeg finner en link. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dagens lag: --------------------------- Reina -------------------- --- Finnan --- Carragher --- Agger --- Arbeloa --- --- Pennant --- Gerrard --- Alonso --- Riise --- ---------------- Torres ---- Kuyt ------------------ Nesten perfekt, dog jeg skulle ønske Riise var på backen og Babel på kanten. Men skal si meg fornøyd. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dagens lag: --------------------------- Reina -------------------- --- Finnan --- Carragher --- Agger --- Arbeloa --- --- Pennant --- Gerrard --- Alonso --- Riise --- ---------------- Torres ---- Kuyt ------------------ Nesten perfekt, dog jeg skulle ønske Riise var på backen og Babel på kanten. Men skal si meg fornøyd. 9314946[/snapback] Ingen Babel Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hadde håpet på Babel, men er jo bra nok det der. Funka jo mot Villa så. Edit: Essien starter ikke. Bra! Endret 19. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Sjekk PM danielzu Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dagens lag: --------------------------- Reina -------------------- --- Finnan --- Carragher --- Agger --- Arbeloa --- --- Pennant --- Gerrard --- Alonso --- Riise --- ---------------- Torres ---- Kuyt ------------------ Nesten perfekt, dog jeg skulle ønske Riise var på backen og Babel på kanten. Men skal si meg fornøyd. 9314946[/snapback] Dette er et 100% perfekt lag! Jeg tror ikke babel er klar for å møte Chelsea på hjemmebane enda.. Men merk mine ord 72. min kommer han inn!! Det er bankers Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ingen Babel, men bare en Riise? En defensiv ving ala Zenden? Jeg vil ha Babel, og håper han kommer inn etterhvert. Benayon, ikke en gang på benken? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Syns Riise er best på backen. Han var usedvanlig tam mot Villa, fikk ikke så mye til fremover. De offensive løpene når han spiller back er farligere enn hva han pleier å produsere som ving. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ja, synes Riise var altfor defensiv mot Villa, men nå er det et helt annet lag vi møter, så kan kanskje være bra at vi har litt mer defensiv styrke i midtbanen i tillegg til Alonso? Skulle gjerne sett Masche også utpå der, han hadde nok eid i denne kampen. Edit: Essien spiller visst alikevel. Chelsea stiller et ganske sterkt lag. Endret 19. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Riise var ikke så god mot Villa nei, men synes han har gjort det bra fra denne posisjonen tidligere. Det er i fra denne posisjonen han har scoret de aller fleste målene sine. PS! Hva var det jeg sa om Essien litt tidligere? Det ble sagt at han ikke ville rekke denne kampen. Som jeg trodde var det bare BS! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ingen Babel, men bare en Riise? En defensiv ving ala Zenden? Jeg vil ha Babel, og håper han kommer inn etterhvert. Benayon, ikke en gang på benken? 9314985[/snapback] Er også skeptisk til Riise som ving. En C. Ronaldo med en brukket fot kunne sikkert gjort en bedre jobb en hva Riise pleier å gjøre. Litt slemt sagt, men men. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Herregud nå er jeg spent! Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Siden en moderator linket til til myp2p, regner jeg med det er greit å diskutere streams!? Hvilken kanal er den beste i dag? Helst engelsk tale, men det er visst dårlig med engelske alternativer i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 jeg må laste ned et progmram først.. i hate steinkjer (er der nå, sovnet av,rekker ikke å komme meg til byen) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ser ut som dette kan bli en veldig underholdene kamp med to offensive lag. Liker det eg har sett så langt. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Malouda - Finnan 0 - 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvilken kanal går kampen på? Canal+ Sport? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå