AKIversen Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) finner faen ikke media knappen Endret 17. mars 2012 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Du trenger ikke å lete etter noe mediaknapp, bare legg in linken og det skjer automatisk. Everton\Sunderland i semifinalen da, burde være overkommelig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Liverpool - Chelsea i finalen da. Blir skøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 King Kenny har til gode å tape mot Chelsea, så det blir jævlig skøy ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 King Kenny har til gode å tape mot Chelsea, så det blir jævlig skøy ja. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Dobbelt skøy. Tjohoi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Suarez ønsker å fortsette i Liverpool. Han vil forlenge med klubben. I would like to stay. Despite everything that happened, I'm happy here, on and off the pitch... and at the club they're happy with me and want me to stay," Suarez said in an interview with the Montevideo daily El Pais. Synes han har kommet seg i det siste, litt bedre målteft samt villig til å dele på ballen. Assisten til Gerrads sistemål mot Everton var klasse. Hva sier folket, ønsker dere at han blir, eller at han drar til PSG? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg ønsker selvfølgelig at våres El Pistolero blir i klubben. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Det er synd at han oppfører seg slik han gjør på banen. Som fotballspiller er han fengslende. En personlig favoritt. Et nydelig balansepunkt, flotte vendinger og en evne til å gjøre det uventede. Ligaens frekkeste spiller. Kongen av tuneller. Irritasjonsmomentet ligger i den stadige sytingen til dommeren og overspillingen. Rent sportslig tror jeg at det er viktig for dere å beholde Suarez. Dere har enda ikke sett det beste av han, og jeg regner han allerede som en nøkkelspiller for dere. Hvem skal erstatte han? Liverpool er - med all respekt å melde - lite attraktiv for de store navnene. Dere får ikke Cavani eller lignende. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Er det negativt å syte til dommeren? Hvis dommeren mener en spiller syter for mye, så får han fortjent gult kort. Jeg mener det er mye verre å syte til andre spillere, og fremprovosere reaksjoner. *hint*. Overspilling er ikke noe bra, men Suarez har skjerpet seg i det siste. Jeg stiller også spørsmålstegn til de som allerede har uttalt at de ønsker Suarez solgt. Hvorfor skal vi selge han? Som du sier Jørgen, meget viktig for Liverpool å beholde han. Når vi først har kjøpt en god spiller så skal vi ikke selge han med engang. Det er meget gledelig at han ønsker å forlenge kontrakten sin også. Får bare håpe han ikke gjør som Torres og uttaler hvor mye han ønsker å være med på det som skjer i Liverpool for så å stikke med halen mellom beina. Endret 19. mars 2012 av Phil Hellmuth Jr. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg ønsker ikke Suarez solgt, men om vi får igjen det vi ga for ham, gråter jeg ikke om han drar. Det utenomsportslige er akkurat litt for mye til at jeg vil ha ham for enhver pris. Kommer ikke over at dette er latterlig morsomt heller: Endret 19. mars 2012 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Suarez ødelegger for alle. Han ødelegger for lag han spiller mot med å kaste seg og syte med engang noen knipser med fingeren. Dere sa Drogba var ille, Suarez er i en egen klasse, ingen over og ingen ved siden av. Suarez er en god spiller er det ingen tvil om, men det han lager rundt klubben og rundt fotballen er en skam. Man blir flau av å se på Suarez. Greit nok at han har en opptur, men med engang han får en nedtur igjen så er det samme gamle regla. Så lenge Suarez er i klubben vil ikke Liverpool få opparbeidet seg et rykte, Suarez og Dalglish sammen gjør det ikke bedre. Send han vekk. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Suarez er sjef. At han vil bli hos oss er fantastisk. Jeg driter i om alle hater han, vi trenger spillere på hans nivå. 5 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Suarez ønsker å fortsette i Liverpool. Han vil forlenge med klubben. I would like to stay. Despite everything that happened, I'm happy here, on and off the pitch... and at the club they're happy with me and want me to stay," Suarez said in an interview with the Montevideo daily El Pais. Synes han har kommet seg i det siste, litt bedre målteft samt villig til å dele på ballen. Assisten til Gerrads sistemål mot Everton var klasse. Hva sier folket, ønsker dere at han blir, eller at han drar til PSG? Vil definitivt ha ham med videre i klubben. Det er svært sjelden man får både i pose og sekk når det gjelder spillere.. Det er ytterst få som kan levere magi og samtidig være en typisk fighter som holder seg på bena og ikke sutrer. Før var det vi som kunne klage på C. Ronaldo i Utd som sutret, filmet og briljerte, nå er det andre lag som klager på Suarez. Jeg håper Suarez legger av seg alt "tullet" og fokuserer på å spille fotball, for gutten er så genuint happy og en gledesspreder som er konge å ha i klubben. Men så lenge han fortsetter å herje på banen og være gladgutt på og utenfor banen vil jeg beholde ham i klubben resten av karrieren hans, samme hvor mye han filmer og tøver utpå der. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Suarez ødelegger for alle. Han ødelegger for lag han spiller mot med å kaste seg og syte med engang noen knipser med fingeren. Dere sa Drogba var ille, Suarez er i en egen klasse, ingen over og ingen ved siden av. Suarez er en god spiller er det ingen tvil om, men det han lager rundt klubben og rundt fotballen er en skam. Man blir flau av å se på Suarez. Greit nok at han har en opptur, men med engang han får en nedtur igjen så er det samme gamle regla. Så lenge Suarez er i klubben vil ikke Liverpool få opparbeidet seg et rykte, Suarez og Dalglish sammen gjør det ikke bedre. Send han vekk. Heh morsomt at en chelsea supporter kan si noe slikt med tanke på de spillerne dere har i troppen. 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Synes egentlig det er greit at andre lags supportere klager jeg. Husker at jeg har klaget mye på andre lags storspillere når de har filmet. Et godt eksempel er C. Ronaldo. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Suarez er verre enn Ronaldo noengang har vært. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Jauda, men det gjør ikke Ronaldo til en helgen som ikke er irriterende å se på. Det gjør bare Suarez mer irriterende. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Og det er mer til han enn bare filming og det å falle lett. Det er rett og slett så kynisk at jeg tror ikke jeg har sett hans like i toppfotball 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå