The Redmen Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Irriterende at Sterling vil vekk. Har forstått det slik at det ikke bare er rykter. Håper KK gir han mulighet til å være med i kamp troppen i nærmeste fremtid i det minste... Er det rart da? Vi skryter av å ha ufattelige lovende spillere på reservelaget. Men de får jo faen meg aldri sjansen til å vise seg. Sjansen til å utvilke seg videre. Altså, selv JEG forstår at det er begrenset hvor langt en kan utvikle seg på reservelaget. Hvorfor skjønner ikke folkene i Liverpool det? La dem nå få prøve seg. Vi tar ikke den 4. plassen uansett og vi er allerede sikret plass i Europa League, så hva har de egentlig å tape på å la de få prøve seg litt i serien? Sier ikke det er rart. Jeg er helt enig jeg og...!! Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Fantastisk å se at laget endelig vinner en kamp! For en gangs skyld klarer vi også å score mer enn et mål. Flott kamp hvor Liverpool viste gode tendenser, håper bare vi klarer å fortsette sånn de siste 10 seriekampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Kudos til alle i dagens kamp. Suarez, Gerrard, Downing, Enrique, Skrtel og spesielt Kelly gjør en god figur. Henderson og Carroll viser også gode takter idag. Spearing er den eneste som gjør dårlig figur idag, vi trenger ikke han på banen egentlig. Bring it on, Stoke! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Helt ærlig, hvis ikke Spearing hadde spilt så hadde Adam spilt. Det er bare å glemme at vi hadde holdt det trøkket med han på banen. Men ja, mange gjorde en veldig god figur i dag. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Meget imponert idag, også av Caroll og Suarez Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 "hei, kan du jobbe på lørdag?":sjef "Nei, det passer ikke for jeg skal se liverpool gruse sunderland":meg 1-0 tap for sunderland, hvor ingen utenom skrtle presterer noe. "hei, kan du jobbe på onsdag?":sjef "Ja, liverpool kommer sikkert til å bli knust uansett":meg 3-0 seier over everton, i kanskje den beste kampen av liverpool denne sesongen. Så konklusjonen er at hvis jeg er en ordenlig liverpoolsupporter så jobber jeg på alle fremtidlige kamper 9 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg foretrekker Spearing over Adam i ni av ti tilfeller. Spearing gidder ihvertfall å jage, så får det heller være at han ikke er tidenes beste fotballspiller. Heller en spiller som løper mye enn en spiller som helst bare vil stå i ro og slå langpasninger. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 "hei, kan du jobbe på lørdag?":sjef "Nei, det passer ikke for jeg skal se liverpool gruse sunderland":meg 1-0 tap for sunderland, hvor ingen utenom skrtle presterer noe. "hei, kan du jobbe på onsdag?":sjef "Ja, liverpool kommer sikkert til å bli knust uansett":meg 3-0 seier over everton, i kanskje den beste kampen av liverpool denne sesongen. Så konklusjonen er at hvis jeg er en ordenlig liverpoolsupporter så jobber jeg på alle fremtidlige kamper Jepp. Vi forviste en kar til dass på overtiden i ligacupfinalen. Litt interessant at han kom tilbake i det de scorte 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Trenger ikke Spearing sier du? Greit nok at Spearing ikke er verdens beste fotballspiller, men hadde vi spilt med Adam kunne du sett langt etter de 3 målene av Gerrard. Er det noen vi ikke trenger så er det Adam. Endret 13. mars 2012 av Cappo Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Lucas og gerrard er det vi trenge, akkurat nu er eg strålandes fornøyde med en strålandes kamp mot by revalen.... mangla bare en spiss som skåra og en ving som kan sette litt farge på spele vårt!!!"!:P;IMP:Å;O;P 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Opta Liverpool 11 - Liverpool have scored 11 goals in the 3 matches in which Steven Gerrard, Luis Suarez and Andy Carroll started together. Trio 4 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Hmm, og hvor mange av de har de andre i trioen scoret? Bare nysgjerrig altså. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg drømte at Skrtel scora på straffe i natt. Artige saker. (og ikke i straffekonk, i ordinær spilletid) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg drømte at Skrtel scora på straffe i natt. Artige saker. (og ikke i straffekonk, i ordinær spilletid) Vel, han er jo snart den eneste som ikke har bomma - får vel sjangsen snart. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Helt ærlig, etter å ha sett straffekonken i CC, burde Downing få sjansen fra 11-meteren (om ikke Gerrard spiller) neste gang. Tror dog at forsvarsrekka kunne gjort det bra om sjansen skulle by seg (kanskje med et unntak av Enrique, som ikke har et eneste PL-mål). Spesielt Agger har et bra skuddbein. http://www.youtube.com/watch?v=gkaQciqQXSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Starter på en kamtråd for i morgen nå. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Ah shit. Jeg som var så godt i gang. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Du må annonsere kloffsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg skriver selvfølgelig at jeg lager en kamptråd i forkant, så ikke flere gjør det samme samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Tror dog at forsvarsrekka kunne gjort det bra om sjansen skulle by seg Johnson avgjorde jo CC-finalen med å sette dagens peneste straffemål. Kanskje han skal få sjansen oftere når Gerrard ikke er på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå