Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt at han er noe værre enn andre, men det kan jo være at jeg har på meg litt tykke LFC-briller.

 

Uansett, han er en sykt god spiller som jeg håper kommer til å terrorisere mang en forsvarsfirer i Liverpooldrakten i mange år fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva sier folket, ønsker dere at han blir, eller at han drar til PSG?

Som jeg skrev i en annen tråd, selg han gjerne hvis vi får et bra bud og vi har en omtrent like god erstatter i sikte. Vi må dessverre være realistiske og se at vi vanskelig kan signe spillere på hans nivå slik vi gjør det i ligaen. Egentlig er det alene nok til at vi bør beholde han. Så får vi leve med alt vaset.

 

Suarez er verre enn Ronaldo noengang har vært.

Ta nå heller den langt verre Nani som eksempel. Ronaldo var sjelden mer enn bare litt for selvgod og klysete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke jeg som tok fram Ronaldo som et eksempel først og fremst, så vet ikke hvorfor du quoter meg der. Synes også Nani er/var verre, men har til gode å se en spiller mer uspiselig enn Suarez. Eneste argumentet jeg ser for å beholde han er at han er god, og det ikke er sikkert vi kan få noen på det nivået med det første. På en annen side kan vi jo håpe at det - på magisk vis - handles smartere fra nå av, og at vi kan være like lure som Newcastle var nå sist vindu. Var ikke all verden de brukte på spillere, og de har gjort det over all forventning.

 

Hvis du liker Suarez godt, så kan du bare droppe å lese det i spoiler.

 

 

Målet til Suarez mot Stoke var herlig. Men så ødelegger han inntrykket jeg får når Carroll legger inn, han demper ballen ned rett foran goalen, men er i ubalanse og kløner til slik at han ser mer ut som han spiller volleyball enn fotball, ballen blir klarert og han roper på hands fra Stoke spilleren når han selv kommer med tidenes mest åpenbare hands. Og når assistentdommeren viser til utspark i stedenfor en corner (feil avgjørelse, men likevel) noe han først måtte kjefte intenst for, deretter var det morsomt i 44 sekunder. Kvalmt. Var skeptisk til han når jeg hørte at han beit en annen spiller når han spilte i Ajax, men måtte jo la tvilen komme han til gode. Hvor feil kan man ta.  

 

Endret av Jefe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var artig på stadion i helgen, rart å endelig komme der etter over tretti år som supporter :)

Var mye mindre en jeg trodde, vi var fire, to satt sammen, og hadde helt forskjellige innganger og seterrader, men vi satt omtrent "oppå" hverandre :p

Satt omtrent midt bak mål på The KOP så fikk i alle fall med meg Suarez sitt mål :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Suarez ødelegger for alle. Han ødelegger for lag han spiller mot med å kaste seg og syte med engang noen knipser med fingeren. Dere sa Drogba var ille, Suarez er i en egen klasse, ingen over og ingen ved siden av. Suarez er en god spiller er det ingen tvil om, men det han lager rundt klubben og rundt fotballen er en skam. Man blir flau av å se på Suarez. Greit nok at han har en opptur, men med engang han får en nedtur igjen så er det samme gamle regla. Så lenge Suarez er i klubben vil ikke Liverpool få opparbeidet seg et rykte, Suarez og Dalglish sammen gjør det ikke bedre.

Send han vekk.

 

Heh morsomt at en chelsea supporter kan si noe slikt med tanke på de spillerne dere har i troppen.

 

Men hva du vil, men at du sammenligner Suarez med noen av spillerne til Chelsea sier mye om hvor lite du følger med på Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Alle har vel sin egen oppfatning. At noen sammenligner Suárez med spillerne til Chelsea sier ingenting om hvor mye vedkommende følger med på Liverpool FC. Slike kommentarer kan - nok en gang - folk holde seg for god til.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Eccleston har jeg ingen tro på. Har generelt vært helt elendig de gangene han har fått sjansen tidligere. Bør sendes til helvete ut av klubben snarest.

 

Jeg er fortsatt lynforbanna for i går. Jeg, som supporter, er svært interessert i å høre hvilken bortforklaring ledelsen kommer med denne gangen. En slik kollaps skal ikke være mulig, og ikke mot et lag som ligger under streken. Det er helt forjævlig at laget skal klare å motivere seg og spille bra i storkamper (altså mot de 6 lagene over oss på tabellen + Everton), mens det ser ut som Tønsberg/Ulf mot Barcelona så fort vi møter lag som er i fare for å rykke ned. Noe må være radikalt feil med mentaliteten til spillerne, og det er ikke noe som har oppstått nå - dette har vi slitt med siden Rafa og før det også. Jeg håpet at Kenny skulle klare å få snudd det, men det går ikke.

 

Dermed mener jeg følgende: I kamper mot antatt svakere motstand MÅ vi bruke unggutter som Shelvey, Suso, Sterling og så videre - de er sultne på å vise seg frem og imponere og er ikke etablerte A-lags-divaer som ser det som en fornærmelse å spille mot alt annet enn Manchester United, Chelsea, Arsenal, Real Madrid og så videre. Dessuten MÅ det INTENSIV skuddtrening til. Banespillet er bra, avslutningene er så hinsides ræv at jeg får fnatt. Spillermaterialet er på papiret godt nok til topp 4-plassering, men prestasjonene som leveres er faen ikke gode nok.

 

Og litt på enkeltmann: Jeg håper faenmeg Charlie Adam er skadd ut sesongen og at vi selger ham til sommeren, slik at jeg slipper å se ham i Liverpool-rødt noen gang igjen. Han var førsteomgangs desidert dårligste, og jeg ble faktisk GLAD over at han ble skadet slik at vi kunne sette på noen andre. Hadde foretrukket Shelvey foran Henderson, men Kenny har kjørt seg fast i at man kan spille hele sesongen med 13 spillere slik man gjorde det på 70/80-tallet, så da ble det ikke slik.

 

Jeg sier ikke "Kenny out" og skylder på ham. Jeg mener SAMTLIGE involvert i seniorstallen må ta seg selv KRAFTIG i nakken og tenke over hva de faktisk driver med.

 

Laget kan, det er ikke tvil om det.

 

(helt til sist en remse med nordtrønderske kraftsalver)

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 4
Lenke til kommentar

King Kenny Dalglish utklasser Hodgson med syv poeng på tabellen med sitt Liverpool - etter å ha brukt 1mrd på spillerkjøp, men med færre scorede mål enn Oggys WBA. Kudos for målforskjellen dog, WBA leker på -3, Liverpool på 6.

 

For en frelser denne kongen. Cirkus 30p bak det verste United laget på år. Det er en hel sesong i poeng for bunnlaga det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...